Wel of geen hoop??

11-11-2009 15:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste hulpdiensten!?!?!

Normaal ben ik niet iemand die om hulp vraagt, maar ik begin mij zeker af te vragen of er nog hoop is??

Ben al bijna 6 jaar samen met een best onzekere vrouw en na wat ups en downs ziet het ernaar uit dat het niet meer gaat. Ik ben onwijs gek op haar en doe alles voor haar. Begin alleen nu zelf onzeker te worden van alles en intimiteit is ver te zoeken en ik verlang er zo naar. Dit is de derde lange relatie die ik heb gehad met een vrouw die bijna allemaal hetzelfde waren in karakter (onzeker). Ben nu dus al bijna 16 jaar verder en dus (bijna) weer alleen.

Ik vraag mij dus af of het aan mij ligt of juist aan de vrouw, die een goede en aardige man niet waarderen. Willen jullie nou echt alleen iemand die liegt en bedriegd???

Wilde eigenlijk de vraag stellen hoe ik het tij kan keren, maar eigenlijk weet ik het antwoord al. Zijn er ook andere mensen die dit meemaken en hoe gaan jullie hiermee om???
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij in de eerste instantie aantrekkelijk aan zoals je het zelf beschijft onzekere types?

Wat maakt hen aantrekkelijk, wat doet het met jou in het begin van een relatie? Hoe komt het dat gaandeweg je dit minder apppetijtelijk vindt? Wat vind je belangrijk tijdens verliefdheid en tijdens de volgende fase? Oftewel hoe kijk jij naar jezelf in een relatie? Wat haal je eruit? in de eerste instantie en op langere termijn?

veel vraagtekens..... zie maar
anoniem_95813 wijzigde dit bericht op 15-11-2009 17:18
Reden: sja dan druk ik gewoon op het knopje versturen en dan "moet"ik nog zoveeeeeeel zeggen... ego he? :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven