Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Is dat daar de gewoonte ofzo, klubnika, om niet op te komen dagen? Wat is dat voor manvolk? :-o
Oh, nog een! Ik zit vol verhalen :proud:

Man ontmoet, leuk. We spraken redelijk vaak af. Hij stónd er altijd op om te betalen, dus wanneer we dan bij mij thuis afspraken zorgde ik altijd dat er genoeg eten en drinken was ("nee hoor, je hoeft echt niets mee te nemen") zodat ik nog enigszins compenseerde.

's Nachts wilde de man altijd knuffelen en daarna seks. Ik was een beetje klaar met de grijpgrage handjes die wild om zich heengrepen, en al helemaal met het stijf op mijn rug blijven liggen met mijn kont in het matras gedrukt om maar geen seks te hoeven hebben. Hij was niet agressief, maar luisterde niet naar mijn "nee" (ja, misschien voor 10 seconden, om het dan weer te proberen). Erg vermoeiend, zeker omdat ik gewoon iedere dag om 8:30 op mijn werk moest zijn (hij werkte 's middags), en urenlang iemand soms letterlijk van je af moeten duwen een goede nachtrust niet bepaald stimuleert.

Zodoende was ik er klaar mee en spraken we af op een openbare plek, zoals we vaker deden, en ik wilde zeggen dat het voor mij hierbij ophield. Praatje voorbereid. Hij komt aan en ziet er verdrietig uit, reageert niet zoals normaal. Ik vraag wat er aan de hand is.

Blijkt dat hij de huur van zijn appartement niet kan betalen en dus op straat wordt gezet. Of hij drie dagen bij mij kan logeren, daarna krijgt hij salaris en kan hij de huur weer betalen.

IK WILDE HEM NET GAAN ZEGGEN DAT IK HEM NIET MEER WILDE ZIEN!

Ik heb nee gezegd en als reden gebruikt dat in mijn contract staat dat ik het appartement niet mag delen. Dat is ook waar, maar de volgende redenen schoten ook door mijn hoofd:

- over drie dagen salaris krijgen: prima, maar wie zegt dat jij dan ook nieuwe woonruimte hebt?
- wie heeft er nou geen spaargeld voor een hotelletje voor drie dagen? (ik zit in het buitenland, je hebt een hostel voor 10 euro per nacht)
- wie garandeert mij dat die drie dagen geen week worden, die week geen maand, die maand geen jaar en dat ik uiteindelijk politie moet bellen om meneer uit mijn huis te krijgen?
- IK WILDE VAN JE AF!!!

Dus. Nee. En hij werd boos! Dat hij áltijd álles voor me had betaald, álles voor me over had... Ik wist niet dat ik met het accepteren van gratis goederen (wat ik in principe altijd afsloeg!) automatisch een overeenkomst was aangegaan dat mijn huis, zijn huis zou worden? Hij stormde boos weg. Ik wilde hem aanbieden desnoods drie dagen een hotel voor hem te betalen, maar daar kreeg ik de kans niet voor.

Drie weken later belde hij me nog op, maar ik was Expeditie Robinson aan het kijken dus heb hem weggedrukt. :)
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
23-04-2020 22:48
Is dat daar de gewoonte ofzo, klubnika, om niet op te komen dagen? Wat is dat voor manvolk? :-o
Ik ben nu ook benieuwd naar het land, haha. Klubnika, maak je dat in het algemeen gek genoeg vaak mee of specifiek in dat land?
Vriendgedumpt schreef:
23-04-2020 22:48
Is dat daar de gewoonte ofzo, klubnika, om niet op te komen dagen? Wat is dat voor manvolk? :-o
Ik heb het in meerdere landen, dus ik zal ze wel aantrekken :) een keer een vent die zelfs belde dat hij al op de roltrap bij de metro-uitgang stond, je hoorde de roltrap achter hem rollen! Na 15 minuten "op de roltrap" ben ik maar naar huis gegaan. Die deed het erom denk ik, had misschien een filmpje van een roltrap opgezet om mij de illusie te geven dat hij onderweg was, of iets dergelijks.

edit: ik weet dat die laatste zin heel wantrouwend klinkt, maar op dat moment was ik al twee uur (!!) cidertjes aan het drinken en mijn boek aan het lezen. Om het kwartier belde hij dat hij er écht bijna was. Ik zat wel lekker, maar na twee uur een boek lezen ben zelfs ik er wel klaar mee :)
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
23-04-2020 20:40
Was het alweer bijna vergeten, zag iets op tv wat me eraan herinnerde en dacht direct aan dit topic.

Ik had toen ik 15 was een soort van vriendje. Althans, dat dacht ik. Hij zat een paar klassen hoger. We hadden weken op de computer zitten chatten, hij was uiteindelijk mee geweest op stap waar hij mijn vriendinnen had ontmoet en we hadden die avond gezoend. Helemaal leuk. Hij zou me na dat weekend van huis ophalen voor een "echte date": samen wat door het centrum van de stad lopen. De deurbel gaat en daar staat hij. Met.. een meisje naast hem. Hij stelt het meisje voor als zijn vriendin en we moeten met z'n drieën op pad.

Ik was natuurlijk met stomheid geslagen, maar jong en onnozel als ik was, wist ik niets uit te brengen en ik ging dus maar mee. We wandelden met z'n drieën even door het centrum, maar ik voelde me al na een paar minuten zo ongemakkelijk dat ik weer naar huis wilde. Toen vroeg die jongen of ik gezellig mee wilde naar HUN appartement: ze woonden samen! Zijn vriendin vond het o zo gezellig om een vriendin van haar vriend te ontmoeten. Ik durfde niet te zeggen dat ik ook iets met hem dacht te hebben, dus ik ben maar naar huis gevlucht en heb die jongen daarna ook heel lang niet meer gesproken. Ontzettend rare situatie was dat. :rofl:

Nu zou ik natuurlijk direct tegen haar hebben gezegd hoe de vork in de steel zit, maar ik voelde me toen zo verbaasd, onzeker en voor het blok gezet.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
thijsbrands schreef:
16-04-2020 07:37
Geweldig topic. Ik heb er ook eentje.

Lang geleden toen ik nog single was had online contact met een leuke dame. Op Messenger hadden we goede en gezellige gesprekken gehad en ze was ook wel mijn type. Na een tijdje belden we elkaar ook regelmatig en ik kon niet wachten tot een ontmoeting.

Op een gegeven moment vroeg ze geld voor een pakje sigaretten. Of ik het naar haar kon overmaken. Ik was zo verbaasd dat ik het maar deed, ik wist immers dat ze het niet breed had. Daarna vroeg ze steeds vaker geld voor kleine dingen. Op een gegeven moment het contact afgekapt met als reden dat ik het vervelend vond dat ze steeds om geld vroeg. Nou, dat heb ik geweten: ik was een gierige klootzak die iedereen naaide.

Het erge was dat ze iedereen in mijn toen nog openbare Facebook vriendenlijst een berichtje had gestuurd dat ik gierig was en dat ze nog geld van me kreeg. Ik schaamde me kapot.

Gelukkig ontmoette ik kort daarna mijn vriendin 🥰
OMG. Wat een cheapskate. Dat je dat hebt gedaan! Ik heb ook meerdere ervaringen gehad met dat soort. Hun mond loopt altijd over van "gierige mannen" terwijl ze zelf geen cent te makken hebben of alles nodig hebben voor hun uiterlijk en zijn gek op materie. Ik geef toe hun looks waren wel altijd verleidelijk, maar ze gaan er van uit dat alles voor ze betaald wordt en ook een dankjewel kan er niet af. Ik ben alles behalve gierig, maar als ik merk dat het van één kant komt maak ik er vrij snel een eind aan zonder opgaaf van reden.

Eentje vroeg me ooit wat ik voor mijn verjaardag wilde, ik had toen gezegd trakteer me maar een keer op een Happy Meal. Een ander had de moed na date 1 "gaan we volgende keer wat leuks voor mij kopen?"

Ik heb een hekel aan armoedzaaiers die wel een luxe leven willen en een gat in hun hand hebben. Betalen zal ik altijd bij een date, wat aan "splitten" doe ik niet (zoals al die krenten bij First Dates). Wat een stoere chick was dat trouwens onlangs: Krentman zegt: zullen we splitten? Zij zegt: nee daar doe ik niet aan ik betaal wel.

Laatst weer een paar keer geprobeerd met een exotische schone, looks om door een ringetje te halen, maar zelf een keer iets geven, na wat etentjes en lunches, als is het maar een ijsje! was er niet bij. Toedeloe dus op haar schoenen van 800 euro. Weet niet of het toeval is maar ze waren allemaal Surinaams.
Alle reacties Link kopieren
Heb ongeveer 12 jaar geleden ook een vreselijke date gehad :rofl:

Oké het was volgens mij niet echt onze eerste date, misschien tweede.
Hij was echt zo’n klaploper bleek achteraf.
Hij wilde uit eten, ik ging geld pinnen (volgens mij 100 euro) heb altijd voor de zekerheid geld bij me, ook al vraagt iemand mij mee uit eten.
Toen vroeg hij voordat we naar binnen gingen of ik dat geld aan hem wilde geven, hij wilde dan wel afrekenen want het was ‘gênant’ als een vrouw ging betalen.
Maar het was dus mijn geld... hij ging precies voor 100 euro bestellen en hij ging betalen met mijn geld maar zodat het leek alsof hij betaalde.
Heel raar hahaha weet nog steeds niet waarom ik daarmee akkoord ging.
.
ohboy schreef:
09-05-2020 20:27
OMG. Wat een cheapskate. Dat je dat hebt gedaan! Ik heb ook meerdere ervaringen gehad met dat soort. Hun mond loopt altijd over van "gierige mannen" terwijl ze zelf geen cent te makken hebben of alles nodig hebben voor hun uiterlijk en zijn gek op materie. Ik geef toe hun looks waren wel altijd verleidelijk, maar ze gaan er van uit dat alles voor ze betaald wordt en ook een dankjewel kan er niet af. Ik ben alles behalve gierig, maar als ik merk dat het van één kant komt maak ik er vrij snel een eind aan zonder opgaaf van reden.

Eentje vroeg me ooit wat ik voor mijn verjaardag wilde, ik had toen gezegd trakteer me maar een keer op een Happy Meal. Een ander had de moed na date 1 "gaan we volgende keer wat leuks voor mij kopen?"

Ik heb een hekel aan armoedzaaiers die wel een luxe leven willen en een gat in hun hand hebben. Betalen zal ik altijd bij een date, wat aan "splitten" doe ik niet (zoals al die krenten bij First Dates). Wat een stoere chick was dat trouwens onlangs: Krentman zegt: zullen we splitten? Zij zegt: nee daar doe ik niet aan ik betaal wel.

Laatst weer een paar keer geprobeerd met een exotische schone, looks om door een ringetje te halen, maar zelf een keer iets geven, na wat etentjes en lunches, als is het maar een ijsje! was er niet bij. Toedeloe dus op haar schoenen van 800 euro. Weet niet of het toeval is maar ze waren allemaal Surinaams.
Nog voordat ik je laatste zin had gelezen, moest ik bij jouw verhaal denken aan de film "Alleen maar nette mensen".
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 10-05-2020 23:55
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
10-05-2020 16:11
Nog voordat ik je laatste zin had gelezen, moest ik bij jouw verhaal denken aan de film "Alleen maar nette mensen".)₩₩₩₩
Haha, ja ik ook :-) Zit in de cultuur, maar er zijn uitzonderingen!
Alle reacties Link kopieren
Up , kleine kans dat er nu veel nieuwe verhalen zijn maar toch benieuwd 😊
Alle reacties Link kopieren
Tvp :-D
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Er moeten toch ook bijzondere date verhalen zijn nu het enige wat je kan doen wandelen is :-D ?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er nog wel een paar.

Ik was een keer uit eten met een man, was een hele drukke tent dus veel geroezemoes om ons heen. Kreeg hij opeens een telefoontje, die zou hij wel buiten terugbellen. Hij dus naar buiten, even later weer terug. Zegt hij doodleuk dat het zijn echtgenote aan de telefoon was, die hem had gebeld omdat ze aan haar water "voelde" dat er iets aan de hand was met hem, dat hij dus uit was met een andere vrouw, ze had dus helemaal gelijk alleen, wist ik niet dat hij getrouwd was. De beste man vertelde ook nog dat hij elke dinsdag vrij was, dus dan zou hij wel bij mij kunnen langskomen voor een robbertje seks.

Andere man, Siciliaan, werkte pas in Nl voor Shell volgens mij. We hadden afgesproken en hij zou met het openbaar vervoer komen, en zou lang onderweg zijn want hij woonde in een soort uithoek. Ik had nog van te voren gezegd dat hij de reistijden in de gaten moest houden want ik had geen zin om als voor hotel te spelen met een man die ik die avond voor het eerst zou zien.

Toen we elkaar ontmoeten, vroeg ik direct of hij naar de reistijden had gekeken, gelukkig maar dat ik dat vroeg, want dat had hij dus toch niet, hij had verwacht dat hij wel bij mij mocht slapen, nou niet dus. Ik heb hem bij een hotel voor de deur gezet. Was een prijzig hotel, ik dacht, dat zal je leren!.

Daarna nog een keer afgesproken, het was een super mooie man, dus ik vroeg op een gegeven moment waarom hij nog niemand had, iets wat toch wel ongebruikelijk is in Sicilië als je een bepaalde leeftijd hebt, toen moest hij opbiechten dat hij getrouwd was en dat zijn vrouw op een later moment ook in NL zou komen wonen. Maar wederom had hij weer niet op de reistijden gelet en verwacht dat hij dit keer wel bij mij zou mogen overnachten.

Volgens mij woonde ik toen zelfs nog bij mijn moeder omdat ik net een relatie had verbroken en mijn huis had verkocht, dus als ik het al zou hebben gewild kon het sowieso niet. Inmiddels reed de trein niet meer en toen ik naar huis wilde heb ik een hotel voor hem gezocht, was nog niet gemakkelijk niet avond, alles zat vol, uiteindelijk toch wat gevonden, lekker duur, maar hij had toch geld zat. Hij probeerde me ook nog te zoenen, maar ik trok zijn lucht niet. Niet dat hij vies was, maar de geur van zijn huid. Ik had hem sowieso niet gekust, want getrouwd, daaaaag.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle :rofl:
Up! 🙂
Ik kan ook nog wel een verhaal vertellen. Dat doe ik als ik klaar ben met werken..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog wel een mooie.

Een paar jaar geleden na een lange relatie in Nederland naar België verhuisd.

Na een tijdje Tinder geïnstalleerd en na wat swipen met een dacht ik leuke man afgesproken.

Drankje gedaan bij een bar en hij was echt zo arrogant en vol van zichzelf.

Dus na snel mijn biertje binnen gekapt te hebben gezegd dat ik de klik niet voelde en naar huis ging.

Hij antwoordde dat hij mij ook niet vriendelijk vond maar vond dat we prima seks konden hebben.

Toen ik aangaf hier niet voor open te staan noemde hij me een "koud Hollands kreng"

Ik heb er heel smakelijk om gelachen.
Ik had een aantal jaren geleden een date met Michael, die ik van de middelbare school kende. Op een festival was ik hem weer tegen gekomen, waarna we onze eerste date in zijn woonplaats, Breda, hadden. Een maand later spraken we weer af, en ditmaal bij mij thuis in Arnhem.

De date was in Breda wel super gezellig, maar in Arnhem bij mij thuis niet zo heel erg geslaagd.

Ten eerste kwam hij pas om half 4 aanstekkeren bij mij, en met wat voor reden: omdat ie eerst flink had uitgeslapen! Ik wist dat niet, en heb 3 uur op een bericht staan wachten. Ik zat al helemaal fris, fruitig en mooi gekleed en opgemaakt klaar.

Hij communiceerde ook doodleuk met “eh, waar moet ik eigenlijk heen?!”wat erg ongeïnteresseerd overkwam. Ik had naar mijn idee mijn adres al duidelijk verteld!

En toen kwam de date zelf. Meneer kwam aan met zo'n scheef gangsterpetje op zijn hoofd: geen gezicht en een enorme afknapper. Hij zei dat hij een verassing had. Ik was erg benieuwd naar zijn verassing en liet daarom de date doorgaan.

Ik liet hem de winterschaatsbaan in Arnhem zien. Vervolgens begon hij op te scheppen dat de ijsbaan in Breda groter is. Ik had gehoopt dat hij gewoon had voorgesteld om een rondje met me te schaatsen.

Oke, de bioscoop dan. We liepen naar de bioscoop en bekeken het aanbod, maar de films die zijn aandacht trok draaiden pas veel later.

Toen stelde hij vrolijk voor om naar de coffeeshop te gaan! Hij had even iets nodig.. Ik ben nog nooit in een coffeeshop geweest en voelde me enorm opgelaten, terwijl hij vrolijk twee joints bestelde.

Daarna stelde hij voor om de joints buiten te roken, in afwachting van de film. Hij raakte stoneder en stoneder en er viel geen goed gesprek meer met hem te voeren. Al pratend vroeg hij in welke provincie we waren. “Overijssel?” vroeg hij al vragend. Hij dacht dat Arnhem in Overijssel lag!

Na de zwaar tegenvallende film liet mijn stonede date me blij zijn verassing zien. Hij haalde een grijs koffertje uit de kofferbak van zijn auto. In dat koffertje zat.. Lachgas! Hij vroeg nieuwsgierig of ik ook wat lachgas wilde proberen.

Na deze date, die meer op een drugsdeal leek, riep hij blij “tot de volgende keer”. Ik zei met een mysterieuze stem: “ja, wieweet..”

Daarna heb ik geen contact meer met hem opgenomen en hij ook niet. Gelukkig heb ik inmiddels een fijne relatie en woon ik samen 🥰
Alle reacties Link kopieren
Heel lang geleden had ik een date met een jongen die ik een week eerder in de Cooldown (ordi cafe) had gezoend. Hij bleek niet erg sprankelend, maar we dronken bier, zoenden en ik heb m wel mee naar mn huis (huurde een kleine kamer) genomen. Daar beetje verder zoenen en toen gaf ik aan dat ik wilde slapen, en geen sex. Hij woonde vlakbij maar liet zich niet wegsturen, wilde per se gezellig logeren en samen ontbijten.

Ik was dus 20 en liet hem naast me slapen. Hij bleek een soort horrorslaper. Hij woelde, zweette, praatte, kreunde en sloeg om zich heen, totaal onbereikbaar. Hij bleek ineens ook een soort Fries(?) accent te hebben. Om 07.00 was ik het zat, het werd licht en ik zat al uren met een dekentje over me heen op mn bankje naast de twijfelaar die inmiddels doorweekt was.

'Hee Jasper, hee. Word wakker'
'WOT IS DOT GODVERDEGODVERGEME'
'Word wakker! Je moet naar huis!'
'WOAR BAN IK GODVERGEME!'
'Ja - ik - ja, sorry, je moet naar huis. Je hebt de hele nacht liggen spoken'
'IK LEGG'N SPOOK'N??'
'Ja! Ik ben echt moe, dus beter als je gaat. Ok?

En toen begon hij te huilen, dat hij soooo graag gesellig soamen wilde ontbaiten. Ik zei nee, sorry, geen zin. Dikke tranen in m'n bed als een soort kleuter. Ik wachtte tot hij bedaarde. Toen hij bedaarde keek hij me vuil aan, trok vliegensvlug zijn kleding aan en snauwde 'nou jai kan dat krosantje met jonge KAES wel verget'n, JA?! en beende weg.

Heeft me erna nog paar maanden gestalked, toen gelukkig nooit meer iets van vernomen.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt de meest afgrijselijke date die je kan verzinnen, maar goed. Toen ik 19 was, ging ik op date met een jongen die qua uiterlijk niet helemaal mijn type was. Omdat ik hem wel aardig vond, gaf ik hem de voordeel van de twijfel en zei ik ja tegen een date. We zouden naar de dierentuin gaan. Voor hem was het anderhalf uur reizen met het ov, voor mij 10 minuten met de auto.
Tijdens de date verveelde ik me DOOD. Hij praatte alleen maar over onderwerpen waar ik totaal geen interesse in had. Hints begreep hij niet en hij bleef maar doorgaan in zijn monoloog. Toen begon hij over ‘onze eventuele kinderen’, wat ik zelf nogal vreemd vond bij een eerste date op die leeftijd.
Hij vond mij héél erg leuk, maar leek niet door te hebben dat dit gevoel absoluut niet wederzijds was. Voelde me nogal awkward daardoor en wilde gewoon zo snel mogelijk naar huis. Aan het eind vroeg hij of ik hem naar het station terug kon brengen, hij wist namelijk dat ik een auto had. Daar had ik helemaal geen zin in en loog dat ik heel dichtbij woonde en lopend was gekomen. Ik ben toen maar ergens heengelopen en toen de kust vrij was de auto weer opgehaald. 😂😅
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
28-04-2021 18:44
Heel lang geleden had ik een date met een jongen die ik een week eerder in de Cooldown (ordi cafe) had gezoend. Hij bleek niet erg sprankelend, maar we dronken bier, zoenden en ik heb m wel mee naar mn huis (huurde een kleine kamer) genomen. Daar beetje verder zoenen en toen gaf ik aan dat ik wilde slapen, en geen sex. Hij woonde vlakbij maar liet zich niet wegsturen, wilde per se gezellig logeren en samen ontbijten.

Ik was dus 20 en liet hem naast me slapen. Hij bleek een soort horrorslaper. Hij woelde, zweette, praatte, kreunde en sloeg om zich heen, totaal onbereikbaar. Hij bleek ineens ook een soort Fries(?) accent te hebben. Om 07.00 was ik het zat, het werd licht en ik zat al uren met een dekentje over me heen op mn bankje naast de twijfelaar die inmiddels doorweekt was.

'Hee Jasper, hee. Word wakker'
'WOT IS DOT GODVERDEGODVERGEME'
'Word wakker! Je moet naar huis!'
'WOAR BAN IK GODVERGEME!'
'Ja - ik - ja, sorry, je moet naar huis. Je hebt de hele nacht liggen spoken'
'IK LEGG'N SPOOK'N??'
'Ja! Ik ben echt moe, dus beter als je gaat. Ok?

En toen begon hij te huilen, dat hij soooo graag gesellig soamen wilde ontbaiten. Ik zei nee, sorry, geen zin. Dikke tranen in m'n bed als een soort kleuter. Ik wachtte tot hij bedaarde. Toen hij bedaarde keek hij me vuil aan, trok vliegensvlug zijn kleding aan en snauwde 'nou jai kan dat krosantje met jonge KAES wel verget'n, JA?! en beende weg.

Heeft me erna nog paar maanden gestalked, toen gelukkig nooit meer iets van vernomen.
:rofl:
Hahahaha wát een verhaal!
Lang geleden had ik een date met een domineeszoon. We gingen Chinees eten. Dat at hij nooit, maar gezien mijn achtergrond vond hij dat heel toepasselijk. Het leek even alsof dat een gunst was.

Het was geen ongezellige date. We konden redelijk goed praten. Wel wat aan de serieuze kant. Na het eten wilde ik naar huis. Ik was op mijn racefiets. De racefiets werd afgekeurd want dat was geen passend vervoersmiddel voor een vrouw.

De volgende dag kreeg ik een mail. Hij vond me heel leuk, maar ik mocht - als ik zijn vrouw werd - geen make-up dragen, niet roken en nettere kleding dragen zoals een jurk. Ik droeg vrij vaak jurken, maar niet als ik met een racefiets kom.

Ik schreef terug dat ik dat teveel bemoeienis vond en dat ik van verder contact afzag. Hij vond dat ik te snel opgaf en in elk volgend mailtje nam hij 1 dingetje terug wat hij eerst verplicht had. Ik mocht make-up dragen. Tweede mail mijn eigen kleding uitzoeken. Derde mail mocht ik roken. Hij had meer eisen dan ik heb geschreven. Ik vond het heel grappig dat hij elke keer een nieuw mailtje nodig had om dingen terug te nemen.

Ik ben er verder niet op ingegaan. Ik zag aan de blik op mijn fiets al dat het niets ging worden.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-04-2021 19:23
:rofl:
Hahahaha wát een verhaal!
Ja ik was eerst geschrokken maar toen ik het die ochtend aan mn huisgenote vertelde plaste ze zichzelf bijna onder van het lachen en toen werd het al snel grappig!
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
28-04-2021 18:44
Heel lang geleden had ik een date met een jongen die ik een week eerder in de Cooldown (ordi cafe) had gezoend. Hij bleek niet erg sprankelend, maar we dronken bier, zoenden en ik heb m wel mee naar mn huis (huurde een kleine kamer) genomen. Daar beetje verder zoenen en toen gaf ik aan dat ik wilde slapen, en geen sex. Hij woonde vlakbij maar liet zich niet wegsturen, wilde per se gezellig logeren en samen ontbijten.

Ik was dus 20 en liet hem naast me slapen. Hij bleek een soort horrorslaper. Hij woelde, zweette, praatte, kreunde en sloeg om zich heen, totaal onbereikbaar. Hij bleek ineens ook een soort Fries(?) accent te hebben. Om 07.00 was ik het zat, het werd licht en ik zat al uren met een dekentje over me heen op mn bankje naast de twijfelaar die inmiddels doorweekt was.

'Hee Jasper, hee. Word wakker'
'WOT IS DOT GODVERDEGODVERGEME'
'Word wakker! Je moet naar huis!'
'WOAR BAN IK GODVERGEME!'
'Ja - ik - ja, sorry, je moet naar huis. Je hebt de hele nacht liggen spoken'
'IK LEGG'N SPOOK'N??'
'Ja! Ik ben echt moe, dus beter als je gaat. Ok?

En toen begon hij te huilen, dat hij soooo graag gesellig soamen wilde ontbaiten. Ik zei nee, sorry, geen zin. Dikke tranen in m'n bed als een soort kleuter. Ik wachtte tot hij bedaarde. Toen hij bedaarde keek hij me vuil aan, trok vliegensvlug zijn kleding aan en snauwde 'nou jai kan dat krosantje met jonge KAES wel verget'n, JA?! en beende weg.

Heeft me erna nog paar maanden gestalked, toen gelukkig nooit meer iets van vernomen.
Fantastisch verhaal, maar ik moet je even corrigeren. Dit klinkt als Grunnings, absoluut niet als Fries.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Mag een poging tot date ook?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven