Wie is er ook verliefd?

17-10-2009 17:58 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ikke dus...

Volgens mij begin ik nu iedereen te vervelen met mijn verhalen dus ik dacht misschien maar wat lotgenoten treffen in een apart topic..

Wie is er nog meer IN LOVE????

Ik ben sinds 5 weken flieft en laat het allemaal heerlijk over me heen komen...

Vanavond komt ie gelukkig weer. Zucht...

Ben jij verliefd?

Totaal aantal stemmen: 42

Ja! Voor de 10.000ste keer (14%)
Nee, ik leef in een sleur (19%)
Ja, eindelijk de ware gevonden. (67%)
Ik bied een tientje voor een update
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Woehahahahaha!!!
Wel schattig hoor, hoe je hier met opeengeklemde kiezen beleefd blijft informeren naar ieders wel en wee.

Heb je al een voodoo-poppetje gemaakt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Da's inderdaad aardig van me.

Nee joh, ik ben die loser allang en breed vergeten.... voodoo is te veel eer..
Ik ben echt nog steeds heel erg verliefd.. heb hem vanochtend voor het laatst gezien en heb nu al weer zin om hem morgenavond van het station te halen.

Kan ook echt heel blij worden als we samen op een feestje zijn en ik zie hem op een afstandje met mensen praten, dan is hij zo sexy en charmant en aan het eind van de avond gaatie met mij mee
He!

Ik heb ook het gevoel dat ik verliefd aan het worden ben, moet alleen oppassen dat ik mezelf niet ga verliezen en probeer dus weer wat afstand te bewaren. Ik ken hem nog maar heel kort en heb 2 dates gehad met hem, een paar dagen geleden laatste date gehad en ik begin nog steeds te trillen als ik eraan denk. Het enige nadeel is dat ik nogal van veel contact hou, maar hij dat denk ik minder ziet, na een paar dagen laat hij wel gewoon leuke dingen van zich horen etc, maar toch die spanning of hij mij toch ook wel leuk vindt plus voor mijn gevoel is het ook beter wat rust.

Het is zo raar, heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld na zo'n korte korte tijd.Iemand daar ervaring mee?
Ik ook...!!! Ze woont een beetje verder weg, maar dat maakt allemaal niet uit want ze is zooooooo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven