Wie wil me adviseren?

14-06-2009 21:55 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk…

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan ‘eisen’ tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!
bewaken van staatsgeheimen die door telegraafjournalisten worden gestolen....
quote:sneeuwvrouw schreef op 20 juni 2009 @ 13:59:

Ik denk dat hij nog wel een keer belt hoor, hoop ik tenmiste. iK heb nog steeds niet het idee dat hij moedwillig geen contact opneemt. Als ik er nog achterkome wat de reden was, dan laat ik dat natuurlijk weten. Ik ben net zo benieuwd als jullie dit is de zin die alles zegt
En? Heeft ie al wat laten horen?
hihi wat een vaag verhaal van die 'leuke man'

die heb ik nog niet gehoord!

denk dat ie wel een geheim leven heeft jah, een vrouw en 2 kids met een hondje!
Gisteren heeft hij een paar smsjes gestuurd, was best leuk, daarna niets meer gehoord...
Wat zei hij?
Ja wat zei hij eigenlijk?
Ik lees ook al een tijdje mee alleen nog niet gereageerd maar wat zei hij? Ben ik ook wel nieuwsgiering naar :P
hij zei dat hij heel druk was en zn moeder is ziek...niets bijzonders opzich maar wel fijn te weten dat hij toch nog aan me denkt...
quote:sneeuwvrouw schreef op 24 juni 2009 @ 22:42:

hij zei dat hij heel druk was en zn moeder is ziek...niets bijzonders opzich maar wel fijn te weten dat hij toch nog aan me denkt...Nou, deze 2 dingen (druk en zieke moeder/vader) staan anders hoog genoteerd in de meer dan 300 smoezen van de smoezenlijst die hier ook ergens nog onderaan moeten staan........
Sneeuwvrouw, toen ik aan het daten was was mijn vader ook erg ziek. Lag in het ziekenhuis en ik had ook nog een baan.

Toch kun je ook onder die omstandigheden gewoon door blijven gaan met de dingen waar je mee bezig was.

Hij geeft jou net genoeg aandacht nu om jou niet kwijt te raken.

Alle signalen die hij non-verbaal afgeeft zeggen dat hij een gebonden man is.
Wat is er gebeurd met 'ik kap ermee'?

Ik vind het helemaal niet grappig dat je je met ogen open aan het lijntje laat houden. Naar wie toe wil je nou bewijzen dat hij eigenlijk wel deugd? Je hebt toch alleen jezelf hiermee?
Ja, er zijn zoveeeeel leuke mannen.......
Sneeuwvrouw, ik heb mijn vriend ontmoet toen er net 3 maanden ervoor een hersentumor bij mijn vader werd ontdekt. We zijn nu 3 jaar verder. Mijn vader is inmiddels al 2 jaar geleden overleden maar vriend en ik zijn nog altijd samen.

Tuin er nou niet in. Als hij echt echt echt om je geeft en iets met je wil beginnen, dan is een zieke moeder geen aanleiding om jouw niet te zien. Alsof hij iedere dag bij zijn moeder is, duhuh.
hoi Chardonnay,

Dank voor je duidelijke bericht. Ik weet dat hij inderdaad niet reeel is tegen mij en dat hij zeker wel even een teken van leven kan geven, maar noem me ontzettend naief maar toch heb ik het idee dat hij het met een andere reden doet dan wij denken. Ergens in mn hoofd zit er een stemmetje die iets anders zegt. En ik weet het, het is superdom. Ik ben nu ook zover dat ik zelf geen actie meer onderneem en ik lekker verder ga met mn leven. Gisterenn nog staan kletsen met een leuke man!!

Bedankt voor jullie support en als ik hem ooit nog spreek zal ik jullie informeren...
Misschien heeft hij ook een hele andere redenen om geen contact op te nemen, dan dat wij denken. Dat neemt niet weg, dat als hij echt geïntresseerd is in je, dat hij er dan alles aan zal doen om jou niet zo aan het twijfelen te brengen.
ja dat is waar, maar toch stuurde hij maandag 3 berichtjes achter elkaar.En nog best lieve ook... Daarna was het wel weer stil maar toch.... ik weet het niet. vind het echt superlastig. Jammer dat je niet bij iemand in zn gedachten kan kijken .

Dank voor het meedenken!!
quote:sneeuwvrouw schreef op 27 juni 2009 @ 11:58:

noem me ontzettend naiefJe bent ontzettend naief
quote:sneeuwvrouw schreef op 27 juni 2009 @ 12:18:

ja dat is waar, maar toch stuurde hij maandag 3 berichtjes achter elkaar.En nog best lieve ook... Daarna was het wel weer stil maar toch.... ik weet het niet. vind het echt superlastig. Jammer dat je niet bij iemand in zn gedachten kan kijken .

Dank voor het meedenken!!

Volgens mij komen wij hier anders goed in de buurt:

HIJ IS NIET GEÏNTERESSEERD
wat zal die kerel een lol hebben om zo een vrouw aan het lijntje te kunnen houden
Dat stemmetje in jouw hoofd denkt dat er iets anders is dan wij denken. Dat kan heel goed. Er kunnen talloze redenen zijn waarom hij nauwelijks contact opneemt en jullie niet eens bellen.

Feit blijft dat jullie in inmiddels 5 maanden elkaar maar 4x gezien hebben en dat jij niet eens hem kan bellen.

Zo werkt het in een beginnende relatie niet.

Het zal nooit beter worden, hij zal een mysterie blijven en jij hoopt op meer duidelijkheid.

Goed van je dat je op stap bent geweest en ook met andere mannen gezellig gaat kletsen. Zou je vaker moeten doen. Er zitten daar veel betere exemplaren tussen dan je nu hebt.
Het eerste waaraan ik moest denken is dat verhaal van dat meisje die er na lang (jaar, anderhalf jaar?) achter kwam dat haar vriend getrouwd bleek te zijn. Weet niet meer hoe het topic heette, maar als je zoekt vind je het vast.

Maar misschien is dat gewoon mijn achterdochtige geest... Ik hoop het oprecht voor je.
Hoi Georgie, ik snap goed dat je dat denkt, maar ik denk zo echt dat het niet waar is. Gewoon door zn manier van doen vanaf het begin al. Als iemand al getrouwd is wat zou hij dan van mij willen behalve sex? We zijn nu een aantal keer op dates geweest maar niets wees er op dat dat zijn intentie was... ik hoop dat je geen gelijk hebt maar ik weet het ook niet hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven