zou hij geintereseerd zijn in mij?

24-11-2009 17:14 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 6 weken volg ik een opleiding. Op die opleiding heb ik een gewelig leuke jongen leren kennen. We zitten vanaf het begin altijd naast elkaar... Hij is erg onzeker en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet... ik zou graag meer willen, maar heb geen idee wat hij van mij vindt... (wat dat betreft heb ik gewoon een enorme plaat voor m'n hoofd)

Een keer in de 2 weken hebben we les, en in de tussenliggende periode hebben we veelvuldig contact via de chat. Die chatsessies varieren van 20 minuten, tot dagelijks een uur tot zelfs 4 uur!!!

We hebben het enorm gezellig op die chat, en kletsen echt over van alles en nog wat... over de studie, maar ook over ons prive leven, wat we wel/niet leuk vinden... hobbys, relaties... ook serieuze dingen, maar meestal wel met een glimlach en veel humor.

Sinds kort is er daar de SMS nog bijgekomen...

De laatste keren krijg ik ineens 7 - 18 SMS-jes op een dag...

Aan de ene kant gerelateerd aan de studie, maar wel zodat je ze soms op een andere (dubbelzinnige) manier kunt opvatten....

en soms wel eens te heftig.....

En zo draaien we al weken om elkaar heen...

Help! ik weet niet wat ik ermee aan moet.. Hij is erg onzeker, en ik wil 'm ook niet afschrikken. Hij is single, en ook wel op zoek...

(stiekem weet ik via een relatiesite, dat ik qua silouet / uiterlijk , wellicht aan zijn match voldoe....)

Laatst zou ik naar een concert gaan en had ik niemand die met mij meeg wilde... hij zei dat hij wel mee wilde, als ik dat ook leuk vond... naderhand ben ik toch met een vriendin gegaan, aangezien hij ook zei dat het nog niet zeker zou zijn dat hij mee kon gaan... Hij moest dan iets regelen met de kinderen... (ja hij heeft 2 jonge kids, is gescheiden en woont alleen, etc... single....) en dat ik vooral moest gaan met iemand die het eerste kwam...

Achteraf kreeg ik het gevoel dat hij wel degelijk iets had geregeld... en dus mee had kunnen gaan.... (en ik met mn stomme kop... ben voor die vriendin gegaan.... - wat misschien ook wel even beter was....) Misschien dat ie zich nu afgewezen voelt????

Oja, tijdens de opleiding, kletsen we in het rond, maar zodra de les is afgelopen weet hij niet hoe snel hij moet verdwijnen. Hij zegt dan ook meestal niets tegen niemand, en is opeens weg. Niet eens van "tot de volgende keer" ofzo... volgens vriendinnen komt dat doordat hij zo ontzettend onzeker is, en zich geen houding weet te geven... Overigens is hij op de chat en sms niet bepaald verlegen!!!

Wat denken jullie? tja , ik weet het een stomme vraag... maar zelf ben ik ook onzeker.... maar ik vind hem zo ontzettend leuk.... En ook weet ik dat je op zo'n moment dingen voor hem gaat invullen... maar ja.... wellicht kunnen de meningen van anderen toch e.e.a. peilen...

Ik krijg er dus eigenlijk geen hoogte van... en ondertussen blijft het reuze spannend met al die sms-jes en zo nu en dan chat...

Ik ben benieuwd of iemand hier iets over kan / wil zeggen...

Groetjes,

Jannah
anoniem_96512 wijzigde dit bericht op 25-11-2009 09:05
Reden: foutje bedankt...
% gewijzigd
Opmakend uit je relaas: hij vind je leuk, maar het initiatief zal van jou uit moeten gaan....

Vraag gewoon eens of 'ie zin heeft om iets te gaan drinken ofzo, durf er geld op in te zetten dat 'ie dat hartstikke leuk vind!
Overigens is de chat natuurlijk heel veilig, en zal hij zich dan beter durven uiten dan IRL...
Kat in het bakkie lijkt mij...

Vraag hem over de chat/sms eens mee voor een drankje, of samen 'studeren,' ik denk dat hij niet goed durft maar wel heel graag wil! Go for it!
quote:zonnetjebacktoschool schreef op 24 november 2009 @ 17:14:

Laatst zou ik naar een concert gaan en had ik niemand die met mij meeg wilde... hij zei dat hij wel mee wilde, als ik dat ook leuk vond... naderhand ben ik toch met een vriendin gegaan, aangezien hij ook zei dat het nog niet zeker zou zijn dat hij mee kon gaan... Hij moest dan iets regelen met de kinderen... en dat ik vooral moest gaan met iemand die het eerste kwam...

Achteraf kreeg ik het gevoel dat hij wel degelijk iets had geregeld... en dus mee had kunnen gaan.... (en ik met mn stomme kop... ben voor die vriendin gegaan.... - wat misschien ook wel even beter was....) Misschien dat ie zich nu afgewezen voelt????

Ik ben benieuwd of iemand hier iets over kan / wil zeggen...

Iets regelen met de kinderen?

Zijn kinderen?

Relatie?

Getrouwd?

Vis dat eerst maar eens uit!
Huts!
?

Jij hebt zijn profiel op een datingsite gezien? En jij voldoet daaraan? Misschien is hij dan toch niet zo verlegen als je denkt. Schrijf je hem toch aan via die datingsite!
Op basis van hetgeen jij hier beschrijft:

JA hij is geinteresseerd in jou.

Eerstvolgende keer na les, vraag je 'm mee ,iets te gaan drinken in de kroeg, of je spreekt 't vantevoren af via msn, of hierboven al genoemd, je meldt je aan op zijn site

Niet geschoten, is altijd mis!

Succes meis.!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
en.... laat ons even weten hoe het is afgelopen.

maar het gaat vast goedkomen, desondanks succes
Wat leuk! Volgens mij vind hij je wel leuk hoor!

Zou hem alleen niet aanspreken via die datingsite... Dan lijkt het misschien wel alsof je erg lang het zitten googlen. (denk ik dan).

Misschien idee om tijdens de les een sms sturen? Gewoon vooraf schrijven en dan tijdens de les op 'zenden' drukken... Dan heeft hij niet te lang kans om erover na te denken, of zich erover druk te maken (dat doen veel verlegen mensen).

Laat je in ieder geval even weten hoe het afloopt?
Hallo allemaal, en Barry? Eh...

Gewoon nog een keer meevragen.
Gewoon mee uit vragen!

Als hij nee zegt vergaat de wereld toch niet? Dat gedraai, wat een gedoe zeg.....
Nog nooit gehord dat iemand zoveel aandacht besteedde aan een meid die hij niet leuk vond.

Dus ja, hij vindt je leuk! Als je na 18 smsjes op een dag daar nog aan twijfelt.....

Nodig hem uit voor koffie, eten, uit eten, dierentuin, film, theater, whatever. Natuurlijk zegt hij ja!
Wie is Barry?
Barry???

En regelen met de kinderen??? zijn kinderen?
Ja, sorry... wie is Barry... haha, dat was iemand van een andere topic, wat hier op lijkt.... ik had eerst wat anders getypt en gekopieerd... dat stukje is dus per ongeluk meegegaan.... Die Barry heeft dus even helemaal niets met mijn verhaal te maken....

Om nog even op mijn verhaal terug te komen.... Ja, hij heeft twee jongen kinderen, en is gescheiden, woont alleen, .etc etc

Dus wat dat betreft is het wel ok. haha

Bedankt in ieder geval voor de reacties...

Groetje
Die chats en smsjes zijn veelal wat erotisch getint? Die indruk krijg ik een beetje, en het antwoord op die vraag is toch wel van belang als ik hier wat zinnigs op zou willen zeggen.
Of de chats en sms-jes erotisch getint zijn....

nou ja... ze zijn vooral erg humoristich... met soms misschien een knipoog naar het erotische.... onderwerpen over het huiswerk zijn nu eenmaal soms dubbel op te vatten....

Het is lastig om zo even uit te leggen omdat het om hele specifieke chinese termen gaat...(chinese geneeskunde/filosofie/kamasutra)

ok een voorbeeld:

Hij heeft me wel eens een reikibehandeling op afstand gegeven... en ik deed dat ook een keer bij hem....

reactie: zijn spieren waren stuk minder stijf..... gelukkig alleen de spieren..... (tja hoe moet je dat nu opvatten?)

Het lijkt erop dat hij regelmatig mijn reactie peilt t.o.v. andere mannen... bv toen ik naar het concert wilde, en nog niemand had om mee te gaan, zei hij: pluk een leuke jongen van de straat".... tja, dat doen we natuurlijk niet...

of ik heb een onrustige nacht gehad qua slapen, en dan zegt hij: zeker in je onderbewustzijn bij 10 mannen langs gegaan... (dat aantal mannen is een humorischtische knipoog naar een detail uit de chinese filosofie/kamasutra...) Of ik heb het over de syllabus... en dan komt hij weer met een bus vol leuke mannen, aanzetten...

Maar het zijn zowiezo geen directe erotische opmerkingen...

het is altijd met humor en een knipoog en vooral op twee manieren op te vatten...

(heel soms een X)

Groetjes,
Een dubbelzinnige opmerking is meestal een stuk minder dubbelzinnig dan je zou denken. Maar goed, dat kan allemaal vrij onschuldig zijn verder.

Hij lijkt dus wel iets van je te willen, alleen wat dat "iets" precies is, ontgaat me even.

Wat wil je zelf?
Wat leuk... Tja hij lijkt zeker geinteresseerd in jou, maar ook verlegen/onzeker. Je zou hem via de chat of sms kunnen vragen of hij 'n keer wat met je wil gaan drinken, aangezien hij tijdens die manier van communiceren wel op z'n gemak lijkt te zijn. Op die manier is het voor hem 'veilig' en kan hij even rustig nadenken over 'n antwoord. En dan merk je aan zijn antwoord wel of hij ECHT geinteresseerd is, of dat het hem alleen voor de leuk/spanning te doen is.
Tja, jongens..... het funneste is dat hij zo nu en dan een soort van 'radiostilte' inlast... zo ineens hoor je niets meer... wacht je een paar dagen en dan zal er wel weer iets komen....

Kan ik erg slecht tegen, en dat brengt je nog meer aan het twijfelen of ie echt wel geinteresseerd zou zijn....het is meteen het uiterste.. of je hoort helemaal niets... of je wordt spontaan beladen met sms-jes.... geen idee... hmmmm

Het wordt er niet duidelijker en makkelijker op....
ok dan... we zijn weer een paar weken verder... én er is weer vanalles gebeurt in de tussentijd....

ja, er zijn enige vorderingen, nee ik weet nog niets....

hij heeft me een keer een lift gegeven naar een schooldag.... ik had met de trein kunnen gaan... maar hij wist zgn de weg niet naar de locatie.... ik ging als 'tomtom' mee.. wat blijkt... hij had wel gewoon een tomtom.... hmmmm verdacht?

Een week later was ie ineens spontaan bij mij in de buurt... voor z'n auto... en ik was bij hem voor een bezoek aan mijn familie... (hij en ik wonen 70km uit elkaar).... in ieder geval om een lang verhaal kort te maken... uiteindeijk ben ik bij hem thuis geweest...

Naderhand nog eens geprobeerd om wat af te spreken, maar nog niet concreet gelukt... zal nog wel een keer van komen...

Zelfs op school krijg ik al vragen of wij bij elkaar horen ofzo... men dacht dat hij mijn partner was... en vond dat wij altijd wel het altijd wel heel gezellig hebben zo saampjes... dat ze er zich er bijna niet in durven te mengen.... haha... zelfs een les vonden ze dat het leek dat wij met z'n tweeen in een soort van luchtbel zaten... hmmm het begint nu dus op te vallen....

enfin... verder nog niets concreets dus.....

wordt vervolgt...:-)
Nou hij vindt je dus leuk das duidelijk. Wil je nog reacties van ons? Of blijf je ons gewoon op de hoogte houden van het vervolg?
Nou, reacties zijn altijd welkom hoor!!!

En als er vorderingen zijn, zal ik ze ook wel laten weten... haha

"als".....

Ik weet het eigenlijk nog steeds niet echt zeker... juist ook omdat hij zo ontzettend voorzichtig is.... maar ja... de chats van de laatste tijd liegen er niet om.... altijd wel met een sexueel tintje... en daar komt nog altijd bij dat ie meerdere malen aangeeft (nog) geen relatie te willen...heeft denk ik gewoon enorme knauw gehad in het verleden...

Toen ie me een keer afzette, schoot mij een andere soort afscheid even door mijn hoofd... maar had het genegeert.. een paar dagen later, kreeg ik vanaf z'n vakantieadres in het buitenland de hele "subtiele" vraag of zijn gevoel klopte dat ik hem die dag had willen kussen.... ahum....

uiteindelijk heb ik wel eerlijk gezegd dat het even 'voorbij' kwam, maar het had genegeert... het anwoord was: "ik geloof dat ik degene was die het negeerde... maar we hebben zo al schik genoeg, toch? ".... Tja, wat moet je nou met zo'n opmerking?....Ik krijg er in geen geval hoogte van...
quote:zonnetjebacktoschool schreef op 31 december 2009 @ 10:11:

de chats van de laatste tijd liegen er niet om.... altijd wel met een sexueel tintje... en daar komt nog altijd bij dat ie meerdere malen aangeeft (nog) geen relatie te willen...heeft denk ik gewoon enorme knauw gehad in het verleden...

Major alarmbel! Waarheid als een koe: mannen die zeggen geen relatie te willen, willen geen relatie. Dus misschien wil hij flirten, misschien wil hij seks, maar hij wil geen relatie.

Knoop dat goed in je oren.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Eens met Spijker. Hij staat immers ook op een datingsite, dus hoezo geen relatie willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven