Woedend op ex
maandag 27 november 2017 om 10:30
Ik moet dit echt even van me afschrijven. Mijn vriend en ik gingen 3 maanden geleden uit elkaar. Er waren wat dingen gebeurd die mijn vertrouwen hebben geschaad. Hij flirtte met een ander meisje en zei dat hij geen vriendin had en hij wilde zijn ex bij hem laten slapen (in hetzelfde bed) en dat mocht ik absoluut niet weten. Toen ik erachter kwam, is dat uiteindelijk nooit doorgegaan. Ik wilde hem dit in eerste instantie vergeven, maar HIJ heeft het toen alsnog uitgemaakt omdat hij mijn verdriet hiervan en de ruzies die we hierdoor hadden zat was. Ik sla natuurlijk mijzelf voor mijn kop omdat ik het zelf niet gewoon uit had gemaakt.
In de drie maanden dat het uit was heb ik hem niet los kunnen laten, hij mij ook niet. Hij bleef me vertellen hoeveel hij voor me voelde, hoeveel spijt dat hij had en dat hij tijd nodig heeft om deze fouten goed te kunnen maken en te veranderen. In deze tijd hebben we nog wel afgesproken, samen geslapen, seks gehad en gewoon heel close/intiem geweest. Hij beloofde me dat alles uiteindelijk goed zou komen. Ik had natuurlijk de hoop dat hij inderdaad zou veranderen.
Ook al zijn we uit elkaar, hij heeft gezworen absoluut niet met andere meisjes bezig te zijn, omdat hij mij uiteindelijk weer terug zou willen.
Nu nam zijn andere ex dus laatst contact met mij op en ze vertelde dat ze - net nadat het uit was tussen mij en mijn ex - seks heeft gehad met hem. Hij heeft haar weer gecontacteerd en zij is daar voor gevallen. Ze heeft me gesprekken laten lezen waaruit dit inderdaad blijkt. Hij heeft me dus super erg voorgelogen.. (en haar ook)
Nu blijkt het dus ook dat hij ook tijdens onze relatie seks heeft gehad met haar.
Omdat mijn ex en ik twee weken terug ruzie hebben gekregen, heb ik hem nu twee weken niet gesproken. Dat ik er klaar mee ben nu is logisch, ik ben echt héél erg boos. Ik voel me echt bedrogen en ik zou hem het liefst een klap in zijn gezicht verkopen. Echter weet hij niet dat ik weet dat hij me heeft voorgelogen en bedrogen en ik zou hem hier toch graag mee willen confronteren. Vrienden/familie zeggen dat ik dat niet moet doen en het moet laten voor wat het is, maar mijn bloed kookt echt. Wat vinden jullie? En als ik hem ermee zou confronteren, hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
In de drie maanden dat het uit was heb ik hem niet los kunnen laten, hij mij ook niet. Hij bleef me vertellen hoeveel hij voor me voelde, hoeveel spijt dat hij had en dat hij tijd nodig heeft om deze fouten goed te kunnen maken en te veranderen. In deze tijd hebben we nog wel afgesproken, samen geslapen, seks gehad en gewoon heel close/intiem geweest. Hij beloofde me dat alles uiteindelijk goed zou komen. Ik had natuurlijk de hoop dat hij inderdaad zou veranderen.
Ook al zijn we uit elkaar, hij heeft gezworen absoluut niet met andere meisjes bezig te zijn, omdat hij mij uiteindelijk weer terug zou willen.
Nu nam zijn andere ex dus laatst contact met mij op en ze vertelde dat ze - net nadat het uit was tussen mij en mijn ex - seks heeft gehad met hem. Hij heeft haar weer gecontacteerd en zij is daar voor gevallen. Ze heeft me gesprekken laten lezen waaruit dit inderdaad blijkt. Hij heeft me dus super erg voorgelogen.. (en haar ook)
Nu blijkt het dus ook dat hij ook tijdens onze relatie seks heeft gehad met haar.
Omdat mijn ex en ik twee weken terug ruzie hebben gekregen, heb ik hem nu twee weken niet gesproken. Dat ik er klaar mee ben nu is logisch, ik ben echt héél erg boos. Ik voel me echt bedrogen en ik zou hem het liefst een klap in zijn gezicht verkopen. Echter weet hij niet dat ik weet dat hij me heeft voorgelogen en bedrogen en ik zou hem hier toch graag mee willen confronteren. Vrienden/familie zeggen dat ik dat niet moet doen en het moet laten voor wat het is, maar mijn bloed kookt echt. Wat vinden jullie? En als ik hem ermee zou confronteren, hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
maandag 27 november 2017 om 10:34
Hier had je hem al direct de deur uit moeten zetten. Je wist dat hij niet te vertrouwen was. Laat hem los. Blokkeer hem en ga door met je leven. De beste wraak die je maar kunt uitvoeren. En laat een volgende keer niet zover over je grenzen gaan.oplaadkabel schreef: ↑27-11-2017 10:30Ik moet dit echt even van me afschrijven. Mijn vriend en ik gingen 3 maanden geleden uit elkaar. Er waren wat dingen gebeurd die mijn vertrouwen hebben geschaad. Hij flirtte met een ander meisje en zei dat hij geen vriendin had en hij wilde zijn ex bij hem laten slapen (in hetzelfde bed) en dat mocht ik absoluut niet weten. Toen ik erachter kwam, is dat uiteindelijk nooit doorgegaan. Ik wilde hem dit in eerste instantie vergeven, maar HIJ heeft het toen alsnog uitgemaakt omdat hij mijn verdriet hiervan en de ruzies die we hierdoor hadden zat was. Ik sla natuurlijk mijzelf voor mijn kop omdat ik het zelf niet gewoon uit had gemaakt.
maandag 27 november 2017 om 10:36
maandag 27 november 2017 om 10:38
TO, het is logisch dat je verdrietig en boos bent, maar stop geen energie meer in je ex. Het interesseert hem niets wat je van hem denkt, want dat deed hij ook al niet tijdens jullie relatie. Alle energie die je nu nog in hem stopt, is verloren energie. Het is nergens goed voor om nog contact met hem te zoeken.
Je weet dat het een foute vent is, dus ga weer verder zonder hem.
Je weet dat het een foute vent is, dus ga weer verder zonder hem.
maandag 27 november 2017 om 10:39
+1sneeuwwitje80 schreef: ↑27-11-2017 10:36Zo te lezen gaat hij vanzelf wel weer een keer contact met je opnemen. Dat laat je hem weten dat je geen contact meer wil met hem en zeg je er eventueel bij dat je inmiddels weet van zijn bedrog.
Ik zou de eer lekker aan mezelf houden en zelf geen initiatief tot contact opnemen doen.
maandag 27 november 2017 om 10:45
maandag 27 november 2017 om 11:06
maandag 27 november 2017 om 11:12
Nou, dan schrijf je het voor jezelf op. Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar ik zou hem echt geen seconde van mijn tijd meer gunnen. En leer ervan, zodat het je niet nog eens overkomt.rotterdammert23 schreef: ↑27-11-2017 11:06Bij mij gaf het vroeger wel rust als ik, hetzij via een brief/mail of mondeling, tegen hem kon zeggen hoe erg hij me gekwetst had en wat dat met mij deed. Al is het maar dat het niet telkens in je hoofd blijft malen.
maandag 27 november 2017 om 11:21
Je weet hoe hij is.
Waarom blijven jullie, jij en die andere ex van hem, hem gewoon geven wat hij wil?
Daarmee bevestigen jullie hem alleen maar in zijn gedrag.
Intussen zijn er genoeg echte mannen die wel leuk zijn en wel eerlijk en trouw. Maar die zie je niet staan doordat je liever jezelf ondergeschikt maakt aan zo'n type als deze.
Waarom blijven jullie, jij en die andere ex van hem, hem gewoon geven wat hij wil?
Daarmee bevestigen jullie hem alleen maar in zijn gedrag.
Intussen zijn er genoeg echte mannen die wel leuk zijn en wel eerlijk en trouw. Maar die zie je niet staan doordat je liever jezelf ondergeschikt maakt aan zo'n type als deze.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 27 november 2017 om 12:58
Dank jullie wel voor de reacties. Mijn verstand zegt ook dat ik het maar moet laten voor wat het is, maar mijn bloed kookt echt.. Maar jullie hebben vast gelijk dat het hem toch niets boeit wat ik vind. Dus verspilde energie..
Probleempje, er ligt nog kleding van hem bij mij thuis en ik weet niet of ik dit weg moet gooien of moet bewaren voor hem?
Probleempje, er ligt nog kleding van hem bij mij thuis en ik weet niet of ik dit weg moet gooien of moet bewaren voor hem?