Welke ( kleine )dingen maken een partner aantrekkelijk?

26-10-2025 21:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het topic afknappers dacht ik aan kleine dingen die een partner voor mij aantrekkelijk maken.

Zo heb ik een zwak voor zorgzame mannen. Een man die goed is met kinderen en bijvoorbeeld zonder gêne met een peuter lucht thee kan drinken.

Mijn eigen man heeft een spleetje tussen de voortanden. Dat vind ik ook erg aantrekkelijk, al kan ik niet verklaren waarom.

Heel af en toe kan hij nog wel eens verlegen lachen als een jongetje. Dan kan ik m wel opvreten. :-D

Welke kleine dingen vind jij aantrekkelijk in een partner?
Zelfde soort humor, galant zijn en een beetje een ruige look.
Mijn man is ongelooflijk behulpzaam terwijl hij dat enorm ongemakkelijk vindt. Hij handelt dan uit een soort fatsoenlijk plichtsbesef en ik vind dat zo schattig. Wankelt een bejaarde? Hij staat er! Rent een peuter af op een vijver? Hij houdt het kind tegen. Maar eigenlijk vindt hij dat allemaal heel suf van zichzelf.
Onlangs zaten we ergens en zag hij ineens dat een kraai een uit het nest gevallen vogel aanviel. Dan rent hij hard weg, verjaagt de kraai en zit daar dan met een zielige vogel :heart:
Si abra la puerta hay lobos.
Hij praat met dieren en op zo'n manier dat hij ze ook ruimte geeft voor hun antwoord. Ons huisdier vindt dat heel fijn, zij praat echt een beetje met hem.
Si abra la puerta hay lobos.
Dierenliefde, ook voor de kleine beestjes. Ik smelt een beetje als ik mijn man met een takje een torretje dat op zijn rug is gevallen weer rechtop zet.
Zorgzaam, verzorgd, grappig , slim, kwetsbaar en eerlijk vind ik bijzonder aantrekkelijk.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Mijn vent is ook heel verzorgend en heeft in de horeca gewerkt. Als mijn familie op bezoek is, kan hij ons uiterst charmant voorzien van koffie/thee/bier/wijn en hapjes. De manier waarop hij een fles wijn ontkurkt en inschenkt, met zijn rustige horecablik en gespierde armen.... zalig.

Het andere wat ik heel aantrekkelijk vind is dat hij mij in zijn slaap regelmatig tegen zich aantrekt en gerust stelt (door te aaien, hand vast te pakken of een kusje te geven, terwijl ie slaapt). Zelfs in zijn onderbewuste zorgt hij voor mij.
Een jongensachtige twinkel in de ogen, dat vind ik eigenlijk het aller aantrekkelijkste. Oh en een beetje body. Goede schouders, liefst een zacht buikje, lekkere billen. Ik val op lieve mannen, warm, aardig en zorgzaam.
Elke ochtend als ik wakker word heeft hij de koffie voor me aangezet. Hij is heel sociaal, lief en ik heb een zwak voor zijn bruine ogen. Na een 25 jaar zou ik zo weer voor hem vallen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven