Zijn wij vrouwen nou echt zo zeikerig!?
maandag 23 november 2009 om 21:16
Hoi allemaal!
Al een tijdje zit ik met ''probleempjes'', voor zover je ze zo kunt noemen dan..
Ik ben sinds 2 en half jaar samen met mijn vriend, ben bij hem ingetrokken na een aantal maanden, en we zijn super happy samen! Uit een vorige relatie heeft hij een pracht van een zoon, waar we erg van genieten als hij bij ons is.
Alles gaat super!
Tuurlijk wel eens gepraat over die echte vrouwelijke gevoelens die dan zo nu en dan eens de kop op steken, en misschien dan voor mijn gevoel toch aan bod moeten komen!
Samen een huisje kopen en een kindje..
Iets waar ik ontzettend naar verlang.
Nu nog niet, maar over een jaar of 2 / 3 denk ik wel.
Ik ben nu 24 jaar. Mijn vriend wil voornamelijk echt nog genieten,
een rot relatie achter de rug, waar ex en kindje vertrokken..
( nu 3 en half jaar terug )
Dus hij zit er nu nog niet op te wachten, alle begrip daarvoor!
Maar wat ik nu de laatste tijd dus erg merk, van zijn kant af, is dat hij mij maar zoethout..
We zijn een beetje aan het kijken naar huizen, en als het dan erg dichtbij komt, kan het opeens niet meer...
Of misschien zie ik het heel verkeerd?!
Ook als ik over een kindje van ''ons'' begin. Moet ik stoppen met zeuren, want daar staat zijn hoofd totaal niet naar..
Terwijl hij op het begin wel degelijk heeft gezegd, het graag te willen. Dus ik snap het niet.
Vraag ik normaal aan hem, wat hij nou Echt wil..
Is het weer, rustig joh, komt wel alle tijd..
En heb verleden week duidelijk gezegd, dat ik toch wel verder wil.
Toen het mij even heel erg hoog zat, heb ik gezegd, heel netjes en nomaal, dat ik ermee wil stoppen.
Toen kon opeens alles weer wel!
Heel gek, was dat, lekker naief ding dat ik ben..
Dacht oke, zie je nou, moest hem aleen ff ''wakker'' schudden ofzo!?
Maar nu, zijn we weer terug bij af..
Pfff, moeilijk zeg.
Ben heel gek op hem, en hij doet ontzettend veel voor mij,
maar moet ik mijn dromen opgeven?
En alleen maar afwachten tot zijn verlangens komen..
Of toch verder gaan alleen? En toch maar iemand zoeken, die heel het avontuur ook nog voor het eerst moet meemaken?
Maar dan samen met mij...
Ik hoor graag jullie mening meiden,
alvast bedankt!
Gr. Bloemetje
Al een tijdje zit ik met ''probleempjes'', voor zover je ze zo kunt noemen dan..
Ik ben sinds 2 en half jaar samen met mijn vriend, ben bij hem ingetrokken na een aantal maanden, en we zijn super happy samen! Uit een vorige relatie heeft hij een pracht van een zoon, waar we erg van genieten als hij bij ons is.
Alles gaat super!
Tuurlijk wel eens gepraat over die echte vrouwelijke gevoelens die dan zo nu en dan eens de kop op steken, en misschien dan voor mijn gevoel toch aan bod moeten komen!
Samen een huisje kopen en een kindje..
Iets waar ik ontzettend naar verlang.
Nu nog niet, maar over een jaar of 2 / 3 denk ik wel.
Ik ben nu 24 jaar. Mijn vriend wil voornamelijk echt nog genieten,
een rot relatie achter de rug, waar ex en kindje vertrokken..
( nu 3 en half jaar terug )
Dus hij zit er nu nog niet op te wachten, alle begrip daarvoor!
Maar wat ik nu de laatste tijd dus erg merk, van zijn kant af, is dat hij mij maar zoethout..
We zijn een beetje aan het kijken naar huizen, en als het dan erg dichtbij komt, kan het opeens niet meer...
Of misschien zie ik het heel verkeerd?!
Ook als ik over een kindje van ''ons'' begin. Moet ik stoppen met zeuren, want daar staat zijn hoofd totaal niet naar..
Terwijl hij op het begin wel degelijk heeft gezegd, het graag te willen. Dus ik snap het niet.
Vraag ik normaal aan hem, wat hij nou Echt wil..
Is het weer, rustig joh, komt wel alle tijd..
En heb verleden week duidelijk gezegd, dat ik toch wel verder wil.
Toen het mij even heel erg hoog zat, heb ik gezegd, heel netjes en nomaal, dat ik ermee wil stoppen.
Toen kon opeens alles weer wel!
Heel gek, was dat, lekker naief ding dat ik ben..
Dacht oke, zie je nou, moest hem aleen ff ''wakker'' schudden ofzo!?
Maar nu, zijn we weer terug bij af..
Pfff, moeilijk zeg.
Ben heel gek op hem, en hij doet ontzettend veel voor mij,
maar moet ik mijn dromen opgeven?
En alleen maar afwachten tot zijn verlangens komen..
Of toch verder gaan alleen? En toch maar iemand zoeken, die heel het avontuur ook nog voor het eerst moet meemaken?
Maar dan samen met mij...
Ik hoor graag jullie mening meiden,
alvast bedankt!
Gr. Bloemetje
maandag 23 november 2009 om 21:37
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:36:
Dankjewel Noa.
Dat klopt, je hebt ook volkomen gelijk,
denk dat het ook komt, omdat mijn schoonzus zwanger is en een goede vriendin, dus ja.
Klopt, hij heeft zeker gezegd het met mij te willen.
Dankjewl Noa
o ja daar heb je t echte probleem
zo zijn wij vrouwen dus, altijd kijken naar om ons heen en dat willen we dan ook! niet doen hoor. geniet van wat je hebt en de rest komt vanzelf! zeker geen dingen willen omdat anderen dat nu meemaken. jouw tijd komt zeker nog!
Dankjewel Noa.
Dat klopt, je hebt ook volkomen gelijk,
denk dat het ook komt, omdat mijn schoonzus zwanger is en een goede vriendin, dus ja.
Klopt, hij heeft zeker gezegd het met mij te willen.
Dankjewl Noa
o ja daar heb je t echte probleem
zo zijn wij vrouwen dus, altijd kijken naar om ons heen en dat willen we dan ook! niet doen hoor. geniet van wat je hebt en de rest komt vanzelf! zeker geen dingen willen omdat anderen dat nu meemaken. jouw tijd komt zeker nog!

maandag 23 november 2009 om 21:38
quote:wuiles schreef op 23 november 2009 @ 21:33:
[...]
Ik heb gegoogled op "koe in klas" en hoewel ik geen idee heb wat dit met het topic te maken heeft, moet gezegd worden: er gaat een wereld voor mij open. Bedankt. Denk ik.
De grap wordt minder en minder
"koe in de klas" staat als ik het me goed herinner voor een 19e eeuwse vernieuwing in het onderwijs, waarbij het idee was om niet te praten over iets, maar het gewoon te laten zien. Dus, geen plaatjes en verhaaltjes over een koe, maar de koe in de klas.
En we hadden het over vrouwen die niet zeiken, en toen kwam jij het topic binnen: aanschouwelijk onderwijs dus, een voorbeeld van een vrouw die niet zeikt.
Zo, de grap is nu wel helemaal dood he
[...]
Ik heb gegoogled op "koe in klas" en hoewel ik geen idee heb wat dit met het topic te maken heeft, moet gezegd worden: er gaat een wereld voor mij open. Bedankt. Denk ik.
"koe in de klas" staat als ik het me goed herinner voor een 19e eeuwse vernieuwing in het onderwijs, waarbij het idee was om niet te praten over iets, maar het gewoon te laten zien. Dus, geen plaatjes en verhaaltjes over een koe, maar de koe in de klas.
En we hadden het over vrouwen die niet zeiken, en toen kwam jij het topic binnen: aanschouwelijk onderwijs dus, een voorbeeld van een vrouw die niet zeikt.
maandag 23 november 2009 om 21:39
die bevestiging loopt elke dag naast je, slaapt naast je en heeft al gezegd dat hij het met jou ook wilt. alleen nu even niet want hij heeft al een rugzak met bagage, dat moet je je wel realiseren. en gun hem even die tijd met zijn tweeen die hij zo graag wilt.
ik kreeg mn eerste toen ik 29 was, vroeg zat!
ik kreeg mn eerste toen ik 29 was, vroeg zat!

maandag 23 november 2009 om 21:41
maandag 23 november 2009 om 21:43
quote:rider schreef op 23 november 2009 @ 21:38:
[...]
Ahá, in dat geval bedankt!
Overigens wordt het misschien weer een stuk grappiger als je even googled en iets kunstigs ontdekt over een "stukje platteland in de klas" waarbij kinderen koeiengeluiden nabootsen en de juf schilderijen met koeien presenteert. Van een heel geestig soort boer-zoekt-vrouw- romantiek waar alleen stadsouders in kunnen trappen.
[...]
Ahá, in dat geval bedankt!
Overigens wordt het misschien weer een stuk grappiger als je even googled en iets kunstigs ontdekt over een "stukje platteland in de klas" waarbij kinderen koeiengeluiden nabootsen en de juf schilderijen met koeien presenteert. Van een heel geestig soort boer-zoekt-vrouw- romantiek waar alleen stadsouders in kunnen trappen.
maandag 23 november 2009 om 21:43
maandag 23 november 2009 om 21:45
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:41:
Zo stom is dat.
Ik wil echt nog geen kinderen..
Maar ja, nu die 2 meiden zwanger zijn, maak je het zo dichtbij mee, kleertjes halen echo zien
Zo onwerkelijk allemaal! Zo mooi.
Ja noa, dat is vrouwe eigen denk ik ( als ik dit mag zeggen van weilus )
Over Vuiles doe ik niet moeilijk maar weilus?
En nee, ook dat is dus niet vrouwen-eigen. Verschuil je nou eens niet achter je sekse-genoten en ga zelf staan voor wat je belangrijk vindt.
Zo stom is dat.
Maar ja, nu die 2 meiden zwanger zijn, maak je het zo dichtbij mee, kleertjes halen echo zien
Over Vuiles doe ik niet moeilijk maar weilus?
En nee, ook dat is dus niet vrouwen-eigen. Verschuil je nou eens niet achter je sekse-genoten en ga zelf staan voor wat je belangrijk vindt.
maandag 23 november 2009 om 21:45
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:41:
Zo stom is dat.
ga jij nou eens gewoon genieten van de zwangerschappen van je schoonzus en vriendin, koop voor mijn part alle babykleertjes die je wilt voor ze, en ga zaken niet afdwingen voor jezelf en zo het risico lopen je eigen relatie af te kappen om iets wat over 2 jaar wel was gekomen als je het gewoon aan de flow (sorry kan het nederlandse woord even niet vinden) had overgelaten??
ga genieten dat alles goed gaat in je leven, waarom doe je dat niet gewoon??
Zo stom is dat.
ga jij nou eens gewoon genieten van de zwangerschappen van je schoonzus en vriendin, koop voor mijn part alle babykleertjes die je wilt voor ze, en ga zaken niet afdwingen voor jezelf en zo het risico lopen je eigen relatie af te kappen om iets wat over 2 jaar wel was gekomen als je het gewoon aan de flow (sorry kan het nederlandse woord even niet vinden) had overgelaten??
ga genieten dat alles goed gaat in je leven, waarom doe je dat niet gewoon??
maandag 23 november 2009 om 21:48
maandag 23 november 2009 om 21:52
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:48:
Mensen Noa, je wilt niet weten wat ik binnen gehald heb voor die twee! Haha.
De babyzaakjes zijn blij met mij.
En geniet er geeldig van!
Maar dan kom ik thuis met weer nieuwe cadeau's en laat ik het zien aan mijn vriend, en die is zo lekker nuchter dan.
Oh, leuk......
ja duuuh het blijft een man! dat moet je dan ook gewoon met je vriendinnen doen hoor!
waarom willen wij vrouwen (sorry Wuiles) toch altijd weer alles delen met onze man??
Mensen Noa, je wilt niet weten wat ik binnen gehald heb voor die twee! Haha.
De babyzaakjes zijn blij met mij.
En geniet er geeldig van!
Maar dan kom ik thuis met weer nieuwe cadeau's en laat ik het zien aan mijn vriend, en die is zo lekker nuchter dan.
Oh, leuk......
ja duuuh het blijft een man! dat moet je dan ook gewoon met je vriendinnen doen hoor!
waarom willen wij vrouwen (sorry Wuiles) toch altijd weer alles delen met onze man??
maandag 23 november 2009 om 21:57
je kan niet van hem verwachten dat hij alles leuk vind dat jij leuk vind.
voorbeeld (vreselijk!)
vorig jaar zat ik in de bios, film was Sex & The City. Zit naast me een meisje met haar vriend. Die jongen had het helemaal zitten, zat alleen maar te mopperen nog voordat de film begon. Die was dus gewoon meegsleurd naar de bioscoop alleen maar omdat zijn vriendin dat wou. Dat wil je toch niet! Hij vind het niks laat hem dan lekker thuis! doos. (niet jij)
Ow hij zeek toen ook, dus mannen kunnen het ook hoor!
voorbeeld (vreselijk!)
vorig jaar zat ik in de bios, film was Sex & The City. Zit naast me een meisje met haar vriend. Die jongen had het helemaal zitten, zat alleen maar te mopperen nog voordat de film begon. Die was dus gewoon meegsleurd naar de bioscoop alleen maar omdat zijn vriendin dat wou. Dat wil je toch niet! Hij vind het niks laat hem dan lekker thuis! doos. (niet jij)
Ow hij zeek toen ook, dus mannen kunnen het ook hoor!
maandag 23 november 2009 om 21:57
quote:bloemetje85 schreef op 23 november 2009 @ 21:51:
Nee, eigenlijk helemaal niet.
Hij deed zoveel voor mij, Eigenlijk alles.
Uit eten, fimpje, lekker daagjes weg, weekend weg.
Noem het maar op!
Nee, heb totaal geen wantrouwen naar hem toe.Nou, geniet daar nog ff van dan.
(met een kind erbij kun je dat soort dingen vaak wel vergeten, zeker in het begin)
Nee, eigenlijk helemaal niet.
Hij deed zoveel voor mij, Eigenlijk alles.
Uit eten, fimpje, lekker daagjes weg, weekend weg.
Noem het maar op!
Nee, heb totaal geen wantrouwen naar hem toe.Nou, geniet daar nog ff van dan.
(met een kind erbij kun je dat soort dingen vaak wel vergeten, zeker in het begin)