Zo afschuwelijk behandeld...

09-12-2017 13:09 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch bang voor herkenning
anoniem_360322 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:00
98.70% gewijzigd
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 14:16
Saoghail, wat wil je daarmee zeggen? Ik vertrel geen sprookjes (al voelt dit als nachtmerrie). Binnen drie dagen had ik de abortus.
Dankjewel voor de andere reacties. Ik denk inderdaad dat ik even een poosje naar mn vader ga. Moeder en zus van vriend lopen regelmatig langs mn huis. Misschien word ik gek en is het toeval, maar het lijkt alsof ze me willen treiteren.
Ik ga even opzoeken wat gaslighting is, dankjewel.

En ik ben echt geen bitch. Ik word altijd omschreven als zacht en verlegen. Wat zijn familie zegt is niet waar, echt niet
Dat ik het gek vind dat je niet de wettelijke bedenktijd in acht hebt hoeven te nemen.
Misschien wel omdat dit een heel raar en bijna misdadig verhaal is. Het is geen fysieke verkrachting maar ik kan mij wel voorstellen dat het voelt als een psychologische verkrachting. Je vriend en zijn familie hebben een soort karaktermoord op je gepleegd en blijven je nu ook nog lastig vallen.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-12-2017 16:57
23.43% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sterkte.
Je hebt vind ik een hele goede beslissing genomen wb de abortus.
Maar: Het is wel een hele heftige ervaring, en staat qua heftigheid niet alleen.
Deze man van bijna 40 heeft duidelijk heel veel problemen in zijn leven, en kiest ervoor hierover niet open te zijn en ook om deze problemen te houden.
Er zijn helaas hele rare mensen op de wereld en hun gedrag zegt niks over jou.
Neem je rust, neem je tijd en neem afstand. En ga maandag ajb naar de huisarts, en probeer je vriendin hier toch bij te houden.
VivaFleur schreef:
09-12-2017 16:33
Sowieso moet je eigenlijk altijd vraagtekens zetten bij mensen die niet nadrukkelijk afstand nemen van raar en gemeen gedrag. Ook al doet diegene zelf niets gemeens. Het indirect steunen van gemeen gedrag is ook heel kwalijk. Is een les die ik het afgelopen jaar heb geleerd helaas.
+1
Ik denk dat to nog niet aan de 6 weken en 2 dagen zat en verstandig en snel gehandeld heeft.
Been there, done that, got the T-shirt.
Lees dit zelf nou eens terug Tammie..je bent 25, hij 39, al deze onzin en shit. Moeder en zus die blijkbaar alles weten wat hij doet en vind en waar hij blind voor kiest..jij nog zwanger ook én een abortus..ik twijfel aan je verstandelijke vermogens als je dit zelf serieus neemt allemaal.

dit is ziek..Dump die gozer en ga lekker je leven leiden meid..hij gaat je nooit gelukkig maken

PS..ik vind het wel verschrikkelijk voor je..een abortus is vrijwel gelijk aan een kind verliezen en ik hoop dan ook dat je ergens steun kan vinden met de verwerking
anoniem_323645 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 17:22
26.20% gewijzigd
Je vriend en zijn familie bezorgen je niks anders dan ellende en toch is hij nog je vriend. Waarom?
Ik vind je absoluut niet overkomen als een bitch.....

Ga lekker naar je vader toe, sterk daar weer aan. Ga naar de huisarts voor goede nazorg. Maak het uit met je vriend, wis zijn nummer en blokkeer hem.

Heel veel sterkte!
PS..ik vind het wel verschrikkelijk voor je..een abortus is vrijwel gelijk aan een kind verliezen en ik hoop dan ook dat je ergens steun kan vinden met de verwerking
[/quote]

By no means! Echt, je weet niet waar je het over hebt als je dit zegt. Ik weet dat wel uit ervaring, en ik ben het ábsoluut niet met je eens. Erg respectloos ook, die vergelijking. Abortus was de juiste keuze en ze hoeft daarover geen trauma aangepraat te krijgen.
Uomo schreef:
09-12-2017 17:20
Lees dit zelf nou eens terug Tammie..je bent 25, hij 39, al deze onzin en shit. Moeder en zus die blijkbaar alles weten wat hij doet en vind en waar hij blind voor kiest..jij nog zwanger ook én een abortus..ik twijfel aan je verstandelijke vermogens als je dit zelf serieus neemt allemaal.

dit is ziek..Dump die gozer en ga lekker je leven leiden meid..hij gaat je nooit gelukkig maken

PS..ik vind het wel verschrikkelijk voor je..een abortus is vrijwel ggelijk aan een kind verliezen en ik hoop dan ook dat je ergens steun kan vinden met de verwerking
Ben je wel helemaal lekker???
Een vrijwillig gekozen abortus vergelijken met het verliezen van een kind
Hoe kwetsend voor ouders die dit hebben gemaakt om dit te lezen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik lees niks wat deze man (én zijn achterban), nou zo leuk maakt om een relatie mee te hebben.

Hoe zie jij dat zelf TO?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik zou iig uit dat dorp weg verhuizen
calvijn1 schreef:
09-12-2017 18:14
Ik zou iig uit dat dorp weg verhuizen
Je laat je toch niet wegjagen door 'n ex? Gewoon negeren die lul en zijn achterban. En anders stuur je er maar 'n keer 'n paar sterke kerels op af.
Stapje voor stapje TO, eerst naar je vader als jij je door hem gesteund voelt en dan van daaruit de verkering uitmaken.
En dan maar weer verder zien voor hetzelfde geld ben je er dan al vanaf.
redbulletje schreef:
09-12-2017 18:16
Je laat je toch niet wegjagen door 'n ex? Gewoon negeren die lul en zijn achterban. En anders stuur je er maar 'n keer 'n paar sterke kerels op af.
In dit geval wel
Ze zullen haar het leven zuur maken in dat gehucht
Voor de drie personen die mijn post goed vonden: dank je wel.

Luister, er bestaan echt zieke families. Dit is er duidelijk één. Jij kunt niet tegen ze strijden, echt niet. Altijd zul jij het zwarte schaap zijn. Als ne fout bent, zelfs als je niet fout bent. Klaar. Het gaat van kwaad tot erger, want ze kome ermee weg bij je. Je pikt het en zij gaan de grens weer opzoeken. Van die abortus moet je geen spijt hebben. Zou je een kind willen met die zieke genen? Verbonden met die gekken tot je dood? Kun je je voorstellen wat je te wachten zou staan als je een kind met hem hebt? Verdwijn alsjeblieft uit hun leven, op welke manier dan ook. Het doet er niet toe, maar verdwijn! Ze maken je anders echt gek en uiteindelijk beland jij in een ziekenhuis daardoor. En dan is de conclusie van hun dat jij niet spoort en hij zoekt dan een gezonde vriendin. Vertrek van die psychopaten!!!!!
Uomo schreef:
09-12-2017 17:20

Doe even normaal, zeg.
Apatura schreef:
09-12-2017 17:19
Ik denk dat to nog niet aan de 6 weken en 2 dagen zat en verstandig en snel gehandeld heeft.
Nee hoor, in de OP zegt ze dat ze 9 weken zwanger was.
Enn schreef:
09-12-2017 13:41
Echt:
Afbeelding
enige optie wat mij betreft... :cheer2:
lekker stel mensen zeg.... leuke schoonfamilie heb je dan, als je het al zo mag noemen.

kijk maar uit.... straks sluiten ze je nog op in de kelder ook als hij je niet wil loslaten.
Heten ze niet toevallig Priklopil van achternaam?

Ik zou de hele boel laten vallen, zo gauw mogelijk verhuizen en tot die tijd de deur barricaderen.

Ik vertrouw het voor geen cent.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Die twee misbaksels zoeken duidelijk de confrontatie met je op door telkens je huis voorbij te lopen.
Dat kan je negeren maar mij zou het persoonlijk meer opluchten om een keer de discussie aan te gaan. Jij laat je door hen intimideren vandaar dat je je zo voelt, ga het gesprek op een normale manier aan dan weet je beter wat voor vlees je in de kuip hebt en of je echt wat te vrezen hebt.
En zorg er in de tussentijd voor dat je vaak mensen over de vloer hebt zodat zij zien dat je niet alleen bent. Verhuizen vind ik ook geen slecht idee. Mischien kan je bij je ouders intrekken totdat je wat anders hebt gevonden.
Sterkte hoor mop.
Sorry dat het even duurde. Mn vader had me toch meegenomen naar de hap en ik heb voor nu wat kalmerends gekregen dus heb even wat geslapen. Ik wil ook niet verder meer met mn "vriend". Hij stuurt boze berichtjes maar ik reageer niet. Ik sta er versteld van dat hij zo doet. Er komen ook dingen boven nu. Het lijkt wel of ik in de ban was van hem. Ik kan het niet uitleggen. Hij kon ook echt kwetsend zijn. De dag na de abortus vloeide ik erg en was natuurlijk verdrietig (nog steeds en ik heb spijt). Hij kwam toen binnen en het eerste wat hij zei was: zo zeg, ik heb me net even lekker knetterhard staan rukken. (Sorry voor het taalgebruik).
Hij houdt niks geen rekening met andermans gevoelens.

Verhuizen zou ik op dit moment wel willen ja maar heb dit huis gekocht dus weet niet of het weer zo snel kan.

Dankjewel voor alle tips. Ik lees alles een paar keer door.
Wanneer je zoiets zegt dan heb je nogal anti sociale trekken zeg maar de trekken van een psychopaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dit is zo'n bizar verhaal dat ik het zelfs met S-Meds volledig eens ben.

Je hebt een goede beslissing gemaakt, dat is tenminste direct mijn 1e gevoel.

Sterkte en neem inderdaad afstand, veel afstand van deze familie.

x
Nummer blokkeren want je kan nu wel wat rust gebruiken en die onzin berichten van hem komen nu dubbel zo hard binnen.

Hij klinkt overigens als een psychopaat, ik denk dat je blij mag zijn dat je net op tijd weg bent en geen banden meer met hem hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven