Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
El4ra schreef:
12-11-2019 13:45
Vreemde date gehad bij mij thuis, was niet de eerste keer, hij moest naar de w.c. maar ging in plaats daarvan in mijn spullen snuffelen op de bovenverdieping. Smoes had hij al voorhanden toen ik hem daar betrapte.
Kijk Dirty John op Netflix :loveit:
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
12-11-2019 22:15
Kijk Dirty John op Netflix :loveit:

Deed Dirty John dat ook?
.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 20 was beëindigde ik een 3 jarige relatie, was geen toekomstmateriaal, echt een pannenkoek. Ik had nooit echt gedate daarvoor.
Ook ging ik nooit echt stappen, dus dat ontdekte ik weer opnieuw. Ieder weekend zag ik een gigantisch mooie man lopen, echt zo’n Viking met allemaal tattoo’s, maar hij leek me iets te mooi om waar te zijn. Hij leek ook niet echt geïnteresseerd. Goed, even verder. Ik had na maanden wel eens weer behoefte aan ‘intiem’ contact met een man. (Dit klinkt echt dellerig, maar hey een dame mag zichzelf wat gunnen soms.)

Ik zat met vriendinnen op het terras en besprak dit dilemma, hoe fix je dit als je geen relatie hebt? ‘Is de nood hoog?’ ‘Ja de nood is hoog’ Op aanraden van de vriendinnen werd een app geïnstalleerd: tinder. Things just got real! Beetje swipen, ‘wat vinden jullie hiervan? Leuk? Ja hij is wel leuk denk ik! Oké ik swipe, ja! Shit geen match’

Gesprek van de vriendinnen ging verder, ik was even bezig met swipen. Toen zag ik hem. Ik slaakte een kreet, iets van: “shit! Dit is Viking man, ik durf niet.” Vriendin nam het over, en JA een match. Ik kreeg een berichtje. Zo’n typisch gesprek van ja wat zoek je bla bla. Hij zocht gezelligheid. Ik hoor het mezelf nog zeggen “ja hallo ik zit daar niet op om vrienden te worden.” Maar gezelligheid is blijkbaar een synoniem voor seks. Dus ik zocht ook gezelligheid. Of ik vrij was vanavond? Nou goed dat was ik, vriendinnen achter me aan gereden naar de locatie, woonde op zichzelf. Als het hem echt was (1 vriendin kende hem wel, positieve referentie) moest ik een duimpje in de app gooien, zo gezegd zo gedaan.

Goed jullie weten vast wat er verder is gebeurd. (Het was geen thee en monopoly) Het is me gelukt, een week later zag ik hem weer ik de discotheek, hebben we gezoend en ben ik blijven slapen, daarna was hij in een andere discotheek maar wou hij me graag zien, dus hadden we om 5 uur ergens halverwege afgesproken, maar om 05:30 was er nog niemand. Ik reed weg, zijn huis is écht op mijn route (ik lieg niet, het is geen straat om) en ik zag hem en een ander meisje fietsen net voor het huis. Ik was boos, week daaropvolgend maakte ik een filmpje dat ik in ‘zijn wijk’ reed. (Ja hallo, ik wou toch nog ff 1 keer de aandacht) Werd beantwoord met: ik heb zin, kom je? Ik dacht, dikke neus. Heb een nieuw filmpje gemaakt dat ik voor zijn huis stopte. Ik zag de deur opengaan, zag hem nog in trainingspak staan, ik heb getoeterd, fanatieke mix van middelvingers en zwaaien, en ben weggereden. Doei! Heb nooit meer wat laten horen, hij ook niet. Wel een keer een poging gedaan, maar van mij kreeg hij een boze blik.

3 maand later kreeg ik nog een berichtje of ik na het stappen wou blijven slapen.. was ik niet duidelijk? Ja tuurlijk we wouden beide geen relatie maar als me laat zitten voor een ander, en dan denkt dat ik de beroerdste niet ben? Dan kan je echt opstappen.
Alle reacties Link kopieren
Beetje lopen filmen en toeteren vind ik ook erg raar.
minnimouse schreef:
15-11-2019 01:02
Beetje lopen filmen en toeteren vind ik ook erg raar.
Best wel ja :lol:
Wat kinderachtig om hem te gaan filmen en toeteren, uit je hele post blijkt dat je hem harststikke leuk vond namelijk.
^ Eens. Ik vind het een beetje wanhopig klinken. Als je niet meer dan seks wou dan kan je ook geen exclusiviteit verwachten tenzij je dat wel had afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
12-11-2019 13:37
Ja blijkbaar had die vriendin daar niet veel aan gedaan. Als hij het bij mijn honden had geprobeerd, dan had ik hem kreupel geslagen met alles wat ik in me heb. Ik heb hem wel verteld dat ik het een walgelijke actie vond en toen zei hij dat hij het achteraf ook wel zielig vond voor het beest. Idioten, hij en zijn ex-vriendin.
Ik zou hetzelfde doen als jij. Te erg.
Cum non tum age
Vorig weekend een date gehad. Leuke vrouw, goede gesprekken.

Ik had enige hoop op blijven slapen, maar de laatste trein richting huis was ook aanstaande. Dus dat aangekondigd en geopperd dat ik haar bank+dekentje ook prima zou vinden.

"Ik ben ongesteld en het bloed spuit eruit, dus dat gaan we niet doen."

O_O
Alle reacties Link kopieren
chesta schreef:
15-11-2019 23:42
Vorig weekend een date gehad. Leuke vrouw, goede gesprekken.

Ik had enige hoop op blijven slapen, maar de laatste trein richting huis was ook aanstaande. Dus dat aangekondigd en geopperd dat ik haar bank+dekentje ook prima zou vinden.

"Ik ben ongesteld en het bloed spuit eruit, dus dat gaan we niet doen."

O_O
Het werkte wel om je in de laatste trein te krijgen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
16-11-2019 09:58
Het werkte wel om je in de laatste trein te krijgen :lol:
:rofl:
koekies zijn lekker
rozebroodtrommel schreef:
14-11-2019 23:46
......
Goed jullie weten vast wat er verder is gebeurd. (Het was geen thee en monopoly) Het is me gelukt, een week later zag ik hem weer ik de discotheek, hebben we gezoend en ben ik blijven slapen, daarna was hij in een andere discotheek maar wou hij me graag zien, dus hadden we om 5 uur ergens halverwege afgesproken, maar om 05:30 was er nog niemand. Ik reed weg, zijn huis is écht op mijn route (ik lieg niet, het is geen straat om) en ik zag hem en een ander meisje fietsen net voor het huis. Ik was boos, week daaropvolgend maakte ik een filmpje dat ik in ‘zijn wijk’ reed. (Ja hallo, ik wou toch nog ff 1 keer de aandacht) Werd beantwoord met: ik heb zin, kom je? Ik dacht, dikke neus. Heb een nieuw filmpje gemaakt dat ik voor zijn huis stopte. Ik zag de deur opengaan, zag hem nog in trainingspak staan, ik heb getoeterd, fanatieke mix van middelvingers en zwaaien, en ben weggereden. Doei! Heb nooit meer wat laten horen, hij ook niet. Wel een keer een poging gedaan, maar van mij kreeg hij een boze blik.

3 maand later kreeg ik nog een berichtje of ik na het stappen wou blijven slapen.. was ik niet duidelijk? Ja tuurlijk we wouden beide geen relatie maar als me laat zitten voor een ander, en dan denkt dat ik de beroerdste niet ben? Dan kan je echt opstappen.
Dus je ziet hem met een ander meisje op weg naar zijn huis. En vanaf dat moment ga je rare filmpjes maken voor aandacht en naar hem toe om te gaan toeteren en middelvingers zwaaien?

Hij klinkt als een pannenkoek maar jij klinkt in dit verhaal als een eng gekkie.
chesta schreef:
15-11-2019 23:42
Vorig weekend een date gehad. Leuke vrouw, goede gesprekken.

Ik had enige hoop op blijven slapen, maar de laatste trein richting huis was ook aanstaande. Dus dat aangekondigd en geopperd dat ik haar bank+dekentje ook prima zou vinden.

"Ik ben ongesteld en het bloed spuit eruit, dus dat gaan we niet doen."

O_O
Haha, humor.
Ik dacht eerst huh msn, maar het bericht is uit 2006.
Het blijft een fantastisch topic.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic. Ik heb er ook eentje.

Lang geleden toen ik nog single was had online contact met een leuke dame. Op Messenger hadden we goede en gezellige gesprekken gehad en ze was ook wel mijn type. Na een tijdje belden we elkaar ook regelmatig en ik kon niet wachten tot een ontmoeting.

Op een gegeven moment vroeg ze geld voor een pakje sigaretten. Of ik het naar haar kon overmaken. Ik was zo verbaasd dat ik het maar deed, ik wist immers dat ze het niet breed had. Daarna vroeg ze steeds vaker geld voor kleine dingen. Op een gegeven moment het contact afgekapt met als reden dat ik het vervelend vond dat ze steeds om geld vroeg. Nou, dat heb ik geweten: ik was een gierige klootzak die iedereen naaide.

Het erge was dat ze iedereen in mijn toen nog openbare Facebook vriendenlijst een berichtje had gestuurd dat ik gierig was en dat ze nog geld van me kreeg. Ik schaamde me kapot.

Gelukkig ontmoette ik kort daarna mijn vriendin 🥰
thijsbrands schreef:
16-04-2020 07:37
Op een gegeven moment vroeg ze geld voor een pakje sigaretten.
O bah.

Of iemand met wie je alleen hebt gechat die op weg is naar de eerste ontmoeting en onderweg appt: "Kan je me €70 overmaken voor het tanken?"

Iemand die je nog nooit hebt gezien en je geld vraagt:
alarmbellen.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
16-04-2020 08:49
O bah.

Of iemand met wie je alleen hebt gechat die op weg is naar de eerste ontmoeting en onderweg appt: "Kan je me €70 overmaken voor het tanken?"

Iemand die je nog nooit hebt gezien en je geld vraagt:
alarmbellen.
Huh?
Heb jij dat meegemaakt?

Ik zou inderdaad ook geen geld overmaken. Iemand die zegt het niet breed te hebben en van mij wel geld wil lenen om sigaretten te kopen, die heeft zijn prioriteiten niet op orde en dan zou ik niet eens verder willen daten.
Wat een heerlijk topic dit!

Niet echt de ergste date, maar ik ben ooit uit geweest met een jongen die meteen tijdens onze eerste date vertelde hoe hij zijn toekomstige dochter wilde noemen, met een hoopvolle blik naar mij...vond ik Sophie ook een mooie naam? Heel ongemakkelijk. Hij bedoelde het duidelijk serieus en ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren.

Een vriendin van mij ging op een 1e date met een jongen die tijdens de seks verkondigde dat ze nog wel even bezig zouden zijn, hij gebruikte antidepressiva...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb letterlijk dit hele topic van begin tot eind doorgelezen (heb er bijna twee weken over gedaan). Wat een grappige, bizarre, heftige en ongelooflijke verhalen!

Ik doe even een ordinaire TVP. Ik heb namelijk geen horror date ervaringen :hyper:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Niet per sé heel afgrijselijk, maar ik heb ooit gedate met een kerel die 70 km verderop woonde. De eerste drie keer ben ik naar hem geweest. Na de tweede date zouden we allebei op vakantie gaan en hij wilde een soort weddenschap afsluiten wie het bruinst zou worden. Degene die het minst bruin terugkwam van vakantie, moest de derde date trakteren op pizza.
Derde date: allebei terug van vakantie, ik was bruiner ;) maar hij was ervan overtuigd dat hij bruiner was. Ok, niet belangrijk, het was maar een dolletje. Dacht ik. Zaten we bij de pizzeria, zegt hij op een gegeven moment: zo, ga jij binnen ff betalen? Ik dacht echt dat hij een grapje maakte... Ik was namelijk ook al 3 keer 70 km op en neer gereden, maar het zal wel. Ik betaald. Toen vroeg ik of hij de keer erna naar mij wilde komen. Nee, druk.... Jullie kunnen raden hoe het afliep.
Alle reacties Link kopieren
purake schreef:
23-04-2020 20:27
Niet per sé heel afgrijselijk, maar ik heb ooit gedate met een kerel die 70 km verderop woonde. De eerste drie keer ben ik naar hem geweest. Na de tweede date zouden we allebei op vakantie gaan en hij wilde een soort weddenschap afsluiten wie het bruinst zou worden. Degene die het minst bruin terugkwam van vakantie, moest de derde date trakteren op pizza.
Derde date: allebei terug van vakantie, ik was bruiner ;) maar hij was ervan overtuigd dat hij bruiner was. Ok, niet belangrijk, het was maar een dolletje. Dacht ik. Zaten we bij de pizzeria, zegt hij op een gegeven moment: zo, ga jij binnen ff betalen? Ik dacht echt dat hij een grapje maakte... Ik was namelijk ook al 3 keer 70 km op en neer gereden, maar het zal wel. Ik betaald. Toen vroeg ik of hij de keer erna naar mij wilde komen. Nee, druk.... Jullie kunnen raden hoe het afliep.
Shit wat een mafkees
Alle reacties Link kopieren
Was het alweer bijna vergeten, zag iets op tv wat me eraan herinnerde en dacht direct aan dit topic.

Ik had toen ik 15 was een soort van vriendje. Althans, dat dacht ik. Hij zat een paar klassen hoger. We hadden weken op de computer zitten chatten, hij was uiteindelijk mee geweest op stap waar hij mijn vriendinnen had ontmoet en we hadden die avond gezoend. Helemaal leuk. Hij zou me na dat weekend van huis ophalen voor een "echte date": samen wat door het centrum van de stad lopen. De deurbel gaat en daar staat hij. Met.. een meisje naast hem. Hij stelt het meisje voor als zijn vriendin en we moeten met z'n drieën op pad.

Ik was natuurlijk met stomheid geslagen, maar jong en onnozel als ik was, wist ik niets uit te brengen en ik ging dus maar mee. We wandelden met z'n drieën even door het centrum, maar ik voelde me al na een paar minuten zo ongemakkelijk dat ik weer naar huis wilde. Toen vroeg die jongen of ik gezellig mee wilde naar HUN appartement: ze woonden samen! Zijn vriendin vond het o zo gezellig om een vriendin van haar vriend te ontmoeten. Ik durfde niet te zeggen dat ik ook iets met hem dacht te hebben, dus ik ben maar naar huis gevlucht en heb die jongen daarna ook heel lang niet meer gesproken. Ontzettend rare situatie was dat. :rofl:

Nu zou ik natuurlijk direct tegen haar hebben gezegd hoe de vork in de steel zit, maar ik voelde me toen zo verbaasd, onzeker en voor het blok gezet.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui, volgens mij was jij niet onnozeler dan zijn vriendin
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik liep stage in het buitenland. Mijn droomland waar ik naar wil emigreren, en de stage was een soort "test" voor mezelf om te checken of het me beviel. Toch voel je je soms eenzaam zo ver van huis en zodoende had ik Tinder gedownload, en al gauw een match. We ontmoeten elkaar bij de metro en zijn eerste zin, serieus, is "laten we snel gaan want ik moet ongelooflijk plassen".

Deze gast liep supersnel (hoge nood?). Ik met mijn 1.60m heb korte beentjes, dus ik moest echt rennen om hem bij te houden. Ondertussen praatte hij veel, maar omdat hij zo snel liep liep hij voor mij, en hij praatte zonder zijn hoofd te draaien, waardoor al zijn woorden verloren gingen in de wind en ik vrijwel niets hoorde. We gingen naar een bar en hij bestelde een biertje voor zichzelf. Vroeg niet of ik iets wilde. Betalen mocht wanneer je wegging, dus het ging hier niet om de rekening wel of niet willen betalen (biertje zelf betalen is natuurlijk geen probleem). Vervolgens stonden we buiten zodat hij kon roken en begon hij zijn land compleet af te zeiken. Mijn droomland, waar ik mijn droomstage aan het lopen was! Is uiteraard niets meer geworden.

Ik moet hem nageven dat hij tenminste op kwam dagen. Misschien trek ik ze aan, maar onafhankelijk van land komen mannen vaak niet opdagen wanneer ik met hen afspreek. Inmiddels heb ik nu altijd een goed boek bij me, spreek ik af op een plek die ik goed ken, en ga ik met een cidertje en een boek in de zon zitten lezen. Als ze op komen dagen is het prima, komen ze niet zit ik de hele middag van het zonnetje te genieten. In de winter los ik het op door zwemspullen mee te nemen (ik ben gek op zwemmen) en naar het lokale zwembad te gaan wanneer men niet op komt dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven