YESSS
vrijdag 18 september 2009 om 09:25
IK HEB EEN VRIENDJE!!!
En niet zomaar een. Hét vriendje. De perfecte jongen geeft om mij! MIJ!
JEUJ!
Hij is lief, leuk, lekker, schattig, eerlijk, mooi, knuffelig en ook nog eens slim en succesvol!
Did I win the lottery or WHAT!
(ja ik dacht, tussen alle ellende is het misschien ook wel 's leuk om een vrolijk berichtje tegen te komen...)
JEUJ!
Hij is lief, leuk, lekker, schattig, eerlijk, mooi, knuffelig en ook nog eens slim en succesvol!
(ja ik dacht, tussen alle ellende is het misschien ook wel 's leuk om een vrolijk berichtje tegen te komen...)
vrijdag 18 september 2009 om 09:56
Ik heb hem leren kennen via een soort van datingsite. Hij zat achter mij aan maar ik had zoiets van: nee dankje. Dus ik reageerde niet meer maar hij bleef volhouden. Zodoende afgesproken (gisteren drie weken geleden), op het Noorderzon. Die avond hebben we wel gezoend maar ik dacht: dit word niks!
Zaterdag vroeg meneer of ik samen een filmpje wilde kijken en ik zag dat wel zitten. We konden leuk kletsen.
Maar van het een kwam het ander en ik werd me toch verliefd... en hij blijkbaar ook
Gisteren zei hij: ik ga me gewoon je vriendje noemen. Waarop ik hem aankeek: echt?!
En hij nam het eigenlijk meteen terug ("alleen bij jou? Of gewoon helemaal niet..."). Vroeg na een minuut; "Neem ik nu een te grote stap?"
Ik: "Je nam het vrijwel meteen terug.. dat is geen stap, dat is een schijnbeweging.. :-p"
Maar vanochtend moed verzameld en gevraagd of het echt iets is wat hij zou willen en ja ! Hij wilde best graag mijn vriendje zijn. Ik wil ook wel je vriendinnetje zijn, zei ik.
Wat een schat he, dat ie het gewoon niet durfde te zeggen, hihi.

vrijdag 18 september 2009 om 09:57
vrijdag 18 september 2009 om 10:10
Wat leuk!!! Gefeliciteerd met het winnende lot!
Nog een mede-bijerd hier!!!
Het is zeker een heeerlijk gevoel!
Er blijken ineens meerdere Perfecte mannen los rond te lopen dus! Waar waren ze???
Mijn Prince Charming is zooo mooi, grappig, lief, charming, leuk, slim, lekker en gewoon fijn!!! (En zegt dit ook over/tegen mij )
We gaan er met z'n allen met volle teugen van genieten!
Nog een mede-bijerd hier!!!
Het is zeker een heeerlijk gevoel!
Er blijken ineens meerdere Perfecte mannen los rond te lopen dus! Waar waren ze???
Mijn Prince Charming is zooo mooi, grappig, lief, charming, leuk, slim, lekker en gewoon fijn!!! (En zegt dit ook over/tegen mij )
We gaan er met z'n allen met volle teugen van genieten!
vrijdag 18 september 2009 om 10:26

vrijdag 18 september 2009 om 10:41
vrijdag 18 september 2009 om 10:49
quote:Puccini schreef op 18 september 2009 @ 09:25:
IK HEB EEN VRIENDJE!!!
JEUJ!
Gefeliciteerd, maar: is hij ook goed in bed? (Lijkt me nogal belangrijk dat alles daar ook goed klikt).
IK HEB EEN VRIENDJE!!!
JEUJ!
Gefeliciteerd, maar: is hij ook goed in bed? (Lijkt me nogal belangrijk dat alles daar ook goed klikt).

vrijdag 18 september 2009 om 11:17
het komt nog wel franck, ooit, als je heel veel geluk hebt! dan mag je ook meedoen!
maar heel klein beetje gelijk heeft ie wel, ben de laatste 5 weken gewoon irritant vrolijk. Ik noem continue glimlachen, liedjes neurieen, heel veel geduld hebben, alles leuk vinden, als gekke appie grijnzen als ik met m aan het bellen ben. De leukste chronische ziekte die je kunt hebben
maar heel klein beetje gelijk heeft ie wel, ben de laatste 5 weken gewoon irritant vrolijk. Ik noem continue glimlachen, liedjes neurieen, heel veel geduld hebben, alles leuk vinden, als gekke appie grijnzen als ik met m aan het bellen ben. De leukste chronische ziekte die je kunt hebben

vrijdag 18 september 2009 om 11:25
Ja is ook wel zo, stelletje verliefde pubers. Maar dit is toch ook met een klein knipoogje! Tuurlijk zijn we happy! Maar zo over de top het benoemen doe ik normaal ook niet zo haha
Zeker de leukste chronische ziekte die je kan hebben!
En ik hoop oprecht dat het nog heeeeeel lang duurt! Ook voor jullie allemaal
Zeker de leukste chronische ziekte die je kan hebben!
En ik hoop oprecht dat het nog heeeeeel lang duurt! Ook voor jullie allemaal
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!

vrijdag 18 september 2009 om 11:56