zij is nog niet toe aan iets vast, hoe nu verder?

31-08-2009 19:29 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_91622 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 09:49
0.00% gewijzigd
Kuyt: ik vind je een kanjer! Je formuleert goed (da's al heel wat) en bent heel analytisch op een rijtje aan het zetten hoe hier het best mee om te gaan. Los daarvan is het niet gemakkelijk. En daar weet ik alles van.
bedankt voor het compliment

het is gewoon allemaal klote en door erover te schrijven, kan ik het allemaal beter verwerken.
Hallo Kuyt,

Wat een vervelende situatie he. Ik snap dat je je er niet lekker bij voelt. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, daar loopt nu ook een topic over. Maar echt, ik denk ook dat als ze je echt leuk zou vinden, ze je niet zomaar zou laten gaan. Wie laat er nu iemand lopen als het gevoel goed zit. Zoveel kapers op de kust, no way dat je dan iemand laat gaan. Zoek dan ook zelf geen contact, jij hebt immers duidelijk genoeg gemaakt hoe je over haar denkt, toch. Sterkte ermee!

.
Toch wel bijzonder, dat mensen zich aanmelden op een dating-site en vervolgens zeggen niet toe te zijn aan een relatie.

Hier heb je dan ook weinig aan vrees ik...

Daarom sluit ik me wat advies betreft aan bij de rest en wil ik je veel sterkte wensen!
quote:Oshin schreef op 31 augustus 2009 @ 22:40:

Toch wel bijzonder, dat mensen zich aanmelden op een dating-site en vervolgens zeggen niet toe te zijn aan een relatie.ook dit kan ik moeilijk plaatsen. andere mensen begonnen daar ook over.
Dat vind ik niet zo vreemd hoor Oshin...

Het is toch een DATING site

Een site om te daten?

Een date hoeft toch niet per definitie uit te lopen op een relatie?

Want dan zou ik aan de lopende band relaties hebben.

Soms hoop je op iets maar blijkt het er gewoon niet in te zitten.

En tjsa, soms is dat moeilijker zeggen tegen iemand dus gooi je dit op als "excuus"

Denkt eigenlijk dat het het meest gebruikte zinnetje is als na een paar dates de vlinders weg zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Quote;Andersom zit ik gewoon nog met een paar vragen en ik weet niet hoe ik het beste antwoord kan krijgen op deze vragen.

Met welke vragen zit je dan?

( en de beste manier om er achter te komen is het om het gewoon te vrágen, trouwens)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2009 @ 22:56:

Met welke vragen zit je dan?

( en de beste manier om er achter te komen is het om het gewoon te vrágen, trouwens)

- op dit moment ben je nog niet toe aan iets vast, maar zou dat in de toekomst met mij wel mogelijk zijn als jij er wel klaar voor bent?

- wat betekenen die kusjes/knuffels bij ons afscheid na de laatste date nadat jij had gezegd nog niet toe te zijn aan iets vast?

vrij concrete vragen waar ik haar eigenlijk niet mee lastig wil vallen op dit moment. vooral de laatste vraag vind ik vrij lastig om haar te stellen maar ik wil daar wel graag een antwoord op om eerlijk te zijn.

ik denk dat de tijd het zal leren wat de antwoorden zijn op deze vragen. nogmaals, ik ben duidelijk geweest tegen haar en het is aan haar om te bepalen wat ze daarmee doet.
Hmmmm, ik denk dat je zelf het antwoord al weet op die vragen

Vraag 1: zij gaat daar gegarandeerd op antwoorden, dat weet ik niet, ik wil daar nu geen antwoord op geven omdat ik je niet aan het lijntje wil houden (lees: ik denk het niet maar dat vind ik moeilijk om te zeggen)

Vraag 2: haar antwoord, ja maar ik vind je ook wel heel lief, je raakt me gewoon heel erg, en ik wil je niet kwetsen (lees: je zoent heerlijk maar meer zit er niet in)

Echt....vrouwen zijn niet zo ondoorgrondelijk

Maar Kuyt...je bent goed bezig, de bal bij haar leggen!

Nogmaals succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
bedankt allemaal voor de reacties. ik heb een beter gevoel overgehouden aan mijn beslissing. deze is in mijn ogen gewoon de juiste geweest.

de komende tijd zal ik het toch nog wel moeilijk hebben omdat de verliefdheid vreselijk diep zit bij mij. maar elke komende dag dat ik niks meer van haar hoor, bevestigt voor mij alleen maar dat mijn beslissing de juiste is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven