Wel of geen (liefdes) ketting kopen voor ons samen??

05-02-2009 21:25 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeey

Over een aantal maanden gaat mijn vriend naar Engeland voor een cursus Engels. Ik zit al een poosje te denken om een ketting te kopen in een hartjes vorm met mijn naam er op en 1 met zijn naam. Ik wil dit dan aan hem geven een dag voor hij weg gaat ofzo!!

Maar ik weet niet of hij het kan waarderen. Of hij het vervelend vind om een ketting te dragen. Hij heeft er nu geen enkel sieraad!

Ik kan het hem natuurlijk vragen, maar dan is de verassing ervan af.

Wat zouden jullie doen?? Ik twijfel of gewoon vragen of de gok wagen!

Of hebben jullie nog andere ideeen??

Bedankt,

Groetjes MMR
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je ouder bent dan 15 zou ik het niet doen en zelfs op die leeftijd vond ik het helemaal niets.

Ik denk niet dat hij die ketting zal dragen in Engeland of daarna.
Meen je dit serieus?
Als je 14 bent: ja,

Ben je ouder: niet doen, koop (of beter nog: maak) liever iets persoonlijkers en iets dat écht bij jullie past.
quote:sugarmiss schreef op 05 februari 2009 @ 21:28:

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je ouder bent dan 15 zou ik het niet doen en zelfs op die leeftijd vond ik het helemaal niets.

Ik denk niet dat hij die ketting zal dragen in Engeland of daarna.Wat geestig, nog dezelfde leeftijd in gedachten ook!
Mijn man zou het heeeel snel per ongeluk kwijtraken denk ik......
Niet doen. De meeste kerels dragen geen sieraden en al helemaal geen kettinkjes met hartjes erop. Of je moet het willen doen om hem voor lul te laten staan onaantrekkelijk voor andere vrouwen te maken, dan werkt het vast.
Ik ken mensen die ook zo'n ketting hebben, maar ik moet er niet aan denken. Overigens mijn vriend ook niet. Ik zou dan eerder voor een ring gaan, of evt. voor een armband, maar daar zou ik dan weer niets in graveren.
Vindt dat ook wat kinderlijk. Een sieraad geven aan je vriend is wel een goed idee, Zou wel even verder kijken bij de juwelier voor iets gepasters.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
ik vind een ring of zo te ver gaan, dus dacht aan een ketting. Weet ook niet wat ze voor kettings hebben, het hoeft niet perse een hartjes vorm, maar was wel het eerste wat in me te binnen schoot.
Hoe oud/jong ben je MMR?
...
Vind het lief en begrijpelijk dat je iets wil geven, MMR, maar ik heb bij zulke dingen altijd de associatie met een hondenketting/hondenpenning. (of inderdaad 14 jarige pubertjes)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Vind zoiets voor 'n vrouw al spuuglelijk, laat staan dat 'n man met zoiets truttigs gaat lopen. Geef hem 'n mooi waterdicht sporthorloge als sierraad, daar heeft ie tenminste wat aan.
Doe het nou gewoon niet! stop lieve briefjes tussen al zijn sokken, laat zijn naam graveren in zo'n metalen heupfles met een leuke borrel erin. Stuur hem daar je ondergoed met de boodschap dat de inhoud nagezonden wordt, allemaal goed maar doe maar gewoon geen ketting!
Ik deed dat toen ik 15 was. Nu zou ik het nooit meer doen en knap ik af op mannen met kettinkjes. Bleh.

Leuk bedoeld, maar ik denk dat je beter iets anders kunt bedenken aangezien je er niet eens zeker van bent of je vriend het wel op prijs zal stellen
Je kunt hem ook laten brandmerken...BLIJF AF, VAN MIJ! erop ofzo....

Kettinkje met je naam erop....zó jaren 80!
Bij het lezen van je titel moest ik eigenlijk direct denken aan een of andere (wurg) ketting voor sm-spelletjes....gheheh...zegt meer over mij dan over een ander
Ja, dat vind ik echt.
Zijn die er Elninjoo?

/ zoekt nog steeds een mooi nieuw horloge voor lief maar vind alles wat aan de eisen voldoet lelijk.
Oh haha, nu pas lees ik dat de leeftijd 15 vaker genoemd is! Dit kan geen toeval zijn MMR: als je géén 15 bent, koop het dan níet!
oeh oeh oeh weet je wat ook geil is....zo'n hartjesketting met een hartje wat je in 2en breekt....de ene helft aan jouw ketting en de andere aan de zijne....alleen compleet als je bij elkaar bent! *druip*
Ik heb dat altijd al gewild, gewoon een sieraad van ons 'samen' maar ben een beetje blijven hangen in het tiener tijdperk. Heb het toen ooit eens gekocht en 2 weken later was het uit :P
Sorry hoor...verschrikkelijk! Vind het persoonlijk altijd vreselijk als mensen (vooral als ze niet meer op de basisschool zitten...) een kettinkje met hartje +naam van hun vriend(in) dragen. En dan vooral als een man/jongen dit draagt...

Krijg altijd t idee dat t een vent is die behoorlijk 'onder de plak zit' bij zn vriendin...vind het vrij kinds persoonlijk, echt zo'n basisschoolverkeringgevoel.

Op zich is t idee van een sieraad wel leuk, maar hoe lang ga je al met hem? Hoe lang blijft ie weg? En denk je dat ie t leuk gaat vinden om een sieraad te dragen?

Als t er echt om gaat om hem iets mee te geven als 'aandenken' naar Engeland zou ik persoonlijk eerder kiezen voor een leuke foto van ons samen ofzo.

Of mss een idee om hem te verrassen met een bezoekje daar?

Succes met t vinden van een leuk cadeautje!
quote:MMR schreef op 05 februari 2009 @ 21:37:

Ik heb dat altijd al gewild, gewoon een sieraad van ons 'samen' maar ben een beetje blijven hangen in het tiener tijdperk. Heb het toen ooit eens gekocht en 2 weken later was het uit :PDan zou ik het al helemáál niet doen.
hahahahaha

Ik ben 21 :P

Ik vind een horloge wel een goed/beter idee, Hij is ook bijna kapot :P
Ook heel subtiel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven