Welke ( kleine )dingen maken een partner aantrekkelijk?
zondag 26 oktober 2025 om 21:36
N.a.v. het topic afknappers dacht ik aan kleine dingen die een partner voor mij aantrekkelijk maken.
Zo heb ik een zwak voor zorgzame mannen. Een man die goed is met kinderen en bijvoorbeeld zonder gêne met een peuter lucht thee kan drinken.
Mijn eigen man heeft een spleetje tussen de voortanden. Dat vind ik ook erg aantrekkelijk, al kan ik niet verklaren waarom.
Heel af en toe kan hij nog wel eens verlegen lachen als een jongetje. Dan kan ik m wel opvreten.
Welke kleine dingen vind jij aantrekkelijk in een partner?
Zo heb ik een zwak voor zorgzame mannen. Een man die goed is met kinderen en bijvoorbeeld zonder gêne met een peuter lucht thee kan drinken.
Mijn eigen man heeft een spleetje tussen de voortanden. Dat vind ik ook erg aantrekkelijk, al kan ik niet verklaren waarom.
Heel af en toe kan hij nog wel eens verlegen lachen als een jongetje. Dan kan ik m wel opvreten.
Welke kleine dingen vind jij aantrekkelijk in een partner?
zondag 26 oktober 2025 om 21:49
Mijn man is ongelooflijk behulpzaam terwijl hij dat enorm ongemakkelijk vindt. Hij handelt dan uit een soort fatsoenlijk plichtsbesef en ik vind dat zo schattig. Wankelt een bejaarde? Hij staat er! Rent een peuter af op een vijver? Hij houdt het kind tegen. Maar eigenlijk vindt hij dat allemaal heel suf van zichzelf.
Onlangs zaten we ergens en zag hij ineens dat een kraai een uit het nest gevallen vogel aanviel. Dan rent hij hard weg, verjaagt de kraai en zit daar dan met een zielige vogel
Onlangs zaten we ergens en zag hij ineens dat een kraai een uit het nest gevallen vogel aanviel. Dan rent hij hard weg, verjaagt de kraai en zit daar dan met een zielige vogel
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 26 oktober 2025 om 22:03
Mijn vent is ook heel verzorgend en heeft in de horeca gewerkt. Als mijn familie op bezoek is, kan hij ons uiterst charmant voorzien van koffie/thee/bier/wijn en hapjes. De manier waarop hij een fles wijn ontkurkt en inschenkt, met zijn rustige horecablik en gespierde armen.... zalig.
Het andere wat ik heel aantrekkelijk vind is dat hij mij in zijn slaap regelmatig tegen zich aantrekt en gerust stelt (door te aaien, hand vast te pakken of een kusje te geven, terwijl ie slaapt). Zelfs in zijn onderbewuste zorgt hij voor mij.
Het andere wat ik heel aantrekkelijk vind is dat hij mij in zijn slaap regelmatig tegen zich aantrekt en gerust stelt (door te aaien, hand vast te pakken of een kusje te geven, terwijl ie slaapt). Zelfs in zijn onderbewuste zorgt hij voor mij.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in