Zit in een sleur

12-11-2017 13:27 7 berichten
Hoi!!

Ik ervaar de laatste tijd zo een leeg gevoel. Ik vind mijn leven namelijk zo saai. Ik beleef niet meer zoveel, heb ook geen goede vriendinnen meer. Vriendschappen zijn verwaterd. En ik heb niet echt iemand waarop ik kan bouwen en echt regelmatig leuke dingen mee kan dan en dat frustreert mij soms. Ik zit in een sleur.. ben pas 21.. en ik mis de oude tijden van toen ik nog een jaar of 18/19 was. Toen was uitgaan enz nog spannend en had leuke vriendinnen waarmee ik van alles mee deed.

Doordeweeks gaat het wel maar dan is t weekend en wil ik toch zo graag leuke dingen doen maar vaak heb ik dan niet echt iemand. En de mensen waarmee ik nog wel eens omga. Zijn geen hele goede vrienden. Die spreek en zie ik heel af en toe. Ik zie mensen om mij heen een leuk sociaal leven hebben en ik voel mij eenzaam.,

Tips??
je bent pas 21

kind neem een hobby/ ga tinderen/ sporten/ weet ik veel
S-Meds schreef: ↑
12-11-2017 13:29
je bent pas 21

kind neem een hobby/ ga tinderen/ sporten/ weet ik veel
Sporten doe ik al, heb al tinder maar vind het niet zoveel meer aan.
Heb je geen hobby/sport die je in 't weekend kunt doen? Ga paardrijden bijv!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik dacht dat dit iemand schreef van 48 ipv 21. En oude tijden van toen je 2 jaar jonger was? Kom op zeg je overdrijft. Ga erop uit je bent tenslotte geen bejaarde.
Ja en?
Als jij het met jezelf al geen zak aan vind, ga je ook geen mensen vinden die het wel leuk met je hebben. Dus zorg eerst dat je je zelf vermaken kan.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe vriendschappen opbouwen dus.
Ga juist dingen doen om uit die sleur te komen en om mensen te ontmoeten want doorgaans bellen ze niet uit zichzelf aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven