Zal ik hier ooit overheen komen?

04-11-2009 13:37 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is alweer een jaar geleden maar ik kan het niet vergeten,

12 Oktober vorig jaar had mijn vriend nachtdienst gehad en lag dus te slapen ik had om 1 uur met een vriendin afgesproken maar wou even langs de bank lopen voordat ik daarheen zou gaan dus maakte me vriend wakker en vroeg waar zijn pasje was, slaperig kreeg ik te horen dat het in de auto lag, ik naar de auto kon hem zo snel niet vinden dus beetje zoeken ligt er in het vakje onder zijn stuur een telefoon die ik niet ken, de auto was van zijn collega dus ik vroeg mezelf nog af kan ik het wel maken om erin te kijken? maar ja je krijgt toch rare gedachtes dus ik die telefoon gepakt, staat een foto van een meisje op de achtergrond, hmm ik de smsjes lezen, geen namen alleen maar schatje, lieverd blabla, uiteindelijk bij smsje nummer 60 ofzo ja hoor zijn naam werd genoemd, ik weet nog dat op dat moment leek alsof de grond onder mijn voeten weg zakte daar stond ik dan bij de auto met mijn zoontje in de kinderwagen ernaast en die telefoon, wat moest ik nu? ik heb toen het nummer opgebeld, het meisje nam op en ik vroeg wat ze met hem moest??! zij vroeg zich blijkbaar hetzelfde af en vroeg wie ik was? WIE IK WAS?! ik ben verdomme zijn vriendin de moeder van zijn kindje het meisje waar hij al die tijd mee samen woont!! hij bleek dus tegen haar te hebben gezegd dat we uit elkaar waren en ik ver weg woonde. ik ben overstuur naar die vriendin gegaan met haar gepraat en daarna naar huis toe gegaan, hij moest zelf op dat moment langs kantoor had hij van tevoren gezegd dus ik wist dat hij wakker was intussen, hij kwam boos naar de deur waarom ik zolang weg was gebleven met zijn autosleutel en dat hij weg moest, ik zei je komt de deur niet uit voordat wij gepraat hebben en toen liet ik hem de telefoon zien, waarna hij op de bank ging zitten om te praten, nou ik heb gepraat hij dus niet echt na een uur is hij weggelopen (uiteraard naar haar toe) ik probeerde me groot te houden voor me zoontje hij was toen net 2 maanden 1 geworden, ik heb me die volgende dag samen met een vriendin ingeschreven bij het uwv de daklozenopvang, in de tussen tijd heb ik nog 4weken bij hem thuis gezeten, echt een ramp omdat ik nog precies wist wanneer hij naar haar ging, hoe kon hij mij verlaten voor haar? een meisje die bekend staat dat ze best makkelijk is (van horen zeggen) na die 4 weken ging ik naar de nood opvang, ik sliep toen met me zoontje in een kleine vierkante kamer zowel woon, slaapkamer en keuken. ik voelde me die tijd zo misbruikt, alleen, en vooral dom! hoe kon ik dit niet gezien hebben? ik zou voor die tijd me handen in het vuur hebben gestoken dat hij me nooit zou bedriegen!

Maar goed ik heb 6maanden in de noodopvang gezeten, elke maand bij de daklozenopvang mijn maandelijkse geld gehaald, daar zat ik dan samen met mijn kindje elke maand tussen de verslaafde te wachten om mijn hand op te houden voor geld ik heb me nog nooit zo klein gevoeld. Na weken elke dag gepraat te hebben met hem dat hij zo'n spijt had blabla en haar niet meer zag is het in Juni dit jaar toch weer goed gekomen ik had intussen een eigen huisje door mijn voorrangsverklaring, net toen ik dacht dat de ellende een beetje voorbij was kreeg ik nog iets ergers te horen, ik zat met een vriendin een beetje op hyves te speuren naar bekende toen ze vroeg laat is die meid zien, wij naar der hyves is ze zwanger, dat kan geen toeval zijn de dag dat ze was uitgerekend stond op de site wij terug gerekend, als ze allebei de waarheid spraken over hoelang ze samen wat gehad hebben dan is het kindje inderdaad niet van hem, maar hoe weet ik dat zeker? het ergste is nog dat ik hem meteen kwaad opbelde en hij zei ja ik wist wel dat ze zwanger was... hoe kan je dan met haar gaan?? maar goed hij blijft volhouden is niet van hem..

Ik moet eerlijk bekennen vanaf die tijd kijk ik altijd zijn telefoon na, 3maanden terug dus weer op een zaterdag en ik zie bij verzonden berichten een sms met: hey kleintje ik ga nu naar huis toe ik spreek je straks later xxx dit stuur je niet naar een vriend lijkt mij, hij had nachtdienst gehad dus lag te slapen ik dat nummer gebeld, zegt ze ja hij zal me wel bellen voor 1 ding maar dat ga ik hem toch niet meer geven blabla, wat voel je je dan stom zeg zo'n bitch die zegt dat je vriend haar wel zal bellen voor seks ofzo.. hem wakker gemaakt, wat blijkt nu hij twijfeld dus ook nadat hij op internet een foto van de baby had gezien of dat kind wel niet van hem is. maar zelf wil zij er niks over zeggen en zegt hij is niet van jou. ik vroeg waarom hij niet gewoon tegen mij zei dat hij haar belde waarop hij zei dat hij wist dat ik dan zijn spullen naar beneden uit het raam zou gooien (dit heb ik gezegd inderdaad als hij nog eens contact met haar zou hebben) nu 3maanden verder gaat soms de telefoon prive en word er opgehangen zodra er opgenomen word ook mijn mobiel omdat ik haar toen heb gesmst. intussen een nieuw simkaartje gekocht, binnekort word die oude weggegooid. hij heeft het opgegeven en zoekt geen contact meer met haar maar nog steeds als hij een sms krijgt bijvoorbeeld of als hij is naar en vriend gaat vraag ik mezelf af zou hij wel de waarheid spreken, ik hou van hem en ik wil een normaal gezien zijn voor mijn kindje maar soms vraag ik mezelf af hoeveel kan ik nog aan?

Sorry ik heb best veel dingen weggelaten om het zo kort mogelijk te houden maar ik moet het toch gewoon even kwijt aan mensen die niet dichtbij mij staan want ik heb het gevoel dat die vaak alleen advies geven dat goed uitkomt voor mij. zou ik hem ooit weer kunnen vertrouwen of zal er nu altijd een bepaalde afstand tussen ons zijn vanaf mijn kant? ik weet soms zelf niet meer wat ik ermee aan moet wel weet ik dat mijn huisje op mijn naam blijft staan zodat ik nooit meer naar een noodopvang moet!

ik heb van mezelf gemerkt dat ik onbewust een afstand tussen ons probeer te houden zodat mocht hij het ooit weer doen ik minder pijn voel dan eerst, maar goed dit werkt ook niet echt, verder moet ik wel zeggen dat ik nog wel van hem hou en dat het verder nog nooit zo goed is gegaan tussen ons qua seks enzo en met praten maar dit onderwerp word dan ook niet meer besproken.. zijn er mensen met ervaring hiermee ofzo?
Geen ervaring gelukkig, maar het lijkt me wel een ontzettende l*l, die vriend, en vraag me af waarom je met hem samenwoont. Ik zou in jou geval alleen blijven wonen.
ik denk dat als je jezelf die vraagt stelt, dat het antwoord naar nee zal neigen....
Ik vraag me ook inderdaad wel is af of dit wel het beste is.. verder probeer ik er het beste van te maken en hoop ik dat er een tijd komt dat het weer was zoals toen we wel 'gelukkig' waren..
Helemaal met Hanshier eens!!!!
Jij bent één relatie verwijderd van de daklozenopvang en een uitkering?

Dan kun je je deze relatie helemaal niet veroorloven. Steek eerst je energie in een baan, een eigen woning en een goed netwerk van mensen die je steunen. Daarna kun je eens gaan bedenken of je met deze man verder wilt. Bedenk wel dat die kans niet zo groot is als je eenmaal onafhankelijk van hem bent geworden.
Nee Ik heb op dit moment zelf al een eigen huisje en ook geen uitkering meer, een goed netwerk van mensen die me steunen is wat minder groot helaas behalve mijn moeder een tante en een paar vriendinnnen.
Zelfs als je denkt dat je van hem houdt, niet zonder hem kunt enz. lijkt het me beter dat je alleen woont. Kun je alsnog later inzien dat deze man niet de meest geschikte partner is die er rondloopt.
Mooi zo, wees daar zuinig op en maak je nooit weer zo afhankelijk van een man dat de daklozenopvang je enige kans op een slaapplek is.

Maar eh.. als je hem verder niet nodig hebt voor je dagelijkse bestaan, waarom zou je dan nog bij hem blijven?
Ja dat is een goede vraag, ik denk dat ik toch merendeels bij hem ben voor mijn zoontje omdat ik weet hoe het is met gescheiden ouders. maar hoe vaker ik mezelf gek zit te maken hoe meer ik me afvraag of dit het wel waard is.
Je woont dus weer met hem samen??
Ja hij heeft wel nog zijn eigen huis (waar wij die tijd woonden) maar slaapt eigenlijk altijd hier dus je kan wel zeggen dat we weer samen wonen
Nou ik zou dus mijzelf kiezen en mijn kind en hem de deur wijzen en naar voren kijken, de toekomst zonder hem.....

Je vind jezelf toch zeker wel meer waard dan zo een relatie en denk er aan wat jij je kind mee geeft.
je ben bijzonder achterdochtig, en meid daar heb je een verdomd goede reden voor. Kan jij hem ooit nog vertrouwen? en denk je dat dat genoeg is voor een relatie?
quote:kim_malik schreef op 04 november 2009 @ 14:00:

Ja dat is een goede vraag, ik denk dat ik toch merendeels bij hem ben voor mijn zoontje omdat ik weet hoe het is met gescheiden ouders. maar hoe vaker ik mezelf gek zit te maken hoe meer ik me afvraag of dit het wel waard is.En als jouw ouders bij elkaar waren gebleven en je had gezien/merkt/voelt dat jouw vader op deze manier met je moeder omging...was dat nu echt zoveel beter geweest???
Een verblijf van maar liefst zes maanden in de noodopvang lijkt me voor een kind traumatischer dan de gemiddelde scheiding. Ga nou eerst goed voor jezef zorgen en voor je kind. Deze man is alleen maar ballast.
quote:kim_malik schreef op 04 november 2009 @ 14:00:

Ja dat is een goede vraag, ik denk dat ik toch merendeels bij hem ben voor mijn zoontje omdat ik weet hoe het is met gescheiden ouders. maar hoe vaker ik mezelf gek zit te maken hoe meer ik me afvraag of dit het wel waard is.

En ik weet hoe het is met niet-gescheiden ouders en wel dag in dag uit ruzie in de tent (waarbij ik meer betrokken raakte dan 'enkel' toekijken). En dan heb ik het nog niet eens over crisisopvang e.d.

Misschien de Flair van deze week eens lezen, daarin staan meerdere vrouwen die liever hadden gezien dat hun ouders eerder uit elkaar waren gegaan.
Ja dat is allemaal ook wel waar, maar weet je wat het is we ghebben laatste tijden geen ruzie enzo wel is een meningsverschil maar ook niet echt, dus op dat vlak is er geen probleem het probleem is gewoon dat wat in mijn hoofd zit en er niet uit gaat..
Dus blijf je bij iemand die je niet vertrouwd aan wie je altijd zult twijfelen en die je wellicht (wat ik niet hoop) nog meer gaat bedriegen?
Misschien tijd om aan je eigen situatie te gaan werken dat je geen kerel of daklozenopvang nodig hebt om in je onderhoud te voorzien maar dat je zelf zorgt dat je 'n baan krijgt.

En waarom zou je je in hemelsnaam druk maken over het feit dat het neukertje van je ex zwanger is? Daar heb jij toch geen last van? Hooguit 'n reden voor je ex om op zoek te gaan naar 'n ander ongecompliceerd neukertje zonder baby.
even voor de duidelijkheid, ik heb een baan intussen en ik heb ook een eigen huisje met mijn zoontje samen, dus verder gaat alles perfect op dit moment,

en waarom ik me druk maak om het neukertje van me ex? misschien omdat het mijn ex niet is maar mijn vriend, sorry ik vind dit een beetje rare reactie maar goed verder bedankt voor jullie reacties
misschien heb ik makkelijk praten maar als mijn man 1 keer vreemdgaat dan is hij EXIT !!!

voor deze relatie /huwelijk heb ik dus ook een l*l gehad die er lekker op los leefde en heb hem ook vergeven (was nog heel jong) ..aangezien het niet werkte en ik een wrak was heb ik hem met heel veel pijn de deur gewezen ,we hebben samen een zoon en mezelf beloofd om niet meer in deze situatie terecht te komen,

ben nu alweer 16 jaar met mijn huidige man samen en ben erg blij dat ik een andere weg ben ingeslagen

Het had misschien anders geweest als hij direct voor je gevochten had maar hij heeft je toch ook als vuil behandeld ,

jij zat met je zoontje op het minimum en hij leefde er lekker op los met zijn vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven