Weet niet wat ik moet denken

31-07-2009 13:53 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

pffff ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn verhaal maar zal toch een poging wagen. Dik anderhalf jaar geleden heb ik een jongen leren kennen via het internet. We zaten veel op msn, belde en smste veel met elkaar. Maar iedere keer als ik vroeg om af te spreken had hij geen tijd. Had het gevoel dat ie me aan het lijntje hield. In die periode heb ik een aantal scharrels gehad waar ik ook meer mee heb gedaan. Na een hele tijd hebben we uiteindelijk toch afgesproken (na een heel drama) en het was heel leuk en gezellig. Toen we de volgende date hadden gepland kreeg ik opeens een telefoontje van hem dat ie eigenlijk niet wou afspreken blablabla. En toen ben ik zo boos geworden dat ik verteld heb van mijn scharrels. Hij vond het niet leuk en zat er heel erg mee. Maar goed nu (5 dates verder) zegt hij dat hij me wel leuk vind maar dat het hem nog steeds allemaal dwars zit wat ik toen gedaan heb want voor zijn gevoel was er al meer tussen ons (terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien!). Maar omdat hij nooit duidelijk is geweest tegen mij en altijd vaag deed wist ik ook niet beter en ben ik gewoon door gegaan met mijn leven, ik bedoel: ik kan niet op iemand blijven wachten. Afgelopen maandag zouden we eigenlijk hebben afgesproken maar toen belde hij een paar dagen van te voren op dat ie het allemaal niet meer wist en dat ie alleen voor mij wou afspreken en toen kwam het er allemaal uit: hij wil 4 weken helemaal geen contact om na te denken over wat er allemaal is gebeurd, het zit hem na een jaar nog steeds dwars wat ik allemaal met mijn scharrels heb gedaan zegt ie. Nu mijn vraag: kan het echt zo zijn dat iemand daar zo mee zit? Of houd hij me gewoon aan het lijntje? Ik weet het allemaal niet meer. Sorry als mijn verhaal een beetje onduidelijk is!
Als ik het zo lees, houdt hij je gewoon aan het lijntje. Klinkt hard, maar als hij ECHT voor je gaat en je echt leuk vindt, accepteert hij ook je ''scharrels''. Want geloof me...denk je echt dat hij in die tijd heeft stil gezeten? Niet dus. Hij probeert je nu schuldgevoel aan te praten, terwijl je helemaal niets verkeerds hebt gedaan. Je hebt niet gewacht op hem en bent lekker verder gegaan.
quote:missindependent schreef op 31 juli 2009 @ 13:53:

Hallo meiden,

pffff ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn verhaal maar zal toch een poging wagen. Dik anderhalf jaar geleden heb ik een jongen leren kennen via het internet. We zaten veel op msn, belde en smste veel met elkaar. Maar iedere keer als ik vroeg om af te spreken had hij geen tijd. Had het gevoel dat ie me aan het lijntje hield. In die periode heb ik een aantal scharrels gehad waar ik ook meer mee heb gedaan. Na een hele tijd hebben we uiteindelijk toch afgesproken (na een heel drama) en het was heel leuk en gezellig. Toen we de volgende date hadden gepland kreeg ik opeens een telefoontje van hem dat ie eigenlijk niet wou afspreken blablabla. En toen ben ik zo boos geworden dat ik verteld heb van mijn scharrels. Hij vond het niet leuk en zat er heel erg mee. Maar goed nu (5 dates verder) zegt hij dat hij me wel leuk vind maar dat het hem nog steeds allemaal dwars zit wat ik toen gedaan heb want voor zijn gevoel was er al meer tussen ons (terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien!). Maar omdat hij nooit duidelijk is geweest tegen mij en altijd vaag deed wist ik ook niet beter en ben ik gewoon door gegaan met mijn leven, ik bedoel: ik kan niet op iemand blijven wachten. Afgelopen maandag zouden we eigenlijk hebben afgesproken maar toen belde hij een paar dagen van te voren op dat ie het allemaal niet meer wist en dat ie alleen voor mij wou afspreken en toen kwam het er allemaal uit: hij wil 4 weken helemaal geen contact om na te denken over wat er allemaal is gebeurd, het zit hem na een jaar nog steeds dwars wat ik allemaal met mijn scharrels heb gedaan zegt ie. Nu mijn vraag: kan het echt zo zijn dat iemand daar zo mee zit? Of houd hij me gewoon aan het lijntje? Ik weet het allemaal niet meer. Sorry als mijn verhaal een beetje onduidelijk is!Eh.. moet ik hier nou echt uit begrijpen dat hij al een jaar aan het mokken is, jullie geen exclusiviteit hebben afgesproken én in die periode slechts vijf dates hebben gehad?
Hij houdt je ongelooflijk aan het lijntje.
Daar had ik niet eens op gelet inderdaad!

5 dates in 1,5 jaar? Kijk..dan moet je er al HELEMAAL geen aandacht aan besteden en je conclusies trekken.
Ja, we zijn pas sinds een half jaar aan het daten. Maar omdat hij ontzettend veel werkt heeft hij bijna geen tijd om af te spreken. Over een maand heeft hij het weer een stuk rustiger.
quote:missindependent schreef op 31 juli 2009 @ 13:53:

Hallo meiden,

pffff ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn verhaal maar zal toch een poging wagen. Dik anderhalf jaar geleden heb ik een jongen leren kennen via het internet. We zaten veel op msn, belde en smste veel met elkaar. Maar iedere keer als ik vroeg om af te spreken had hij geen tijd. Had het gevoel dat ie me aan het lijntje hield. In die periode heb ik een aantal scharrels gehad waar ik ook meer mee heb gedaan. Na een hele tijd hebben we uiteindelijk toch afgesproken (na een heel drama) en het was heel leuk en gezellig. Toen we de volgende date hadden gepland kreeg ik opeens een telefoontje van hem dat ie eigenlijk niet wou afspreken blablabla. En toen ben ik zo boos geworden dat ik verteld heb van mijn scharrels. Hij vond het niet leuk en zat er heel erg mee. Maar goed nu (5 dates verder) zegt hij dat hij me wel leuk vind maar dat het hem nog steeds allemaal dwars zit wat ik toen gedaan heb want voor zijn gevoel was er al meer tussen ons (terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien!). Maar omdat hij nooit duidelijk is geweest tegen mij en altijd vaag deed wist ik ook niet beter en ben ik gewoon door gegaan met mijn leven, ik bedoel: ik kan niet op iemand blijven wachten. Afgelopen maandag zouden we eigenlijk hebben afgesproken maar toen belde hij een paar dagen van te voren op dat ie het allemaal niet meer wist en dat ie alleen voor mij wou afspreken en toen kwam het er allemaal uit: hij wil 4 weken helemaal geen contact om na te denken over wat er allemaal is gebeurd, het zit hem na een jaar nog steeds dwars wat ik allemaal met mijn scharrels heb gedaan zegt ie. Nu mijn vraag: kan het echt zo zijn dat iemand daar zo mee zit? Of houd hij me gewoon aan het lijntje? Ik weet het allemaal niet meer. Sorry als mijn verhaal een beetje onduidelijk is!

Waarom was er een drama?

Je zou toch helemaal niet moeten willen afspreken met iemand als daar eerst een drama aan vooraf moet gaan.
zat er niet 1 leuke man tussen die scharrels? Anders kies je toch voor die?

Dit klinkt mij geen leuk partnermaterieel, nu al zo'n gedoe om iets wat je gedaan hebt in je vrijheid.
quote:missindependent schreef op 31 juli 2009 @ 14:01:

Ja, we zijn pas sinds een half jaar aan het daten. Maar omdat hij ontzettend veel werkt heeft hij bijna geen tijd om af te spreken. Over een maand heeft hij het weer een stuk rustiger.

Hoe kan je het possibly zo druk hebben voor een afspraakje?

Je begint pas aan daten als je daar tijd voor hebt, lijkt mij. En als je het doet, lijkt het me meer dan logisch dat je er tijd voor maakt.

Je wilt me niet zeggen dat hij 7 dagen per week 24 uur per dag werkt? Want dan ben ik benieuwd watvoor werk hij doet...:)

Of heeft hij het misschien ook druk met scharrels?

quote:Chardonnay schreef op 31 juli 2009 @ 14:02:

[...]

Waarom was er een drama?

Je zou toch helemaal niet moeten willen afspreken met iemand als daar eerst een drama aan vooraf moet gaan.Inderdaad. Als de eerste afspraak al zo moeilijk moet gaan.
Het komt op mij over alsof hij al bezet is. En jou als leuk voor erbij wil hebben.
quote:missindependent schreef op 31 juli 2009 @ 14:01:

Ja, we zijn pas sinds een half jaar aan het daten. Maar omdat hij ontzettend veel werkt heeft hij bijna geen tijd om af te spreken. Over een maand heeft hij het weer een stuk rustiger.Wat was je vraag ook al weer?
quote:Angelita schreef op 31 juli 2009 @ 14:07:

[...]

Hoe kan je het possibly zo druk hebben voor een afspraakje?

Je begint pas aan daten als je daar tijd voor hebt, lijkt mij. En als je het doet, lijkt het me meer dan logisch dat je er tijd voor maakt.

Je wilt me niet zeggen dat hij 7 dagen per week 24 uur per dag werkt? Want dan ben ik benieuwd watvoor werk hij doet...:)

Of heeft hij het misschien ook druk met scharrels?

[...]

Inderdaad. Als de eerste afspraak al zo moeilijk moet gaan.Eerste afspraakje ging inderdaad wat moeilijk. Heb toen ook tegen hem gezegt: of je maakt nu een keer tijd voor me of je zal me nooit zien. En toen heeft ie ook tijd gemaakt. Daarna ging het afspreken ook een stuk makkelijker, tot vorige week. Ik moet er wel bij zeggen dat we niet spontaan kunnen afspreken ofzo want we wonen 200 km bij elkaar vandaan, dat verklaard ook al een hoop ;) En in de zomermaanden heeft hij het erg druk met werken omdat dan het hoogseizoen is.
Dit is niet een lijntje, maar een heel erg dik stuk touw.

Hij is niet in je geinteresseerd. Als hij je echt leuk vind, maakt hij tijd.

En bovendien vind ik hem manipulatief.
Jee zeg! Dumpen die hap, hij houdt je heel duidelijk aan het lijntje. Sorry hoor maar je pikt dat toch niet steeds? Graag of niet hoor! Als hij je echt leuk vond deed hij absoluut niet zo en ook, als je in dit stadium al ruzies hebt over dit soort dingen terwijl je niet eens een relatie hebt...:S
Ik weet het curly, vind het ook niet leuk zo. Ik bedoel: ik hoef hem niet iedere dag of iedere week te zien. Maar zou het wel fijn vinden als we elkaar 1 keer in de 2 weken kunnen zien zodat we elkaar beter leren kennen. Maar zelfs dat zit er op dit moment niet in. Hij wil 4 weken geen contact maar ik word er helemaal gek van.Het liefste sms of bel ik hem nu nog om te zeggen dat er nu verandering in moet komen of dat het anders helemaal voorbij is.
Waarom ga je het niet gewoon gezellig hebben met je scharrels? Dat geduw en getrek aan zo'n kleuter....
Waarom wil je hem zo heel graag beter leren kennen?
Was het maar zo makkelijk haha. Van alle scharrels is er maar 1tje die nog steeds geen vriendin heeft en met die ene ga ik vanavond uiteten maar hij wil geen vaste relatie omdat ie het ook te druk heeft met werken. Ik zoek ze wel uit he ;)
quote:frizzy schreef op 31 juli 2009 @ 14:37:

Waarom wil je hem zo heel graag beter leren kennen?Omdat hij in het echt gewoon een super leuke jongen is.
Hoe oud is hij? Want ik vind dit echt vreselijk kinderachtig klinken allemaal.

Jij wilt afspreken. Hij niet.

Jij wilt afspreken. Hij niet.

Jullie spreken af. Ook al wil hij niet.

Jij doet iets met iemand anders. Hij zeurt.

Dit slaat gewoon helemaal nergens op laten hangen die gast.
dit is gewoon trekken aan een dood paard. Dit gaat je helemaal niets opleveren.

Hij maakt een drama over een paar scharrels terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hadden omdat hij geen tijd wilde maken.

Hallloooooo....wakker worden!!!!!!! Kijk eens even naar je nick.... "Miss Independent". Ga jij zitten wachten totdat hij stopt met zeiken over die paar scharrels?

Hij probeert je een schuldgevoel in de schoenen te schuiven na 5 ****ing dates... Daar leen jij je toch niet voor?? Duh...

*schreeuwt heel hard: WAKE UP!*...
quote:missindependent schreef op 31 juli 2009 @ 14:40:

[...]

Omdat hij in het echt gewoon een super leuke jongen is.

hoe weet je dat..jullie hebben elkaar 5 keer gezien, daar is een drama aan vooraf gegaan. Hij wilde eigenlijk niet, met tegenzin toch gebeurd. Nu gaat hij lopen janken over JOUW acties in een periode dat jij hem nog nooit gezien had en enkel internetcontact met elkaar had...

Wat is daar "in het echt" zo super leuk aan??? Ik zie het niet hoor...
Manipulatief ventje die jou aan het lijntje houdt puur omdat jij je aan het lijntje wil laten houden. Mannetje wat jou schuldgevoelens oplegt zodat hij maar niet hoeft af te spreken.

Man o man o man. Hij is niet alleen fout bezig, jij ook. Een man die jou echt wil daarvan weet je dat hij je wil want dat laat hij merken. Een man die jou niet echt wil, maar wel spelletjes wil spelen laat jou net genoeg hopen dat hij je wil.
Heb hem net gesmst dat ik het niet meer kan en dat ik er mee klaar ben. Jullie reacties hebben me helemaal de doorslag gegeven, gelukkig!
Mooi zo. Veel plezier vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven