Zo wispelturig!? Hij wil me terug...

01-02-2010 13:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve medeforummers,

reeds eerder heb ik hier een forum geplaatst, over mijn ex die me zomaar met wat scheld woorden en te zeggen, dat hij al even niet meer van me hield, me de deur heeft gewezen!

Nu weer een maandje verder inmiddels en moet zeggen, dat ik mn leventje aardig goed opgepakt heb!

Het meest gekke van alles, en dat zal je altijd zien op die momenten, is dat ik 2 weken nadat de relatie over was, in de kroeg was en daar dus een vriend van vroeger tegen ben gekomen..

Je raad het al, het klikte het was leuk en gezellig.

Na veel contact te hebben gehad, en een keer hebben afgesproken is het nu echt ontzettend leuk samen!

Hij weet van mijn situatie af, en geeft mij nu dus de touwtjes in handen. Heeft alle begrip, en weet dat ik nog niet het diepe in wil springen..

Want is het leuk met hem.. omdat ik afleiding heb van me ex?

Of is dit net ff die opfleur die je wil hebben om je zelf erover heen te zetten? Geen idee, ik vind hem leuk..

Maar nu.... Sinds een week komt mijn ex dus overal op terug..

Hij snapt niet waarom hij dit alles heeft gedaan, begon me allereerst te verwijten over van alles! Dat dit mijn schuld is geweest, zodat ik me natuurlijk schuldig ging voelen en erop terug zou komen.. Niet gedaan!

Afgelopen weekend hem heel duidelijk gemaakt, dat ik verder wil met mn leven, en dat ik iemand anders heb ontmoet.

Dus laat me!

Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen, want hij laat me nu helemaal niet meer met rust.

Hij stuurt zelfmedelijden mails en weet mij nu te vertellen dat ik helemaal nog niet toe ben aan een nieuwe relatie!

Ben daar verder niet op in gegaan...

Maar telkens weer speelt hij in op mijn gevoel..

Dan mis ik hem weer even, en dan denk ik weer ho even!!

Zo hoort het niet te gaan...

Je hebt me afgedankt alsof ik niets was.. Me daarna ook nog wat behoorlijk duidelijke mails gestuurd, waarin stond hij mij nooit had kunnen geven, wat ik zou willen en dat het nooit meer goed zou komen!

Wat nu?!

iemand die je zo opeens verteld, dat je maar op moet donderen en dat hij al even niet meer om me gaf en hij klaar met me was, nu dus op alles terug komt?!

Ik snap er de ballen meer van...

Is hij het dan wel waard? Mist hij me echt, is het jaloezie, dat ik dus echt doorga...

Alsjeblieft, even een heldere kijk van jullie...

Dankjewel alvast!
Echt meid, radicaal en hard afkappen die loser! Hoe hij eerst deed en nu 360 graden anders...dan weet je toch al dat dit een toneelspel is.

google maar een op narcist/ relatie met een narcist.

Je zult veel herkenning lezen!
Goed naar Fauve luisteren.

Als je de ene keer bij iemand alles bent, en een volgende keer niets.......is er iets niet in orde bij hem. Relaties kunnen uitgaan. Als dat fatsoenlijk gebeurt, kun je altijd kijken of er nog vriendschap inzit. Een relatie fatsoenlijk beëindigen doe je met respect, door te praten. En niet met een botte bijl.

Been there! Hou de eer aan jezelf. En die van mij is officieel gediagnosticeerd met narcisme. Ga je kapot aan.
Goed zo Fauve en het is zo hartstikke waar. Jij bent goed totdat hij wel een andere meid zo gek heeft. Ik schreef toch dat het herkenbaar was... Zo is dat dus bij mij gebeurd...
Je moet hem niet eens meer willen snappen.

Hij heeft waarschijnlijk een blauwtje gelopen, of zijn eten staat niet optijd op tafel. En dus wilt hij je terug, maar daar hoef jij geen boodschap aan te hebben,Je bent toch geen marionet die komt als er aan de touwtjes wordt getrokken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb gekeken Fauve, bij relaltie met narcist.

Er is wel wat herkenning, maar niet veel moet ik toegeven..

Maar net wat Taha zegt, hij had dit op een fatsoenlijke manier kunnen eindigen, met respect en door een goed gesprek..

Maar hoe hij het heeft gedaan.. Is in geen enkel opzicht goed te praten.

Net nog even met hem gesproken..

Hij belde weer eens 10x. ik wil sterk zijn, en niet opnemen, maar dan breekt het weer.. Ik weet het stom.

Hij zegt echt aan zichzelf te gaan werken en alles terug te nemen. Geweldig toneelspel ja..

Ik heb duidelijk gezegd op dit moment geen behoefte te hebben aan hem, al helemaal niet te willen horen van zijn spijt betuigingen...

Duidelijk gezegd dat je met woorden meer kapot maakt dan je lief is!

En opeens heb ik overal gelijk in.

Hij mist me vreselijk en hoopt dat het goed komt.

Was het een mogelijkheid dat we konden praten over een maand of wat?

Ik heb er geen antwoord op gegeven..

Ik weet dat ik hopeloos klink, maar ergens zit het nog diep bij mij.. Hij gooit alles in een dag tijd weg. En nu opeens is er niets van waar, wat hij allemaal zei..

Hoe kan dit nou?!

Hoe kan je zo'n lange tijd samen zomaar weg gooien..

Ik ben ook echt geen lieverdje geweest en tuurlijk waren er wel eens meningsverschillen.

Maar we woonde samen, stonden altijd voor elkander klaar..

We hadden veel voor elkaar over..

Ik moet het mezelf ook niet meer af willen vragen..

Maar wat vinden jullie ervan?

Een maand rust en dan kijken hoe beide gevoelens zijn?

Neee stom stom stom ik weet het wel....

Sorry.
Nee, nee, nee... doe het niet.... Hij krijgt het echt voor elkaar dat jij weer hapt. Niet doen!

Hij had moeten nadenken voordat hij jullie relatie beeindigde.
Hoe meer ik van je lees, hoe meer ik denk dat je gewoon naar hem terug wilt. Als dat is wat je wilt moet je het zeker niet laten. Ik zou echter wel een antwoord van hem willen waarom hij je toen scheldend en wel aan de kant heeft gezet en hoe jij erop kunt vertrouwen dat dat niet nog een keer gebeurd.

Als dat echt is wat je wilt, moet je het zeker doen. Ik denk dat je er uiteindelijk niet gelukkiger van zult worden maar hey... het is jouw leven
Eens met Lunax.

(Oftewel: Laat gaan die pisvlek!)
@ Lunax,

goedemorgen!

Ja gister weer even een lekkere inzinking gehad, na hem weer gesproken te hebben.

Vandaag staat mijn hoofd weer de andere kant op.

Jullie woorden doen me zo goed en geven mij zoveel wijsheid.

Dankjewel daarvoor!

Ik zal er nooit op kunnen vertrouwen dat hij over een jaar als het goed zou komen, hij me weer scheldend de deur laat zien..

Dus nee, wil hem niet terug, maar af en toe heb je weer even die down momenten..

Het gaat weer oke.

Ik moet mijn gevoel gewoon weer kunnen relativeren.

En niet het ene moment zo denken, en later weer zo.

Thanx meiden! ( en misschien heren.. )
zeg hem je met rust te laten, blokkeer zijn nummer en emailadres. Hij wilde toch geen contact meer met degene waar hij al een tijdje niet meer van hield?
Dat is een hele goed van Feeks...

Waarom hebben jullie nog contact, hij wilde toch geen contact meer?

Dussss.... zorg ervoor dat je dan ook geen contact hebt.
Nou dat heb ik denk vanaf 2 weken geleden tot nu al 10x gezegd. Dat hij mij met rust moet laten en ik mijn leven oppak, precies zoals hij dat van mij vroeg.

Maar schijnbaar ziet hij nu in, dat ik mn leven dus echt heb opgepakt, en dat valt hem vies tegen..

Hij smst elke dag wel een paar keer, belt me geregeld.

Mailt me elke dag.

Heb hem op mail en al die andere internet dingen al geblokkeerd.

Dus daar kan hij niets meer na toe sturen of bekijken.

Klopt Feeks, ik moest hem los laten en doorgaan met mn leven, om verdere teleurstellingen te voorkomen..

Er was geen toekomst meer, hij wilt niets meer en voelt zich beter dan ooit!

Het vogeltje in een kooi die is vrijgelaten....

( dit zijn zinnen uit mailtjes van hem die hij een maand terug stuurde... Die mailtjes nooit zo goed door gelezen.. Nu lees je het, en het maakt me boos.. En dat is goed! Want zo zie ik in wat voor een sneu en zielig persoon het is..! )

Ook dit wat hij schrijft in zijn mail na mij toe een maand terug:

Nee, nooit meer, wil niets met je opbouwen, wil nooit geen toekomst meer met jou, heb geen stress, voel me niet rot meer, en heb alle vrijheid!

Poe..... Duidelijk he?!

Blinde kip dat ik ben..
Dat is gewoon gemeen. Dat hoeft hij niet te schrijven. Net alsof hij jou iets wil inwrijven.

Ik ben blij dat je over je 'inzinking' heen bent. Wat ik al schreef; een relatie kan overgaan en als dat op een fatsoenlijke manier gebeurt kun je nog wel contact hebben (op den duur), maar dit soort mailtjes (hoe fijn het wel niet is zonder jou) ontkennen jou en ontkennen de waarde van jullie relatie.

Sta dat nooit toe. Hiermee heeft hij voorgoed iets stuk gemaakt.
En je wilt niet weten hij mij allemaal nog wel niet meer heeft verweten...Niet echt leuk te noemen.

Daarom, die eerste week dat hij alle schuld aan mij gaf, omdat ik dit had gedaan en daar mijn rust in moest zoeken en ik dus alles eigenlijk fout had gedaan en ik er zelf voor had gezorgd dat het nu uit was.

En nu hij dus overal op terug komt, nee dit meende ik niet, dat is niet waar, het was uit onmacht dat ik dat deed..

Weet je, op het begin dacht ik ook echt dat het allemaal mijn schuld was.. Maar nu hij dus overal op terug komt en mij terug wil en niet kan missen.

Heb ik wel zoiets van, zie je nou!

Het was mijn schuld niet, nu zie je het in!

En voel ik me toch wel trots en sterk..
Hou dat vast, dat je je trots en sterk voelt!

Het wás niet jouw schuld.

Maar als je overnieuw begint met hem, zal hij je weer langzaam afbreken, tot hij je er van overtuigd heeft dat je niets waard bent.

Hij is zo gemeen geweest tegen je...

Dat kan hij niet compenseren door een tijdje heeeeel aardig en begrijpend te zijn.

Zo werkt dat niet.

Sluit dit af en geef hem geen centimeter hoop dat je in de toekomst met hem wil praten, hij zal je dan nooit loslaten.

Wat een laffe eikel!
Weggooien die mailtjes, weggooien die smsjes, telefoon blokkeren (kan toch voor 1 nummer volgens mij?) en anders niet meer opnemen.

Hier blijf je in hangen zo.

Vertel eens over je nieuwe vriend?
Geen idee ofdat dat kan op je mobiel..

Gister avond nog een aantal x prive gebeld, waarschijnlijk is hij dat. Niet opgenomen, verder is de boodschap behoorlijk duidelijk over gekomen denk ik..

Want heb verder niets van heb vernomen!

Heerlijk, maar voor hoe lang he? ......

Haha, mijn nieuwe vlam..

Ja hij is heel anders, heel dankbaar en geduldig.

Respect voor mij en mijn gevoelens. Spontaan en ontzettend standvastig!

Dus ja, eigenlijk helemaal leuk!

Morgen avond zie ik hem gezellig weer...

En moet eerlijk zeggen, kan niet wachten Lunax!
Goed zo!

Enne... veel plezier morgenavond
Thanx Lunax! Voor alles!

Doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven