Weinig vriendinnen

22-05-2020 20:48 9 berichten
Hoi,
Mijn vriendinnen kan je op 1 hand tellen. Ik merk laatste tijd dat ik behoefte heb aan meer vriendinnen of aan mensen te leren kennen...maarja, waar haal je die zo vanaf?🙈🙄
Ik kan ook mijn vriendinnen op 1 hand tellen. Niets mis mee...

Waarom heb je die behoefte?
Same here. Ik kan soms jaloers zijn op mensen die al sinds school/studie een trouwe groep vriendinnen hebben. Ik heb hooguit kennissen.
Handjevol is toch prima?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:37
Reden: Zeiksnorrengetrut.
86.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wel herkenbaar voor veel mensen, ook voor mij. Misschien kunnen jullie een oproepje plaatsten bij 'contact' op dit forum?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
22-05-2020 21:22
Ik heb 2 goede vriendinnen. Dan nog een 2 super lieve vriendinnen die ik niet heel vaak zie maar we weten wat we aan elkaar hebben en dan nog wat leuke kennissen. En ik heb ook nog gelegenheidskennissen/vrienden. Dus concerten en festivals of bepaalde uitjes/ stadten/uitgaan doe ik dan weer met allerlei andere mensen. En dat mixt ook best goed. Maar zijn geen hele hechte vriendengroepen.

Dus eigenlijk maar 2 echte goede hechte vriendinnen en 2 die ik stuk minder zie maar veel van hou. Zat toch?

Nou, fijn dat we nu een compleet beeld hebben van jouw sociale leven waar jij content mee bent :nut:
NMLK (Nieuwe Mensen Leren Kennen) heeft activiteiten om, de naam zegt het al, nieuwe mensen te leren kennen.
Momenteel zijn de activiteiten corona-proof, dus: wel samen wandelen/fietsen/skeeleren, maar niet samen naar een bar.
En... ook online activiteiten!
Zoals een spelletjesavond, leesclub, enz.
https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/activiteiten
Snoesje83 schreef:
22-05-2020 21:33
Nou, fijn dat we nu een compleet beeld hebben van jouw sociale leven waar jij content mee bent :nut:
Ow, sorry dat ik wilde vertellen dat een handjevol harstikke prima is voor mij. En ik was niet de enige.. Maar zal inkorten hoor.

Waarom zou dat voor TO niet zo zijn?
Wat mis je precies? Vind je de frequentie van sociale dingen in jouw leven te weinig? Heb je een bepaald beeld dat jonge dames grote(re) kring moeten hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven