WTF?!

05-11-2012 20:01 40 berichten
wtf
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie en wat is je branche?
In de 30/40 retail
Als je niks van hem wilt kun je het berichtje gewoon negeren toch?

ps. OP verwijderen is zooooo 2009
Zeker raar. Ik zou dit niet serieus nemen. Waarom zou je? Blijkbaar heeft hij eerder nooit laten blijken dat hij geïntresseerd was.

Ik zou er dan ook verder niet op reageren. En als je 't dan toch zou willen doen, dan zoiets als "pardon?!?". Denk dat hij dan wel begrijpt dat het een beetje een vreemde reaktie is op jouw gelukwensen.
Wat is hier in vredesnaam herkenbaar aan? Je knappe collega gaat weg, jij stuurt hem een berichtje en daarna krijg je een liefdesbetuiging. Ik snap die hele herkenbaarheid niet.
Apart.
Die kerel wil neuken, klaar.
Aan de Verkeerde persoon gestuurd?
Tig jaar geleden hadden we het I love you virus

Zeker weten, dat het niet zoiets is?
Kan toch gewoon een soort bedankje zijn zo van: love you voor je leuke/ lieve woorden.
misschien bedoelt ie gewoon dat ie het lief van je vindt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heel herkenbaar inderdaad. Ik heb net nog in je linkedin inbox zitten kijken of jij het wel bent.

Mijn eerste gedachte is: hij heeft het aan de verkeerde contactpersoon gestuurd.

Mijn beste advies is dus: negeren en vooral niet druk over maken.

Oh ja, en je OP laten staan natuurlijk, ik zou niet weten wat er herkenbaar aan is (behalve voor die ene oud collega...)
Oh ok, ben er nogal voorzichtig mee, vind het zo raar. Ik heb vanochtend gestuurd: ik snap niet wat je hiermee bedoelt??

Nog geen reactie.

Het is echt naar mij gestuurd, geen reply op mail. Maar zelfs een nieuwe mail voor aangemaakt. Ik ben (zwaar) bezet, niet vrijgezel. Snap het echt niet. Of idd verkeerd verstuurd..
Een virus? Ga ff goolen.
quote:VotesforLeo schreef op 05 november 2012 @ 20:10:

Kan toch gewoon een soort bedankje zijn zo van: love you voor je leuke/ lieve woorden.Als ik zo'n berichtje had gekregen, had ik het zo opgevat inderdaad.
.
Misschien had hij gezopen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Pilatespas... mag ik je ook toevoegen op linkedin... ik zie in deze vorm van dating/flirting wel een leuke nieuwe markt
Niet gewoon aan de verkeerde persoon verstuurd?
@oddjob, wat een schitterend betoog weer.
wij slapen nooit.
klik
Dedeurkruk, waha. Idd linkedin is toch ook mega saaai
quote:pilatespas schreef op 05 november 2012 @ 20:25:

Ok, dus ik moet het niet raar vinden als mijn partner naar een vrouwelijke collega I love you schrijft. Zou ik niet leuk vinden. Daarnaast vond ik het gek dat het geen reply was op mijn mail.

Ach, miscchien zie ik het te zwaar is het normale mannen-logica.Als hij niet gereplied heeft denk ik dat het een virus is
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven