What doesn't kill you makes you stronger..
zondag 13 juni 2010 om 11:14
Niet echt een nieuwe onderwerp maar voor mij een verse wond, liefdesverdriet..
De dagen slepen zich voort, en huilen is na 4 weken nog een dagelijks gebeuren.
Het gemis, de pijn, de leegte, de misselijkheid. Ik kan niet geloven
dat het over gaat, kan het maar niet accepteren dat dit het was..
Te sentimenteel, geen afscheid kunnen, willen en durven nemen.
Afleiding helpt even, het vervolgens alleen zijn scheurt de wond weer open.
Tijd, tijd, tijd.. ik haat het woord.
How low can you go..
De dagen slepen zich voort, en huilen is na 4 weken nog een dagelijks gebeuren.
Het gemis, de pijn, de leegte, de misselijkheid. Ik kan niet geloven
dat het over gaat, kan het maar niet accepteren dat dit het was..
Te sentimenteel, geen afscheid kunnen, willen en durven nemen.
Afleiding helpt even, het vervolgens alleen zijn scheurt de wond weer open.
Tijd, tijd, tijd.. ik haat het woord.
How low can you go..
zondag 13 juni 2010 om 11:33
Na een heftige 2 jaar durende relatie heeft hij er een punt achter gezet omdat hij het niet meer trok.
Allebei komend uit een relatie met kids, de bagage die je dan al hebt, de beperkingen die het uit elkaar wonen, werktijden en privetijd met zich meebrengen, oorzaken die het niet hebben laten werken.
Maar de liefde, die prachtige liefde, zo intens, zo puur. En dan komt toch op een gegeven moment het echte leven om de hoek kijken en moet je er hard voor werken. Hij kon het niet meer..
Allebei komend uit een relatie met kids, de bagage die je dan al hebt, de beperkingen die het uit elkaar wonen, werktijden en privetijd met zich meebrengen, oorzaken die het niet hebben laten werken.
Maar de liefde, die prachtige liefde, zo intens, zo puur. En dan komt toch op een gegeven moment het echte leven om de hoek kijken en moet je er hard voor werken. Hij kon het niet meer..
zondag 13 juni 2010 om 11:41
Ach meid toch
Wat bevind jij je in een rot-situatie nou! Huilen helpt heel goed, maar die misselijkheid hè! Dat heb ik ook meegemaakt en ben daarvoor naar de huisarts geweest. Misschien helpt het als je met een hulpverlener gaat praten?
En heb je vriendinnen waarbij je kunt uithuilen? Anders lekker hier doen hoor!
Wat bevind jij je in een rot-situatie nou! Huilen helpt heel goed, maar die misselijkheid hè! Dat heb ik ook meegemaakt en ben daarvoor naar de huisarts geweest. Misschien helpt het als je met een hulpverlener gaat praten?
En heb je vriendinnen waarbij je kunt uithuilen? Anders lekker hier doen hoor!
zondag 13 juni 2010 om 11:56
Allemaal heel naar liefdesverdriet, maar je titel stuit mij toch ietwat tegen de borst. Aan liefdesverdriet ga je sowieso niet dood en in mijn ervaring is die uitdrukking een dooddoener (toepasselijk...).
Toch wil ik je zeggen te onthouden dat hoe erg de pijn nu ook is, er komt een einde aan. Gegarandeerd. Huil goed uit, zoek vriendinnen op en verwen jezelf net even dat beetje extra terwijl je wacht op betere tijden. Sterkte.
Toch wil ik je zeggen te onthouden dat hoe erg de pijn nu ook is, er komt een einde aan. Gegarandeerd. Huil goed uit, zoek vriendinnen op en verwen jezelf net even dat beetje extra terwijl je wacht op betere tijden. Sterkte.
zondag 13 juni 2010 om 12:43
Och meis sterkte! ik weet hoe het voelt, ben zelf 5 maanden onderweg nu en het is zeer heftig geweest zeker omdat de ander de keuze maakt. Maar wat iedereen zegt, het wordt echt makkelijker, probeer zoveel mogelijk te praten met mensen om je heen. Kijk realistisch naar hoe je relatie was, schrijf het desnoods op, was dit het ook wel voor jou? Je zegt zelf een "heftige" relatie van 2 jaar.. Verdien je niet iemand die niet de handdoek in de ring gooit? maar het net zo waardeert als jij deed? En schaam je vooral niet voor je emotie, je mag je zo voelen.. stop het niet weg, dan duurt het alleen maar langer.. de zon gaat echt weer schijnen, ook al voelt het voor jou nu even niet zo... sterkte!!
zondag 13 juni 2010 om 13:05
zondag 13 juni 2010 om 13:06
Vind het wel bijzonder om reacties te krijgen, het medeleven doet goed.
De titel is een zin uit een van mijn favoriete liedjes en ach ik moest iets verzinnen. Ga er ook niet dood aan maar de levenslust ontbreekt toch echt wel..
Ja ik huil, alleen met vriendinnen, collega's, buren, kan het zelf niet uitstaan dat het zo ontzettend zwaar is. Hou me nog zoveel met hem bezig. Afsluiten, accepteren, doorgaan, voorlopig ben ik bang dat ik geen idee heb hoe ik dat moet doen.
Bedankt voor jullie steun!
De titel is een zin uit een van mijn favoriete liedjes en ach ik moest iets verzinnen. Ga er ook niet dood aan maar de levenslust ontbreekt toch echt wel..
Ja ik huil, alleen met vriendinnen, collega's, buren, kan het zelf niet uitstaan dat het zo ontzettend zwaar is. Hou me nog zoveel met hem bezig. Afsluiten, accepteren, doorgaan, voorlopig ben ik bang dat ik geen idee heb hoe ik dat moet doen.
Bedankt voor jullie steun!
zondag 13 juni 2010 om 13:14
Op dit moment voelt het wel ff zo alsof je er dood aan gaat bij wijze van. Dat begrijp je ook alleen als je het zelf zo intens meemaakt. Niet bang zijn meis, het is echt normaal dat je je zo voelt. En dat geen idee hebben, maak je daar maar niet druk om, dat regelt zich vanzelf, je zult zien dat je straks een keer wakker wordt en weer even dat geluksmomentje voelt. Het is als een verslaving. Je ex moet eerst uit je systeem, dat gaat niet van de een op de andere dag.. weet dat je er komt en de weg ernaar toe moet je gewoon maar laten gebeuren.
zondag 13 juni 2010 om 13:42
Het klinkt vast heel dramatisch en wanhopig, maar ik wil hem niet uit mijn systeem. Het moet ik weet het. Wat het nog schrijnender maakt, is dat we collega's zijn..
Dus mag ik nog regelmatig zijn lieve gezicht zien.
Val er ook nog eens kilo's bij af, geen leuke bijkomstigheid, aangezien ik weinig reserve heb. Eten smaakt me niet en hoewel ik mijn best doe om voor mijn kids iets gezonds op tafel te zetten, ontbreekt de inspiratie en energie totaal.
Tell me when..
Dus mag ik nog regelmatig zijn lieve gezicht zien.
Val er ook nog eens kilo's bij af, geen leuke bijkomstigheid, aangezien ik weinig reserve heb. Eten smaakt me niet en hoewel ik mijn best doe om voor mijn kids iets gezonds op tafel te zetten, ontbreekt de inspiratie en energie totaal.
Tell me when..
zondag 13 juni 2010 om 13:59
't Lijkt me inderdaad lastig als jullie ook nog eens collega's zijn, dat maakt het alleen maar moeilijker om hem uit je systeem te krijgen.
Ik vind het moeilijk om je een goed advies te geven, of om te zeggen wat je moet doen. Zelf vind ik het niet altijd even fijn als mensen meteen met allerlei oplossingen en adviezen komen. Hoe goed bedoeld ook, soms wil je gewoon dat mensen alleen maar even aanhoren hoe rot je je voelt.
Maar een advies dat mij geholpen heeft toen ik in een mindere periode zat, is het advies om te gaan bewegen. Ik doe aan fitness en merk dat wanneer ik met iets zit, een bezoek aan de sportschool m'n stemming enigszins verbetert, al is het maar voor even.
Ik vind het moeilijk om je een goed advies te geven, of om te zeggen wat je moet doen. Zelf vind ik het niet altijd even fijn als mensen meteen met allerlei oplossingen en adviezen komen. Hoe goed bedoeld ook, soms wil je gewoon dat mensen alleen maar even aanhoren hoe rot je je voelt.
Maar een advies dat mij geholpen heeft toen ik in een mindere periode zat, is het advies om te gaan bewegen. Ik doe aan fitness en merk dat wanneer ik met iets zit, een bezoek aan de sportschool m'n stemming enigszins verbetert, al is het maar voor even.
anoniem_65906 wijzigde dit bericht op 13-06-2010 14:05
Reden: spelfout
Reden: spelfout
% gewijzigd