Wie heeft haar partner versierd?
zaterdag 12 januari 2019 om 16:29
Maakt het een man echt uit of hij jou uitvraagt of jij hem? Ik lees zoveel over dat je hem moet laten 'jagen', en dat je als vrouw dus niet op de man moet afstappen. Is dit niet heel ouderwets of zit er een psychologisch aspect van waarheid in?
Ik vraag het overigens voor mezelf. Ik zit momenteel in dubio: Ik heb iemand uit mijn verleden weer eens gezien. Per toeval ergens met een groep beland en veel gesproken en er leek wederzijdse interesse te zijn. Hij gaf aan het eind aan de stad eens te komen bezoeken waar ik woon. Ga ik nu wachten tot hij contact opneemt? Of maakt het niks uit als ik dat zelf doe?
Ik vraag het overigens voor mezelf. Ik zit momenteel in dubio: Ik heb iemand uit mijn verleden weer eens gezien. Per toeval ergens met een groep beland en veel gesproken en er leek wederzijdse interesse te zijn. Hij gaf aan het eind aan de stad eens te komen bezoeken waar ik woon. Ga ik nu wachten tot hij contact opneemt? Of maakt het niks uit als ik dat zelf doe?
zaterdag 12 januari 2019 om 18:16
Lucifer2018 schreef: ↑12-01-2019 17:28Als een man inderdaad afknapt omdat zijn ego het niet aan kan om benaderd te worden door een vrouw... waarom zou je daar uberhaupt een date mee willen?
Of als je trucjes moet toepassen zdat zijn ego lekker dik en groot blijft bij het idee dat hij je gevraagd heeft? Serieus?![]()
![]()
Eens!
zaterdag 12 januari 2019 om 18:20
Tja, dat is dan niet de juiste partner voor jou. En dat het je stoort ligt niet aan hen. Next!Bijnasoms schreef: ↑12-01-2019 17:28heel leuk om te horen dat vrouwen hier uit eigen ervaring kunnen stellen dat het niet uitmaakt.
In mijn eigen verleden ben ik meestal wel degene die contact maakt. Ik heb dan wel eens de indruk dat deze mannen nooit initiatief nemen omdat dit niet in hun karakter zit... en dat stoort me dan weer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:02
Volledig mee eens! Misschien moet ik er in die zin lichter over nadenken. Thanks!AeonOfWinter schreef: ↑12-01-2019 18:20Tja, dat is dan niet de juiste partner voor jou. En dat het je stoort ligt niet aan hen. Next!
zaterdag 12 januari 2019 om 19:03
In de vorige eeuw: huidige parner en ik waren elkaar al paar keer tegengekomen. Vonden elkaar duidelijk leuk. Maar of hij in relatie of ik. Toen we beiden vrijgezel waren, hebik via zijn beste vriend (mijn studiegenoot) laten doorspelen dat ik over hem gedroomd had (lulverhaal) en als hij meer wilde wten, moest hij langskomen. (Van voor dmobiele telefoons), ik liet doorscheremeren dat de droom spannend was.
Hij kwam langs en ging niet meer weg
Hij kwam langs en ging niet meer weg
zaterdag 12 januari 2019 om 19:04
Wat romantisch. Hoe lang zijn jullie nu samen?MinkeDeWit schreef: ↑12-01-2019 17:34Ik heb een klein voorzetje gegeven, en daar werd heel enthousiast op ingegaan. Was wel na een jaar of drie om elkaar heen draaien, dus ik wist bijna 100% zeker dat ik beet had![]()
zaterdag 12 januari 2019 om 19:08
Hoe gaat het met jezeeuwsmeisje1981 schreef: ↑12-01-2019 17:16De truc met versieren is dat jij de voorzet geeft zodat hij kan scoren.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:11
De mannen waar ik achteraan ben gegaan waren uiteindelijk mannen die eh... onderdanig wilden zijn in een soort SM-relatie of ze hadden een of andere fetish voor sterke, grote vrouwen. Getverdegetverdegetver. Ik bedoel: fijn voor hen, maar het feit dat ik een man versier betekent niet dat ik hem graag vastbind. Oh ja, of het waren twijfelaars die na mijn overredingskracht natuurlijk ja zeiden, maar uiteindelijk niet wisten of ze wel wat wilden. Blijkbaar kom ik vrij overtuigend en sterk over als ik iemand versier. Bijzonder. Maar geen goede ervaringen mee dus. Volgens mij is het ideaal tweerichtingsverkeer.
zephora wijzigde dit bericht op 14-01-2019 03:32
38.15% gewijzigd
zaterdag 12 januari 2019 om 19:49
Ik weet eigenlijk niet wie wie heeft versierd. Mijn ex en ik hebben elkaar op een gemaskerd feest leren kennen. Ik vond hem grappig en hij vond mij schattig. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen. We hebben de hele avond gepraat en gedanst. Aan het eind was ik wel nieuwsgierig dus vroeg ik wil je je masker afdoen en hij zo van nee haha want dan krijg ik je niet meer kwijt. Dus ik speelde het met hem mee en moest zogenaamd lachen en toen ik mijn kans schoon zag trok ik het masker van zijn gezicht af. Nou dat was even schrikken. Het was mijn pestkop van de middelbaar
ik ben toen weggeronnen want wilde niet dat hij wist wie ik was.
.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:51
Tjongejone, jij maakt toch wat mee he-vanille- schreef: ↑12-01-2019 19:49Ik weet eigenlijk niet wie wie heeft versierd. Mijn ex en ik hebben elkaar op een gemaskerd feest leren kennen. Ik vond hem grappig en hij vond mij schattig. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen. We hebben de hele avond gepraat en gedanst. Aan het eind was ik wel nieuwsgierig dus vroeg ik wil je je masker afdoen en hij zo van nee haha want dan krijg ik je niet meer kwijt. Dus ik speelde het met hem mee en moest zogenaamd lachen en toen ik mijn kans schoon zag trok ik het masker van zijn gezicht af. Nou dat was even schrikken. Het was mijn pestkop van de middelbaarik ben toen weggeronnen want wilde niet dat hij wist wie ik was.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:55
Wat??-vanille- schreef: ↑12-01-2019 19:49Ik weet eigenlijk niet wie wie heeft versierd. Mijn ex en ik hebben elkaar op een gemaskerd feest leren kennen. Ik vond hem grappig en hij vond mij schattig. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen. We hebben de hele avond gepraat en gedanst. Aan het eind was ik wel nieuwsgierig dus vroeg ik wil je je masker afdoen en hij zo van nee haha want dan krijg ik je niet meer kwijt. Dus ik speelde het met hem mee en moest zogenaamd lachen en toen ik mijn kans schoon zag trok ik het masker van zijn gezicht af. Nou dat was even schrikken. Het was mijn pestkop van de middelbaarik ben toen weggeronnen want wilde niet dat hij wist wie ik was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 januari 2019 om 20:36
Ik heb gekozen voor "man doet vrouw" maar zie dat het leeuwendeel op tweezijdig uitkomt. Is voor mij trouwens ook niet zwart op wit, hoor. Ik bedoel de meeste gevallen. Want:
Bijvoorbeeld mijn huidige vrouw (vriendin officieel, we zijn niet getrouwd) heeft mij destijds duidelijk versierd. Ik vond haar wel aardig, maar was niet verliefd of zo. En was niet gecharmeerd van haar kledingstijl. Veel slobbertruien en zo, beetje alt. Had wel al gezien dat er 'veel in zat' in die truien. Ja, daar kijken mannen ook naar.
Zij stelde telkens vervolgafspraakjes voor, belde me op, initieerde 'n dagje op pad enz. pas na 'n half jaar begon ik haar zo aardig te vinden en voelde ik me zo op m'n gemak bij haar, dat ik uiteindelijk ja heb gezegd op telkens de vraag "Hebben we nu eigenlijk wat?" Sex was ook direct fijn. Dat ging toen uiteindelijk wel van mij uit, want was vreselijk nieuwsgierig geworden naar haar lijf, na al die maanden.
Nog steeds samen, 3 dochters rijker, maar ging niet zonder slag of stoot. Ook wel kort apart geweest, soort van standby.
Bijvoorbeeld mijn huidige vrouw (vriendin officieel, we zijn niet getrouwd) heeft mij destijds duidelijk versierd. Ik vond haar wel aardig, maar was niet verliefd of zo. En was niet gecharmeerd van haar kledingstijl. Veel slobbertruien en zo, beetje alt. Had wel al gezien dat er 'veel in zat' in die truien. Ja, daar kijken mannen ook naar.
Zij stelde telkens vervolgafspraakjes voor, belde me op, initieerde 'n dagje op pad enz. pas na 'n half jaar begon ik haar zo aardig te vinden en voelde ik me zo op m'n gemak bij haar, dat ik uiteindelijk ja heb gezegd op telkens de vraag "Hebben we nu eigenlijk wat?" Sex was ook direct fijn. Dat ging toen uiteindelijk wel van mij uit, want was vreselijk nieuwsgierig geworden naar haar lijf, na al die maanden.
Nog steeds samen, 3 dochters rijker, maar ging niet zonder slag of stoot. Ook wel kort apart geweest, soort van standby.
.
zondag 13 januari 2019 om 11:27
zondag 13 januari 2019 om 15:29
zondag 13 januari 2019 om 16:28
Als ik mijn meneer niet mee uit had gevraagd en hem vervolgens bij het vervolg niet gezoend had dan waren we nu niet samen geweest.
Bij mijn exen is het ook een beetje afwisselend geweest. Zou niet weten waarom je als vrouw zou moeten 'wachten' en met hints moet laten weten dat je wel eens af wil spreken. We leven toch niet meer in de middeleeuwen.
Bij mijn exen is het ook een beetje afwisselend geweest. Zou niet weten waarom je als vrouw zou moeten 'wachten' en met hints moet laten weten dat je wel eens af wil spreken. We leven toch niet meer in de middeleeuwen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
zondag 13 januari 2019 om 21:52
Mijn man dacht, na een paar keer in de friendzone te hebben gezeten, dat hij bij mij ook in de friendzone zat. Dus uiteindelijk heb ik de move gemaakt en gevraagd of we ook eens een keer konden afspreken en dat het dan gewoon wel een echte date zou zijn.
Ik heb ook een hele leuke af-en-aan-scharrelrelatie gehad, waarbij ik ook het initiatief nam.
Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Ik heb ook een hele leuke af-en-aan-scharrelrelatie gehad, waarbij ik ook het initiatief nam.
Ik heb er niet zoveel moeite mee.