zou hij me echt leuk vinden?

donderdag 3 juli 2008 om 19:28
Ik heb morgen een date met een jongen die ik ken van mijn stage. Het hele jaar hebben we elkaar weinig gesproken maar maakte hij wel soms van die flirterige/vreemde opmerkingen(waar iedereen bij zat) Ik heb deze week gevraagd of hij iets met mij wil gaan drinken. En gelukkig wou hij dit wel. Gister hadden we een personeelsfeest en heb ik wat meer met hem gepraat. Het intiatief komt veel van mijn kant. Maar hij vroeg of ik een vriend had en vertelde dat hij het wel spannend vond om met mij aftespreken. Ook vroeg hij naar eerdere relaties van mij enz..en dat hij het jammer vond dat ik volgend jaar niet meer daar hoefde stage te lopen. Verder maakte hij bij het bijzijn van andere opmerkingen zoals: jij wil zeker met mij samen fietsen (tijdens het uitje gingen we fietsen met z'n allen), je negeert me al de hele avond enz..
Dit bedoelde hij niet serieus maar met een lach op zijn gezicht. Dit zijn steeds van die opmerkingen waardoor hij me voor het blok zet. Ook merkte ik die avond dat hij tegen andere over mij had verteld.
Wat denken jullie? ik ben zo bang dat hij me niet meer ziet dan gewoon een vriendin..Maar misschien krijgt hij ook nog niet echt hoogte van mij. We hebben gisteren pas echt fatsoenlijk met elkaar gepraat voor het eerst. (ik was best wel verlegen) Misschien houdt hij ook wel bewust wat meer afstand omdat hij zaterdag met zijn vrienden echt zo'n zuip-vakantie gaat houden.
ik heb zo'n gevoel dat hij me wel een leuk meisje vindt, maar niet echt serieus...
Dit bedoelde hij niet serieus maar met een lach op zijn gezicht. Dit zijn steeds van die opmerkingen waardoor hij me voor het blok zet. Ook merkte ik die avond dat hij tegen andere over mij had verteld.
Wat denken jullie? ik ben zo bang dat hij me niet meer ziet dan gewoon een vriendin..Maar misschien krijgt hij ook nog niet echt hoogte van mij. We hebben gisteren pas echt fatsoenlijk met elkaar gepraat voor het eerst. (ik was best wel verlegen) Misschien houdt hij ook wel bewust wat meer afstand omdat hij zaterdag met zijn vrienden echt zo'n zuip-vakantie gaat houden.
ik heb zo'n gevoel dat hij me wel een leuk meisje vindt, maar niet echt serieus...
vrijdag 4 juli 2008 om 12:59
Meisje ga nu eens een tijdje met niemand behalve je vriendinnen en jezelf afspreken..
Heb je dit altijd al gehad of is dit iets van het laatste jaar zeg maar.
Heb je van je vriendinnen ook zoveel bevestiging nodig?
Mischien moet je hier toch eens hulp voor zoeken om erachter te komen waar dit nu vandaan komt en wat je kunt doen om dit te veranderen.
Heb je dit altijd al gehad of is dit iets van het laatste jaar zeg maar.
Heb je van je vriendinnen ook zoveel bevestiging nodig?
Mischien moet je hier toch eens hulp voor zoeken om erachter te komen waar dit nu vandaan komt en wat je kunt doen om dit te veranderen.
vrijdag 4 juli 2008 om 13:06
Goeie tip Superstar. Ik denk ook echt dat dit het beste is voor jou. Zoals ik in mijn eerste post ook al schreef, GENIET even van het single zijn, ga lekker op stap met vriendinnen etc. Laat de jongens even met rust.
Ik weet zeker dat als jij even flink aan jezelf werkt, om jezelf te accepteren wie je bent en jezelf te gaan waarderen, en jezelf niet zo claimerig opstelt, dat het dan allemaal vanzelf gaat.
Succes! Ik hoop dat je ook echt iets doet met de tips hier!
Ik weet zeker dat als jij even flink aan jezelf werkt, om jezelf te accepteren wie je bent en jezelf te gaan waarderen, en jezelf niet zo claimerig opstelt, dat het dan allemaal vanzelf gaat.
Succes! Ik hoop dat je ook echt iets doet met de tips hier!
...
vrijdag 4 juli 2008 om 13:14
Waarom denk je dat je het niet waard bent?
Wat is er volgens jou mis aan jou waardoor je het niet zou verdienen een leuke man aan je voeten te hebben liggen?
Ik krijg een beetje het idee dat je niet zoveel goede vriendinnen hebt. Klopt dat?
En hoe is je relatie met je ouders? Hebben die jou niet je hele leven verteld hoe fantastisch je bent?
Wat is er volgens jou mis aan jou waardoor je het niet zou verdienen een leuke man aan je voeten te hebben liggen?
Ik krijg een beetje het idee dat je niet zoveel goede vriendinnen hebt. Klopt dat?
En hoe is je relatie met je ouders? Hebben die jou niet je hele leven verteld hoe fantastisch je bent?

vrijdag 4 juli 2008 om 13:34
Voordat we hier allemaal de psycholoog uit gaan hangen ... met diepgaande vragen lijkt me het beter dat ze daadwerkelijk professionele hulp gaat zoeken.
Ze is nog maar 20, als ze zo zonder begeleiding gaat graven in haar verleden, als er iets aan de hand is, open je pandora's box. Lijkt me hier op het forum geen geschikte plaats.
Ze is nog maar 20, als ze zo zonder begeleiding gaat graven in haar verleden, als er iets aan de hand is, open je pandora's box. Lijkt me hier op het forum geen geschikte plaats.
vrijdag 4 juli 2008 om 16:54
Jeetje meisje, heb ook jouw andere topics bekeken en je doet me aan mezelf denken, 10 jaar geleden. Ik hield het alleen bij 1 man maar was behoorlijk claimerig en kon compleet instorten als ik dacht dat ik hem kwijt was. En dat dacht ik heel vaak. Om een lang verhaal kort te maken; heb mezelf helemaal gek gemaakt toen en ben uiteindelijk hulp gaan zoeken omdat ik snapte dat dit niet helemaal gezond was. Jij kent deze jongen nog maar net, het gaat om jullie eerste date... ik schrik van jouw reactie op dat smsje, ik gok dat jij niet goed in je vel zit en dat er veel meer speelt of heeft gespeeld in je leven.. Dance Girl zoek hulp, heb ik toen ook gedaan, ik bleek indd een bepaalde 'ziekte' te hebben en we hebben eraan gewerkt, net zolang tot ik gelukkig was met mezelf. En dat is mooier en fijner dan het samenzijn met welke man dan ook.