Weet ff niet wat te doen

10-02-2018 13:04 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen of dit hier moet of bij werk/studie maar als het verkeerd staat graag verplaatsen.

Mijn probleem is dat ik stage loop (Ik doe ROC en hou het ff algemeen voor herkenbaarheid). En in mijn stage hebben we 4 begeleiders die afwisselen. Het is een 1 op 1 situatie en als ik dan werk zit ik echt 8 uur lang met die persoon op 4 m2 of minder en hij moet mij dingen echt uitleggen enzo. Er is er 1 bij die door iedereen heel streng word gevonden sommigen zijn zelfs beetje bang voor hem ofzo. Dus omdat ik geen problemen met hem heb delen ze me vaak samen in helemaal prima want hij heeft echt kei veel verstand ervan en ik leer veel veel meer van hem dan wanneer ik met de andere begeleider(s) mee ben want die doen heel makkelijk en zeggen dingen die niet in ons boek staan.

Sinds een paar dagen ben ik alleen helemaal in de war :-S want als ik in zijn buurt ben voel ik me helemaal zelfbewust en op scherp staan en merk ik allemaal lame dingen zoals dat hij lekker ruikt en zelfs dat ik hem knap vind. Het is nu zo erg dat ik constant aan hem denk. Ik had gister het hoofd van de begeleiding gebeld omdat ik dacht 'ik ga slim zijn en vragen of ze mij ook minder indelen met hem' maar dan willen ze een rede en ik kan dat natuurlijk niet gaan zeggen. Die man vroeg of ik ook ruzie of problemen met hem had en toen heb ik gezegd 'nee dat niet' want ik zou het fakking naaistreek vinden van mij als ik lieg dus ik heb gezegd laat maar. Ik moet nog een half jaar zeker 1 a 2x per week werken zo. Help hoe kan ik normaal gaan doen in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ja in andere topic dingen gelezen die me hard deden twijfelen maar ook een verhaal van iemand die al jaren gek is op iemand en hij op haar maar het niet durven uit angst voor de omgeving. Dat greep me fakking aan de wil om bij elkaar te zijn is zo leesbaar.

Dus heb hem geappt dat we maar ff moeten praten enzo en toen vroeg hij of het positief of negatief was. Heb gezegd positief en toen vroeg ie of ik dit weekend met hem mee ga hij gaat nl wat doen wat met zijn hobby te maken had en ik hou wel van een spontane actie dus nu zitten we in auto haha.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je een leuk weekend hebt.
Alle reacties Link kopieren
Geniet lekker van je weekend. Leuk dat hij je al meeneemt.


Het leeftijdsverschil is best extreem maar goed dat zegt niet dat je niet dolgelukkig met elkaar zou kunnen worden.

Mijn ex was 29 jaar ouder. Ik heb nog steeds contact omdat we samen een zoontje hebben. Of de relatie op leeftijd stuk zou zijn gelopen geen idee. (Hij bleek een dubbele planning in zn leven te hebben).

Denk dat we anders wel samen waren gebleven.


Achteraf ben ik wel blij dat het uit is gegaan. Want heb nu een veel jongere en leukere vriend 😀
Alle reacties Link kopieren
Oh was echt super leuk en veelste kort en volgens mij ben ik nu niet de enige stuiterbal want hij had me op de terugweg afgezet want hij moest nog ergens zijn. Appt ie net 'Of zal ik daarna nog even jouw kant op komen' :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik hou t bewust ff beetje vaag waar we precies zaten en wat ie ging doen ivm herkenbaarheid enzo maar echt super weekend gehad. Echt heel leuk en maf om elkaar zo te zien buiten die werkshit maar valt zekers niet tegen. Wel is het heel anders ik had nooit verwacht dat hij zo grappig uit de hoek kon komen. Heel zachtaardig kan zijn. Daar merk je op werk niks van.

Gisteravond nog samen film gekeken toen vroeg naar bed want allebei vroege dienst. Net in 2 aparte auto's naar werk dat was echt fakking maf om dan weer die gesloten chagrijnige versie binnen te zien komen die niemand aankijkt. Zeker als je samen bent wakker geworden :heart:

Was trouwens wel heel bijzonder dat samen slapen ;-) Bijzonder fijn ook.
Alle reacties Link kopieren
Aankomend weekend voor het eerst een personeelsfeestje op de standplaats waar we samen heen gaan als stel. Ik ben echt fakking zenuwachtig. Al denk ik dat bepaalde mensen al vermoedens hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk om te lezen! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Gaat nog steeds goed onze collega's hadden zoiets van hehe duh dat hadden we allang door hoor. Me druk gemaakt om niks haha.
Alle reacties Link kopieren
oh leuk!
Heerlijk om te lezen, iedere keer die updates. Hoop dat jullie heel gelukkig zijn/ blijven
Alle reacties Link kopieren
O ik dacht dat mensen dit intussen vet saai vinden alleen ik vanaf mijn dikke vette wolk niet lolz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven