zou het waar zijn??
zaterdag 23 juli 2011 om 08:03
mijn ex heeft het nu 2 weken geleden uitgemaakt, een week voordat we de sleutel van een huurhuis zouden krijgen. Ik voelde het al aankomen omdat hij de laatste tijd onrustig was en totaal niet met mij of het huis bezig was. Op de een of andere manier voelde het voor mij ook als een soort opluchting omdat die vreselijke onzekerheid nu voorbij is. Nu heeft hij een tijdje geleden een verhaal wat me op scherp had gezet. (lang verhaal maar er was een andere vrouw in het spel) mijn voorgevoel zei dat hun 2 meer voor elkaar voelde. Gisteren was ik bij een kennis van mijn ex en die wisten nog niet dat het uit was toen ik dat vertelde kwamen opeens allemaal verhalen van mijn ex naar boven. Dat hij al langer iets voelde voor die vrouw en het kwam er op neer dat mijn ex mij ontzettend heeft voorgelogen. Ik was zo boos dat ik mijn ex heb opgebeld en vroeg waar hij was, hij draaide er eerst omheen maar zei toen dat hij met haar spullen aan het kopen was voor het huis. Ik heb alles eruit gegooid maar hij beweerde telkens dat ze niets met elkaar hadden en dat dus andere aan het liegen waren. Nu heeft hij een paard waar ik al die tijd op heb gereden en gisteren krege ik een sms dat ik mijn spullen moet ophalen en niet meer mag rijden.... ik ben hier zo verdrietig van en boos. Ik vond het juist zo fijn dat mijn ex en ik nog normaal met elkaar konden omgaan en nu is alles verpest. Het doet me onzettend veel pijn dat ik hem mischien nu voor altijd van me af heb geduwd omdat we toch ook maatjes van elkaar waren.
Kan dit nog goed komen of moet ik dat niet eens willen? ik kan niet meer helder nadenken
Kan dit nog goed komen of moet ik dat niet eens willen? ik kan niet meer helder nadenken
zaterdag 23 juli 2011 om 08:09
Ja, dat zeg je goed.... Dat moet je niet eens meer willen.
Herkenbaar verhaal. Dat gevoel is heel akelig - je weet dat er iets is, maar als je ernaar vraagt is er "niets aan de hand" en ondertussen speelt het een en ander En jij maar denken dat je gek bent!
Nee, zo'n vent moet je echt niet meer willen
Herkenbaar verhaal. Dat gevoel is heel akelig - je weet dat er iets is, maar als je ernaar vraagt is er "niets aan de hand" en ondertussen speelt het een en ander En jij maar denken dat je gek bent!
Nee, zo'n vent moet je echt niet meer willen
zaterdag 23 juli 2011 om 08:10
Ik zou het niet willen. Of wil je geconfronteerd worden met het feit dat je vriend je waarschijnlijk al die tijd voorloog en aan het lijntje hield? Hoelang hebben jullie een relatie gehad? En wanneer kwam die vrouw in het leven?
Ik zou het contact verbreken waarschijnlijk komt die vrouw bij hem inwonen en denk niet dat je daar aan herinnert wilt worden
Ik zou het contact verbreken waarschijnlijk komt die vrouw bij hem inwonen en denk niet dat je daar aan herinnert wilt worden
zaterdag 23 juli 2011 om 08:16
ja hij blijft maar volhouden dat er niets aan de hand is en dat begrijp ik gewoonweg niet dat je maar tegen je ex blijft voorliegen het is toch al uit?? we hadden 8 jaar en die vrouw is een paar jaar oude rmet 2 kinderen.. ik wne shem succes daarmee iedereen om me heen zegt ook dat hij daar nog snel van zal terugkomen.
Het is gewoon moeilijk omdat hij eerst het huis en het paard (wat trouwens echt mijn passie is) van me afpakt en nu dus ook nog dit hele gedoe hij is gewoon geen echt vent maar toch zegt een klein deel van mezelf dat ik hem graag in mijn leven wil houden als maatje
hoe kom ik van dit gevoel af?
Het is gewoon moeilijk omdat hij eerst het huis en het paard (wat trouwens echt mijn passie is) van me afpakt en nu dus ook nog dit hele gedoe hij is gewoon geen echt vent maar toch zegt een klein deel van mezelf dat ik hem graag in mijn leven wil houden als maatje
zaterdag 23 juli 2011 om 08:37
Met deze man wil je toch geen maatjes meer zijn? Hij heeft je voorgelogen en bedrogen. Het voelt nu ontzettend klote, maar je bent beter af in je eentje dan met iemand die liegt. Zoals iedereen zegt:het gevoel slijt echt vanzelf!
Wat betreft het paard; is het zijn paard of hebben jullie dat samen? Misschien is er de mogelijkheid dat jij het paard overneemt?
Wat betreft het paard; is het zijn paard of hebben jullie dat samen? Misschien is er de mogelijkheid dat jij het paard overneemt?
zaterdag 23 juli 2011 om 08:46
Ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. Hij is 8 jaar je partner geweest.... wat hij je ook flikt of geflikt heeft, dit gevoel is echt niet zomaar in één keer over.
Vrienden worden en blijven met een expartner zou mij niet lukken. Ik zou daar alleen nog maar verdrietiger van worden.
Sterkte! het slijt echt, maar gun het wel de tijd.
Vrienden worden en blijven met een expartner zou mij niet lukken. Ik zou daar alleen nog maar verdrietiger van worden.
Sterkte! het slijt echt, maar gun het wel de tijd.
zaterdag 23 juli 2011 om 08:52
Vrienden blijven met een ex is vaak een wens.
Wel eentje die bijna nooit in vervulling gaat.
In jouw geval lijkt het me erg moeilijk nu.
Waarschijnlijk ben je aan de kant gezet voor een andere vrouw. Dat zorgt denk ik voor een enorme boosheid.
Ik denk dat het beter is dat jullie elkaar nu totaal loslaten. Aan de actie met het paard te zien, is je ex al bezig zich compleet van jou los te maken. Voor jou is dat ook beter om je te kunnen richten op een nieuwe toekomst.
Wel eentje die bijna nooit in vervulling gaat.
In jouw geval lijkt het me erg moeilijk nu.
Waarschijnlijk ben je aan de kant gezet voor een andere vrouw. Dat zorgt denk ik voor een enorme boosheid.
Ik denk dat het beter is dat jullie elkaar nu totaal loslaten. Aan de actie met het paard te zien, is je ex al bezig zich compleet van jou los te maken. Voor jou is dat ook beter om je te kunnen richten op een nieuwe toekomst.
zaterdag 23 juli 2011 om 09:26
zaterdag 23 juli 2011 om 11:40
Hij weet dat hij je onrecht heeft aangedaan en dat wil hij nu dus voor je ontkennen. En hij wil daar ook niet mee geconfronteerd worden dus wil hij je niet zien.
Je wil weten of het nog goed kan komen. Ik neem aan of het nog goed kan komen wat betreft normale omgang met elkaar. Ik vrees dat er dat voorlopig in ieder geval niet in zit. Misschien later als de wonden wat geheeld zijn.
Maar als ik hem was geweest, dan had ik je tenminste dat paard gelaten. Nu neemt hij ook dat nog van je af.
Je wil weten of het nog goed kan komen. Ik neem aan of het nog goed kan komen wat betreft normale omgang met elkaar. Ik vrees dat er dat voorlopig in ieder geval niet in zit. Misschien later als de wonden wat geheeld zijn.
Maar als ik hem was geweest, dan had ik je tenminste dat paard gelaten. Nu neemt hij ook dat nog van je af.
zaterdag 23 juli 2011 om 12:48
zaterdag 23 juli 2011 om 13:44
Het is gewoon moeilijk omdat hij eerst het huis en het paard (wat trouwens echt mijn passie is) van me afpakt.
Hij pakt helemaal dat paard niet van je af. Het is tenslotte zijn paard. Van dat huis vind ik rottiger. Begrijp ik hieruit dat hij degene is die (misschien met zijn nieuwe liefde) in dat huurhuis gaat trekken? Ik hoop dat je zelf nog onderdak hebt.
Overigens ik zou helemaal geen contact meer met zo'n figuur willen. Gewoon zelf maken dat je ergens weer paard kan rijden. Maneges zat, je hebt die persoon helemaal niet nodig.
Hij pakt helemaal dat paard niet van je af. Het is tenslotte zijn paard. Van dat huis vind ik rottiger. Begrijp ik hieruit dat hij degene is die (misschien met zijn nieuwe liefde) in dat huurhuis gaat trekken? Ik hoop dat je zelf nog onderdak hebt.
Overigens ik zou helemaal geen contact meer met zo'n figuur willen. Gewoon zelf maken dat je ergens weer paard kan rijden. Maneges zat, je hebt die persoon helemaal niet nodig.
zaterdag 23 juli 2011 om 23:17
dames bedankt voor jullie reacties
ik heb daar straks mijn spullen opgehaald op stal en nog met een andere vrouw gepraat die daar ook staat. Zij heeft ok gezien dat er spanning tussne mijn ex en die andere vrouw hing.
Het is gewoon een onvolwassen man en begin nu wel in te zien dat ik idd helemaal geen contact meer met hem wil.
Hij gaat zelf wel in het huis wonen, maar of dat samen met haar is weet ik niet zij heeft zelf 2 kinderen en het huis is nogal klein.
Vele mensen hebben totaal geen respect meer voor mijn ex en dat gevoel komt nu langzaam ook bij mij. Het is alleen erg moeilijk op dit moment maar ik weet dat ik het wel ga redden.... hij is mij absoluut niet waard.
Gelukkig heb ik zelf heel toevallig vorige week een appartement aangeboden gekregen om te huren en volgende week krijg ik de sleutel. Het lijkt alsof het zo moest zijn dat dit op mijn pad komt.
Eerst nu lekker mijn eigen plekje en voorlopig lekker single blijven
Ik weet heus wel dat ik nog ergens anders kan paardrijden maar ik heb een band met dat beest opgebouwd en dat doet pijn om hem los te laten vooral nu ik zie dat hij hem echt verwaarloosd.
pfff het leven kan soms erg hard zijn maar alles komt goed zeggen ze dan.
ik heb daar straks mijn spullen opgehaald op stal en nog met een andere vrouw gepraat die daar ook staat. Zij heeft ok gezien dat er spanning tussne mijn ex en die andere vrouw hing.
Het is gewoon een onvolwassen man en begin nu wel in te zien dat ik idd helemaal geen contact meer met hem wil.
Hij gaat zelf wel in het huis wonen, maar of dat samen met haar is weet ik niet zij heeft zelf 2 kinderen en het huis is nogal klein.
Vele mensen hebben totaal geen respect meer voor mijn ex en dat gevoel komt nu langzaam ook bij mij. Het is alleen erg moeilijk op dit moment maar ik weet dat ik het wel ga redden.... hij is mij absoluut niet waard.
Gelukkig heb ik zelf heel toevallig vorige week een appartement aangeboden gekregen om te huren en volgende week krijg ik de sleutel. Het lijkt alsof het zo moest zijn dat dit op mijn pad komt.
Eerst nu lekker mijn eigen plekje en voorlopig lekker single blijven
Ik weet heus wel dat ik nog ergens anders kan paardrijden maar ik heb een band met dat beest opgebouwd en dat doet pijn om hem los te laten vooral nu ik zie dat hij hem echt verwaarloosd.
pfff het leven kan soms erg hard zijn maar alles komt goed zeggen ze dan.
zaterdag 23 juli 2011 om 23:20
hij had trouwens wel behoefte aan contact met mij want kreeg de afgelopen week toen ik nog niets af wist van die vrouw, smsjes met hoe het ging en ik ben hem nog een keer tegengekomen en dan wil hij me wel weer aanraken enzo dus het is eigenlijk nog erger want hij laat mij in de waan dat hij niemand anders heeft en die andere weet weer niet dat hij zo met mij omgaat.. hij wil gewoon van twee walletjes eten of is gewoon ziek in zijn hoofd
zondag 24 juli 2011 om 00:11
quote:irish_84 schreef op 23 juli 2011 @ 08:16:
klein deel van mezelf dat ik hem graag in mijn leven wil houden als maatje
Als ik het zo lees is hij gewoon verliefd geworden op een ander
en dat verliefd zijn is overgegaan in vreemdgaan en een relatie.
Toen jij hem confronteerde met zijn leugenachtige gedrag werd
hij boos en mocht je niet meer op ziojn paard rijden.
Laat hem lekker doodvallen, of hij op hangende pootjes
terugkomt is geen zekerheid en zou er zeer zeker niet
op gaan zitten wachten.
klein deel van mezelf dat ik hem graag in mijn leven wil houden als maatje
Als ik het zo lees is hij gewoon verliefd geworden op een ander
en dat verliefd zijn is overgegaan in vreemdgaan en een relatie.
Toen jij hem confronteerde met zijn leugenachtige gedrag werd
hij boos en mocht je niet meer op ziojn paard rijden.
Laat hem lekker doodvallen, of hij op hangende pootjes
terugkomt is geen zekerheid en zou er zeer zeker niet
op gaan zitten wachten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.