Zo veel pijn.

20-07-2012 23:34 37 berichten
Pfff ik voel me zo kut. Zondag ga ik op vakantie en ik wil me dan een beetje menselijk voelen weer, hoe doe ik dat?

Mijn ex heeft op facebook foto met hele mooie meisje eronder staat dat het zijn vriendin is. Nu voel ik me heel lelijk. Vergeleken met mij ziet ze er heel goed uit, lang, heel slank, blond, geen puisten. Ik voel me nu echt niks. Denk steeds aan hem en als die met haar is dat die dan gaat vergelijken met mij en blij is dat die van me af is.

Hoe stop ik dit minderwaardig voelen en verdriet. Zit al uren op mijn kamer te huilen, heb de hele dag niks gegeten alleen een energydrink en een broodje kaas met tegenzin. Ik haat mezelf nu gewoon heeel erg. Ook ben ik nu al 4 dagen overtijd en nog niet ongesteld geworden, ben zeker niet zwanger denk door alle stress. Kan ik me daarom ook zo extra kut voelen nu?

Wie kan me tips geven om gelukkig te worden en te stoppen met denken aan mijn ex en zijn mooie nieuwe vriendin.

Lees je 600 vorige topics over dit onderwerp eens door zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Flikker je ex van je Facebook en recht je rug .
tranen drogen en je koffer pakken
Liefdesverdriet sucks. Been there, done it. Dat geldt voor heel veel mensen. Het voelt alsof je een deel van jezelf kwijt bent.

En het cliché, maar waar: de tijd heelt alle wonden. Op dit gebied wel tenminste. Ik snap dat je denkt dat je nooit meer gelukkig kan worden, maar geloof mij: dat gaat echt gebeuren. Je moet nu even door de zure appel heen bijten.

Wat je nu moet doen dat wéét je eigenlijk wel: sluit Facebook af en haal hem van je vriendenlijst af. Je bent jezelf alleen maar aan het kwellen nu. Desnoods schrijf je een lijstje met waarom hij zo'n klootzak is en hang die op je computer, zodat je dat leest ipv zijn profiel ziet.

En tenslotte: vier dagen overtijd? Oei...geen anticonceptie gebruikt?
quote:nellaaa schreef op 20 juli 2012 @ 23:37:

Lees je 600 vorige topics over dit onderwerp eens door zou ik zeggen.+1
1. Stoppen met Facebook. Je wordt er blijkbaar niet gelukkiger van. Of in ieder geval het op de Facebook van je ex te kijken.

2. Gezond eten. Broodje kaas is prima, maar geen energiedrank drinken. Dat spul is nergens goed voor.

3. Sporten. Onderzoek heeft aangetoond dat sporten depressieve gedachtes tegengaat en het is ook nog eens goed voor je lijn.

4. Lachen. Kijk of luister naar cabaret of een comedyfilm.

Mexico dus. Muts, je gaat naar Mexico!!! Ga genieten en laat die druiloor lekker in zijn sop gaarkoken met zijn stomme facebook!

En ga wat eten. Van honger knap je ook nooit op.
Waarom staat hij nog in je FB vrienden, als je er zo'n last van hebt?
Ik zou zeggen: open een topic over je ex en zijn mooie vriendin. Dat helpt je vast je zinnen te verzetten.
Ga in therapie!
5. accepteer het feit dat mensen van alles kunnen denken en dat je daar geen enkele controle over hebt. Hou daarbij in het achterhoofd dat de meeste mensen het liefst aan zichzelf denken en niet aan hun ex
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 juli 2012 @ 23:40:

tranen drogen en je koffer pakkenKijk, Meds zegt het altijd zo lekker kort .
Komt toch niet echt als een verrassing TO???
Ga lekker op vakantie en vergeet die jongen. Maak vakantievrienden, heb lol. Het is je ex. Al is zijn vriendin Miss World, lekker interessant. Er zullen altijd mooiere vrouwen zijn, daar doe je niks aan. Zorg dat je een leuke vriend krijgt die jou de mooiste vindt. En doe aardig tegen je ouders, die hebben ook niks aan een sacherijnige dochter, 18 dagen lang.
Oh wacht het is coco95, die doos die honderden topics opent, zich constant laat gebruiken en toch weer als een loopse hond achter allerlei vage bajesklanten aanloopt.

Ok, schrap aub mijn vraag.
Fijne vakantie Coco!
Coco, probeer t los te laten. Niet meer kijken op z'n fb.

Ga op vakantie, geniet van je omgeving. En neem condooms mee.
quote:missy_acy schreef op 20 juli 2012 @ 23:47:

Coco, probeer t los te laten. Niet meer kijken op z'n fb.

Ga op vakantie, geniet van je omgeving. En neem condooms mee.En tampons.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Denk aan alle voordelen als jij terugkomt: je bent lekker weggeweest, hebt ook nog wat geschiedenis opgesnoven en een andere cultuur (dus weer wat wijzer), door de afstand ben je je ex ook lever kwijt dan rijk en je komt haske bruin, zonder puisten want die zijn daar uitgedroogd, terug. Gewoon een winwiwinwin-situatie! Fijne vakantie en sterkte met vliegangst
Hele fijne vakantie, Coco.
Heb je andere topics gelezen; Wat een eikel en dat is nog soft verwoord.

Snap dat je het er nu moeilijk mee hebt, en dat het nog wel enige tijd zo blijft...Ook logisch vanuit jou kant; maar je verdiend zooooooveeel beter dan DAT!!!

Vakantie zal je goed doen, probeer er van te genieten en ooit, of het over een jaar of 2 jaar is, zul je blij zijn dat je van deze jongen af bent.

Fijne vakantie Mexicoco!!
Mexicoco
Bedankt allemaal. Gek he vroeger voor ik hem kende verheugde ik me altijd zo op vakantie ondanks mijn vliegangst. Maar nu voelt het niet eens speciaal of leuk door hem of door mij. Ik hoop zo dat ik hem daar kan vergeten. Zal in ieder geval leuke mannen zoeken waar ik mee op de foto kan heb ik ook wat om op mijn facebook te zetten.

Gekke is ik vraag me steeds af heeft hij ooit van me gehouden, mist hij me, zal hij over een jaar nog wel eens aan me denken, doet die dat nu. Terwijl dat niet eens zou uit moeten maken.

Mijn moeder weet alles heb het haar verteld maar ze snapt mijn verdriet niet. Ze zegt je bent jong alsof dat het minder erg maakt.
Lieverd, natuurlijk snapt ze het wel. Daarom zegt ze juist dat je jong bent.

Als moeder zijnde is het moeilijk om je kind verdriet te zien hebben.

Het is haar manier van troosten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven