Wie wil me adviseren?

14-06-2009 21:55 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk…

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan ‘eisen’ tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!
Zou het mogelijk zijn dat hij nog een partner heeft?

En iemand die niet komt opdagen op afspraken is niet leuk. Dat is respectloos.

Meid, als hij je zo leuk zou vinden zou je hem wel wat vaker dan 4 x gezien hebben in 4 maanden tijd.

Ik weet het eigenlijk bijna zeker. Deze man heeft al een relatie.
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 21:55:

Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk�

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan �eisen� tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!Even uit nieuwsgierigheid, hebben jullie die vier gezellige avonden afgesloten met een intiem samenzijn? Bij jou thuis?
Heb ook wel 'ns zo'n eikel gehad en het is volkomen respectloos van zo'n kerel als ie afspreekt en dan niet op komt dagen. Dan zit je toch op 'm te wachten. Heeft dus ook niet lang geduurd want is kansloos.
sneeuwvrouw,

ik had precies dezelfde reactie als chardonnay, "hij heeft al een relatie". ben je bij hem thuis geweest?
Na vier maanden zou het nog alleen maar leuk moeten zijn. Als je nu al twijfelt, weet je dan niet genoeg?
Sneeuwvrouw, je wordt gebruikt. Ik zou deze meneer maar uit je leven bannen. Hoef je hem niet over te bellen hoor, hij belt jou immers ook niet als hij niet kan komen.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ben nog niet bij hem thuis geweest. Hij wel bij mij.. Ik weet niet of hij al een relatie heeft, aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen. Hij lijkt heel oprecht, maar goed, dat kan ook mijn naiviteit (?) zijn. We zijn al wel een beetje intiem geweest in de zin van zoenen en voelen.Mn collega vind dat ik moet afwachten en niet te snel moet willen, maar mn gevoel zegt heel iets anders helaas...

Pff. zou hij echt al iemand hebben? hmm, jullie zetten me echt aan het denken....
PS: Hij heeft wel verteld dat zijn langste relatie 5 maanden heeft geduurt wegens zn slechte bereikbaarheid, dus in dat op zicht zou je zeggen dat het echt zo is....lastig hoor!! Het houd me lekker bezig in ieder geval!
wat moet je met zo'n lul? dat jij jezelf dat nog moet afvragen. als hij je echt leuk had gevonden, had hij wel tijd voor je vrijgemaakt om je vaker te zien!

dumpen die kerel.
Sneeuwvrouw, zet het voor jezelf nou eens op een rij. Je kan toch niet anders dan concluderen dat er iets niet klopt.

En waarom accepteer je het in godsnaam dat hij zonder af te bellen niet komt opdagen als je hebt afgesproken met hem. Dat pik je toch van niemand en zeker niet van een date.

Confronteer je hem daar niet mee? En wat is dan zijn antwoord?
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:18:

PS: Hij heeft wel verteld dat zijn langste relatie 5 maanden heeft geduurt wegens zn slechte bereikbaarheid, dus in dat op zicht zou je zeggen dat het echt zo is....lastig hoor!! Het houd me lekker bezig in ieder geval!Wat voor werk doet hij dan dat hij zo onbereikbaar is? En mag ik vragen hoe oud jullie zijn (gewoon voor de beeldvorming).
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:18:

PS: Hij heeft wel verteld dat zijn langste relatie 5 maanden heeft geduurt wegens zn slechte bereikbaarheid, dus in dat op zicht zou je zeggen dat het echt zo is....lastig hoor!! Het houd me lekker bezig in ieder geval!

Apekool. Iedereen die bereikbaar wil zijn zal daar in slagen. Ik kan me wel héél goed voorstellen dat zijn vorige liefjes op een gegeven moment niet meer in zijn interessante verhalen trapten.

Enfin, je schreef dat hij meestal niets kan aan doen aan het feit dat hij zo vaak afspraken moet afzeggen. Hoe dat zo? Werkt hij undercover? Zit hij in een getuigenbeschermingsprogramma?
Ik zou, als ik jou was, terughoudend zijn want ik heb een beetje vervelend gevoel bij deze man.

Heeft hij de keren dat hij zomaar verdween/niets van zich liet horen wel eens een excuus aangeboden? Iets in de trant van 'verdorie, zo jammer dat ik je niet kon zien?!'

Mocht je nog met hem door willen gaan, stel dan eens spontaan voor om bij hém thuis de avond af te sluiten. Kijken hoe hij reageert. Accepteer geen smoesjes.

En ik zou sowieso laten doorschemeren dat jij ook genoeg dingen te doen hebt en het zeker niet prettig vind om op het laatste moment afgezegd te worden.

Als je naar zijn beroep kijkt, klinkt/voelt het dan logisch dat hij zo regelmatig wordt weggeroepen?
waarschijnlijk heeft hij een relatie en als dit niet zo is is hij duidelijk geen relatiemateriaal. mijn advies: lekker laten lopen die man.
Ik ben 28 en hij 32. Hij werkt inderdaad undercover en zo woont hij dus ook

Jullie hebben helemaal gelijk hoor! Misschien wilde ik dat even horen. Ik vind het ook heel gek, maar toch op de een of andere manier begrijp ik hem ook wel. Ik ken hem ook via mn werk dus misschien dat ik daarom nog wel een beetje vertouwen in hem heb.

Maar ik heb wel besloten dat ik gewoon lekker mn gang ga vanaf nu en ik zie het wel. Graag of niet!

Hij is niet zo van het sorry zeggen. Ik laat wel zeker merken dat ik het niet leuk vind, maar het helpt niet echt...

Nu ik het zo tiep klinkt het zoo logisch!!
Misschien is het je opgevallen dat de president van Frankrijk erin is geslaagd tijdens zijn presidentstermijn een mooie vrouw te winen en dinen, er een relatie mee te beginnen, en er mee te trouwen?

Denk je dat jouw date een baan heeft die meer van hem eist, waarvoor hij vaker weg moet, waarvoor hij vaker beschikbaar moet zijn, dan president van één van de grootste landen van Europa?
quote:ZaraZara100 schreef op 14 juni 2009 @ 22:23:

En ik zou sowieso laten doorschemeren dat jij ook genoeg dingen te doen hebt en het zeker niet prettig vind om op het laatste moment afgezegd te worden.Ik zou dat ronduit zeggen zodat dáár geen twijfel over kan ontstaan.
Hij woont undercover? Please zeg me dat je dat niet gelooft.

Of is het normaal dat je als undercover (agent?) op een geheime locatie woont? Ik neem aan dat hij toch ook gewoon post krijgt, zijn ouders op bezoek etc.
Helemaal duidelijk Margaretha...Als jij dat zelfs kan. Ik vind ook, een sms is toch zo gemaakt? Desnoods op de plee, maar ik dacht dat alleen vrouwen zo dachten, mannen zijn van die aparte wezens

Nee, je hebt helemaal gelijk. Superbedankt!
quote:Margaretha2 schreef op 14 juni 2009 @ 22:29:

Misschien is het je opgevallen dat de president van Frankrijk erin is geslaagd tijdens zijn presidentstermijn een mooie vrouw te winen en dinen, er een relatie mee te beginnen, en er mee te trouwen?

Denk je dat jouw date een baan heeft die meer van hem eist, waarvoor hij vaker weg moet, waarvoor hij vaker beschikbaar moet zijn, dan president van één van de grootste landen van Europa?
Klopt, Margaretha. Ik had het erg voorzichtig uitgedrukt.

Dus deze meneer werkt undercover? Ik vind het een vaag verhaal en een heeeeel gemakkelijk excuus.

Wat vinden je vrienden van dit verhaal?
Ik heb het niet zelf verzonnen maar een vriendin van mij heeft dit eens gezegd, en ik vond het één van de sterkste opmerkingen ooit!
ik ben het ook eens met de anderen, bij mij gaan al de alarmbellen rinkelen dat hij al een relatie heeft... Mijn ex is bij mij ook vreemd gegaan en toen ik dat andere meisje ontmoette had zij precies zo een verhaal over hem.... als iemand echt geinteresseerd is kan diegene echt wel een smsje intikken om te zeggen dat hij niet komt... Hij kan toch ook smsen/bellen om af te spreken? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij ook wel kan bellen om af te zeggen...

Ik zou zeggen stop het zo vroeg mogelijk voor je echt te gek op hem bent en hem helemaal niet meer los kan laten...
ik ben het ook eens met de anderen, bij mij gaan al de alarmbellen rinkelen dat hij al een relatie heeft... Mijn ex is bij mij ook vreemd gegaan en toen ik dat andere meisje ontmoette had zij precies zo een verhaal over hem.... als iemand echt geinteresseerd is kan diegene echt wel een smsje intikken om te zeggen dat hij niet komt... Hij kan toch ook smsen/bellen om af te spreken? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij ook wel kan bellen om af te zeggen...

Ik zou zeggen stop het zo vroeg mogelijk voor je echt te gek op hem bent en hem helemaal niet meer los kan laten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven