Zo afschuwelijk behandeld...

09-12-2017 13:09 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch bang voor herkenning
anoniem_360322 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:00
98.70% gewijzigd
Wegwezen dus... en hulp zoeken voor je spijt en verdriet
Nou ja.. dat dus..
Ik mag toch hopen dat je dat stuk #$%$# hebt gedumpt? Wat een ongelofelijke klootzak.

Ik lees dat hij nog steeds je vriend is. Ik zou maar heel snel hulp zoeken en deze lamlul dumpen.
alixane wijzigde dit bericht op 09-12-2017 13:14
36.80% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
er zijn verschillende mogelijkheden
1. de hele familie is knettergek
2. de vriend speelt een schizofreen spel, hij vertelt sprookjes over jou
3. er is nog een vrouw/ vriendin waar jij geen weet van hebt

In alle gevalen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.

blijf heel ver bij deze mensen uit de buurt
Uitmaken natuurlijk. En luister in het vervolg wat meer naar alle alarmbellen die afgaan.
Ze sisten naar je? Geen Nederlanders?
Wees blij dat je er vanaf bent en geen kind met zijn genen op de wereld hoeft te zetten.
Maak het uit, het is nog vrij pril. Je wordt duidelijk niet geaccepteerd door zijn familie maar ook niet door hem.

Je bent nog jong en je komt hier overheen, echt..

Dit verdient niemand en jij dus ook niet.
S-Meds schreef:
09-12-2017 13:13

In alle gevalen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.

Dit. Ik denk dat je door het oog van de naald bent gekropen. Neem het advies van Meds ter harte.
S-Meds schreef:

Ik gok alledrie tegelijk.
Wat een bizar verhaal!! En wat erg voor jou moet dat zijn.

Ik begrijp de situatie eerlijk gezegd echt totaal niet. Maar dit klinkt echt niet goed! Maar wat is de reden dat je nog met je vriend samen bent? Want als ik het zo hoor is er veel aan de hand waar jij geen weet van hebt ... Hij verzwijgt dingen voor je, doet vaag, word onterecht boos, staat niet achter JOU? Dat klopt van geen kant ....

En wat betreft die familie.... Daar zou ik mee oppassen, ze lijken me hele vreemde en enge mensen. Ik zou serieus bijna zeggen dat je hiermee naar de politie kan. Een brief schrijven met dingen die totaal verzonnen zijn en jou haten zonder 1 woord met je gesproken te hebben. Ik zou heel snel wegwezen als ik jou was, zowel bij die familie als bij je vriend, tenzij hij je écht open en eerlijk kan uitleggen wat hier gaande is?

Heel erg voor je dat je die beslissing van de abortus hebt moeten maken, maar misschien is het wel beter zo, je zou ook niet gewild hebben dat je kindje opgroeit met zo'n onaardige familie (ookal krijgt hij of zij wel veel liefde van jou). Neemt niet weg dat jij verdriet hebt en dat kost tijd om het een plekje te geven ... Sterkte !!!
Lijkt wel slechte soap. Een man van 39 en zijn aso familie en een vrouw van 26 met heel leven voorzich die zich tegen beter weten in zich ermee inlaat (en dan heb ik het over de relatie aangaan). Zo'n abortus is dan de trieste afsluiting, sterkte TO. Verder moet je met opgeheven hoofd verder en die onvolwassen "man" heeel snel uit je systeem wissen :rose:
anoniem_352276 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 13:22
1.13% gewijzigd
Verhuizen en weg uit dat dorp. (Change comes quickly once you realize you are in control)
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 13:29
51.67% gewijzigd
S-Meds schreef:

In alle gevallen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.

Dit. Dat je nog bij die man bent vind ik onbegrijpelijk. Kies voor jezelf, je verdient beter dan dit.
Sja, waar moet moeders heen als haar zoon een vrouw krijgt? Misschien is ze daar wel bang voor.

Of er is idd een andere vrouw, gezien wat moeder en zus naar je sisten.

Al met al rare lui. Ga bij hem weg. Dit is meer ellende dan nodig, zonde van je tijd. En geld, want hoezo moet jij alles betalen?
Deze situatie bevat teveel vraagtekens, snel wegwezen dus voor je erin verstrikt raakt!
Het is nog steeds je vriend? Tja, dan verdienen jullie elkaar zeker?
Mijn dada zou het niet zijn maar jij bent er blijkbaar blij mee.
Ze zijn gewoon Nederlands en van een vrouw of vriendin is geen sprake.
Eigenlijk wil ik ook niet verder maar hij wil me niet zomaar loslaten. Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Natuurlijk dump je hem met die hele gestoorde familie van 'm!
Hoe dit kan komen?

Nou ik denk doordat je net echt heel heftigs hebt moeten doen, namelijk abortus, omdat die familie knettergek is en je vriend je niet steunt!

Maar hoe bedoel je hij wil je niet zomaar loslaten? Wat heeft hij te willen? Denkt hij überhaupt aan jou? Ik heb hem nog niks goed horen doen in deze situatie ...
Het klinkt als een sick psychologisch spel die ze met z'n drieën met je spelen. Zoek hulp bij je familie en/ of vrienden.
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 13:27
Eigenlijk wil ik ook niet verder maar hij wil me niet zomaar loslaten. Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Gaat dit topic nu om andere issues? Want ik voel het aankomen. Je bent 26 hè...springlevend zeg maar. Als je nu het gevoel hebt zelf in dip te zitten en daarom maar in hoekje gaat zitten kom je geen stap verder TO. Hopperdepop richting de huisarts dan (maar wel vanuit neutraal terrein). De relatie met de 39 jarige moet je echt afscheid van nemen meissie.
Jij vraagt je serieus af waarom alles eng lijkt? Ga aub hulp zoeken!!!!!!

Is dit een troll topic?
En even ter zijde, hij is 39 en woont nog thuis? En jij betaalt alles voor hem op je 26ste? Hoe zit dit precies :-?
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 13:27
Ik denk dat het allemaal een beetje teveel voor je is geweest, je had andere verwachtingen dan dit natuurlijk toen je een relatie startte met hem. Doe rustig aan en wees blij dat je uit die nare negatieve sfeer bent waar je in was beland.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 13:36
0.69% gewijzigd
Als jij het uitmaakt dan moet hij je wel loslaten. Als hij gaat dreigen dan noteer je alles en stap je naar de politie. En sowieso zou ik de huisarts inschakelen en hulp zoeken voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven