What to do?

18-07-2011 09:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag met een jongen gezoend nou niks aan de hand zou je zeggen..

Nu heb ik via via gehoord dat hij al 4 kinderen heeft, erg agressief kan worden veelal in ruzies tijdens uitgaan, hij heeft ooit eens iemand mishandeld waar hij voor aangeklaagd is en heeft hiervoor dan ook een strafblad gekregen en liep bij de reclassering. Nu willen we komend weekend afspreken tegen mij was heel lief enz. Nu ik dit gehoord heb, heb ik lichtelijk mn twijfels of ik t wel moet doen..
Run Forrest... Run!

(Maar uiteraard even checken of het echt klopt en geen vuile roddel is.)
weg wezen...
Tsja, hoe betrouwbaar is die via via info.

Als jij er geen fijn gevoel meer bij hebt, dan moet je het vooral laten.
Idd eerst even checken wat er van waar kan zijn. Vraag het hem ook, kijk hoe hij reageert.

Afgaan op je gevoel en intuitie!!
Alleen maar lichtelijk je twijfels? Want hij klinkt echt als de catch van de eeuw.
You know how I know? Because I reeaally think so!
idd checken of dit allemaal waar is en als dat zo is niet met hem afspreken.
Als het eventueel iets zou worden dan is het fijn dat je al weet wat je te wachten staat. Dat je je nog afvraagt om wel of niet te gaan zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij die 4 kinderen zou ik al afgehaakt zijn.

Zou er eens rustig over beginnen, want zolang je alles uit andere mondjes hoort wil dat niet zeggen dat het waar is. Maar zou het wel in mijn achterhoofd houden, want waarom zouden mensen er over liegen.
ben bang dat meneer er ook niet voor uit gaat komen dat ie zo'n temper heeft en een strafblad daarvoor...

ben erg sceptisch of dit is wat goed voor je is..
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2011 @ 09:42:

Als het eventueel iets zou worden dan is het fijn dat je al weet wat je te wachten staat. Dat je je nog afvraagt om wel of niet te gaan zeg.Maar Myleen hij was tegen haar wel lief hoor,en het is zo spahanuund..
quote:sproet35 schreef op 18 juli 2011 @ 09:48:

ben bang dat meneer er ook niet voor uit gaat komen dat ie zo'n temper heeft en een strafblad daarvoor...

ben erg sceptisch of dit is wat goed voor je is..Nee dat soort types gaat dat idd niet toegeven of ze draaien het zo dat het eigenlijk de schuld van een ander is en zij eigenlijk het echte slachtoffer.
4 kinderen.. Het aantal kinderen zou me minder uitmaken dan het aantal moeders...
Al zou er zelfs maar een ietsepietsie van waar zijn, dan zou ik de date afzeggen.
Hoe oud is deze jongen? Je moet toch wel aardig je best doen voor zo'n CV. Oh ja en ze hebben ook nooit terecht in de reclassering gezeten. Dat is of een misverstand of een ander heeft het gedaan en nu is alles anders. Dat je het maar weet.
Als ik zo iets zou horen, zou ik de bron achterhalen en vragen of dit echt zo is. Maar ik zou in elk geval niet afspreken...Dat bespaart jou waarschijnlijk een hoop ellende!
Je zult je met hem iig nooit vervelen!
Eens met de rest.

Dit klinkt niet top.

Je leeft maar één keer.

Probeer dat op een leuke manier te doen.

Voor je het weet zit je diep in de shit.
Wow wat een opportunity!
Ik snap je twijfel, maar als iemand mij af zou zeggen om 'van horen zeggen' zonder mij er ooit naar te vragen, dan zou ik echt heel erg teleurgesteld zijn en het oneerlijk vinden. Ook al zeg je af met een smoes en houd je met smoesjes de boot af, hij voelt heus wel aan waarom je opeens niet meer enthousiast bent.

Daarnaast zou ik het juist van hem willen horen, kijken wat hij over zichzelf te zeggen heeft. Daarmee bedoel ik hem niet (meteen) er gericht naar vragen maar kijken op die date wat hij over zichzelf zegt. Je gevoel dán spreekt boekdelen en op basis daarvan moet je kijken wat je verder wilt, vind ik. Voor hetzelfde geld zijn het overdreven roddels. Toen ik op de basisschool een keer gespijbeld had gingen er ook verhalen rond dat ik ontvoerd was.
de vraag stellen is hem beantwoorden.
Katmisty ben je er nog? Hoe oud is hij en is er een manier om er achter te komen of er ook vuur is ipv alleen maar rook?
Zijn er echt geen leukere jongens beschikbaar? Is hij echt de laatste man in de buurt??

Arme jij
Ik vind dit wel iets te heftig om voor roddel door te gaan eigenlijk. Wat spreekt er behalve het zoenen en wel lief zijn verder nog in zijn voordeel?

Hij is natuurlijk vaker lief tegen vrouwen, die 4 kinderen heeft ie niet gekregen door rond te meppen. Dat kwam dan waarschijnlijk later.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hij is 27..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven