Wie gaat er nog meer trouwen?

16-09-2009 16:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er nog meer trouwen in 2010?

Wij hebben gister besloten volgend jaar september te gaan trouwen! Heb gezocht naar een algemaan trouwtopic maar kon hem niet vinden... Dus bij deze:

Deel hier je zoektocht naar de ringen/jurk/locatie/fotograaf e.d.
Jaaaaaaaaa ikke!!!!!!!

Heb ook een topic op overige.
@ Lila28: Wat leuk, gefeliciteerd! Heb je ondertussen al een beetje een idee wat jullie willen gaan doen?

@joos80: Gefeliciteerd! Weten jullie al hoe je de dag gaat invullen? En idd alles is echt duur!

@Afieke: Wat leuk dat jullie al getrouwd zijn, gefeliciteerd! Wat handig om 2 dagen te nemen!

Onze dag word waarschijnlijk als volgt: Trouwen (op locatie) rond 15.00/15.30 dan toasten met champagne en een petit four. Daarna door naar woonplaats en daar in een eetcafe/kroeg voor een lekker hapje eten (32man) en daarna een borrel drinken buiten/binnen met ongeveer 80man. Gewoon lekker ontspannen en leuk voor iedereen (hoop ik!)
Ook in ga volgend jaar trouwen, 25 juni om precies te zijn! Wij trouwen in Oostenrijk, en gaan lekker intiem met zijn 2en. Verder zitten alle toeters en bellen eraan (muziek, bruidstaart, corsage, bruidsboeket, etc.). We trouwen om 11.00u in een kasteel, vervolgens een rondrit met paarden/Cadillac (even kiezen nog) en ´s avonds lekker eten. We hebben dit geboekt via Extravacanza; Alles wordt geregeld en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Ik heb er zin in! Mijn jurk heb ik al Nu nog heeeeel lang wachten...
@t: Wat super leuk! Doen jullie ook nog in NL een receptie/feest? En getuige? Gaan die nog mee? En mag ik vragen wat dat nou ong kost? Zo... even wat vragen ;) haha

Je jurk heb je al! Gaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven