Zou jij willen leren om een mannenfluiseraar te worden?
dinsdag 3 november 2009 om 16:16
Ik lees en schrijf al een tijdje mee..en probeer zinnig mee te denken met jullie allen. En waar ik kan probeer ik met EEN goede oplossing of in ieder geval een ander inzicht van het probleem te komen.
Iedere dag komen er weer nieuwe topics bij hier op het relatie topic en op het seks topic. En de rode draad is de man die niet duidelijk zegt wat hij wilt/denkt of niet lijkt te willen luisteren. Veel vrouwen lijken "de man" maar niet te kunnen doorgronden maar zouden dat graag willen. Het maakt ze soms zooo verdomd onzeker, dat vervelende vage gedrag van de man. De zelfverzekerde vrouw verandert ineens in een onzeker aan alles twijfelend meisje...
Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen.
En zou jij naar een workshop gaan om mannen beter te leren begrijpen?
Zeg maar een soort hoe word ik een goede mannenfluisteraar ipv paardenfluisteraar
Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen echt zo vaag voor jullie?
ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel. Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.
Ik ben overigens serieus met dit topic.
Maar goed zou jij een mannenfluisteraar willen worden en wat snap je niet aan de man?
En ja er is serieus een boek uit HALLO TARZAN en een site mannenfluisteraar.nl die daarbiuj hoort. Hebben jullie dit nu echt nodig?
Iedere dag komen er weer nieuwe topics bij hier op het relatie topic en op het seks topic. En de rode draad is de man die niet duidelijk zegt wat hij wilt/denkt of niet lijkt te willen luisteren. Veel vrouwen lijken "de man" maar niet te kunnen doorgronden maar zouden dat graag willen. Het maakt ze soms zooo verdomd onzeker, dat vervelende vage gedrag van de man. De zelfverzekerde vrouw verandert ineens in een onzeker aan alles twijfelend meisje...
Zeg maar een soort hoe word ik een goede mannenfluisteraar ipv paardenfluisteraar
ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel. Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.
Maar goed zou jij een mannenfluisteraar willen worden en wat snap je niet aan de man?
En ja er is serieus een boek uit HALLO TARZAN en een site mannenfluisteraar.nl die daarbiuj hoort. Hebben jullie dit nu echt nodig?
dinsdag 3 november 2009 om 18:13
Ok even een greep van de uitspraken uit de topics:
Hij zegt: "Ik weet het niet...." hij bedoelt?
Hij zegt: "Dat wil ik wel, maar......" hij bedoelt?
Hij zegt: "Ik ben er nog niet aan toe...." hij bedoelt?
Hij zegt: "ik ben echt stapel op je, maar ik weet niet hoe het tussen ons verder moet...", hij bedoelt?
Geef ons een verlossend antwoord, MagicHands!!
*wacht met spanning*
Hij zegt: "Ik weet het niet...." hij bedoelt?
Hij zegt: "Dat wil ik wel, maar......" hij bedoelt?
Hij zegt: "Ik ben er nog niet aan toe...." hij bedoelt?
Hij zegt: "ik ben echt stapel op je, maar ik weet niet hoe het tussen ons verder moet...", hij bedoelt?
Geef ons een verlossend antwoord, MagicHands!!
*wacht met spanning*
Only dead fish go with the flow
dinsdag 3 november 2009 om 18:30
dinsdag 3 november 2009 om 18:49
Haha gelukkig antwoord digitalis vaak zoals ikzelf post hier en ook dit x weer. Het antwoord is He is just not that into you!! Oftewel hij wil je niet!!! En op reactie op de opmerking of ik een grapje maak , er is kennelijk vraag Naar handvatten om mannen te begrijpen. Ik verzin het niet!! In Amerika is het al een hype en ze denken nu europa en nederland te veroveren!!! En het boek is geschreven door een vrouw! En kennelijk is er dus vraag naar!!! Dus tja ... Val mij er niet op aan!!!
dinsdag 3 november 2009 om 18:56
En ik noem mijzelf geen mannenfluisteraar gewoon goed lezen is kennelijk ook al een kunst!!! En nee een mannenfluisteraar leest geen gedachten! Ik zou zeggen lees de site en zeg gewoon of jullie vrouwen dat echt nodig hebben. Dat was slechts mijn vraag! En met dat in gedachte kijk dan eens naar alle topics en zeg dan nog maar eens eerlijk of ik echt zo gek ben!
dinsdag 3 november 2009 om 18:57
quote:Magichands schreef op 03 november 2009 @ 16:16:
ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel.
My dear, je hebt het geheim dus al verklapt. Niet zo slim maar wel kenmerkend zullen we maar denken. Succes verder hoor!
P.S. Tip: je kunt je voortaan beter richten op de homo-scene lijkt me. Zonder verstand van vrouwen gaat dit namelijk niet werken. Ik verwacht dat je torso input met open armen ontvangen zal worden.
ondoorgrondelijk? Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel.
My dear, je hebt het geheim dus al verklapt. Niet zo slim maar wel kenmerkend zullen we maar denken. Succes verder hoor!
P.S. Tip: je kunt je voortaan beter richten op de homo-scene lijkt me. Zonder verstand van vrouwen gaat dit namelijk niet werken. Ik verwacht dat je torso input met open armen ontvangen zal worden.
dinsdag 3 november 2009 om 18:58
quote:Magichands schreef op 03 november 2009 @ 18:49:
Haha gelukkig antwoord digitalis vaak zoals ikzelf post hier en ook dit x weer. Het antwoord is He is just not that into you!! Oftewel hij wil je niet!!! En op reactie op de opmerking of ik een grapje maak , er is kennelijk vraag Naar handvatten om mannen te begrijpen. Ik verzin het niet!! In Amerika is het al een hype en ze denken nu europa en nederland te veroveren!!! En het boek is geschreven door een vrouw! En kennelijk is er dus vraag naar!!! Dus tja ... Val mij er niet op aan!!!Nou!!! En toen dacht jij!!! Hier kan ik ook rijk van worden!!!
Haha gelukkig antwoord digitalis vaak zoals ikzelf post hier en ook dit x weer. Het antwoord is He is just not that into you!! Oftewel hij wil je niet!!! En op reactie op de opmerking of ik een grapje maak , er is kennelijk vraag Naar handvatten om mannen te begrijpen. Ik verzin het niet!! In Amerika is het al een hype en ze denken nu europa en nederland te veroveren!!! En het boek is geschreven door een vrouw! En kennelijk is er dus vraag naar!!! Dus tja ... Val mij er niet op aan!!!Nou!!! En toen dacht jij!!! Hier kan ik ook rijk van worden!!!
dinsdag 3 november 2009 om 19:07
Ach laat maar lees wat je wil lezen!! Waar lees je dat ik hier geld mee wil verdienen. Ik verbaas mij er juist over dat er vrouwen zijn die naar zo een workshop zouden gaan!!! En tja gewoon duidelijk communiceren is de oplossing maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Kijk zelf maar hoeveel problemen er worden aangekaart iedere x op het forum!
dinsdag 3 november 2009 om 19:10
quote:Magichands schreef op 03 november 2009 @ 16:16:
Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen.Ik snap - de meeste - mannen prima. En wat ik niet snap neem ik gewoon aan dat het zo is.
En zou jij naar een workshop gaan om mannen beter te leren begrijpen? Nee
Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen echt zo vaag voor jullie? Nee, de meeste mannen zijn niet vaag .
ondoorgrondelijk?Ook niet Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Oja joh? Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel.Het zijn net mensen, bedoel je ? Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.
Mijn vraag is nu eigenlijk wat snappen jullie nu niet aan mannen.Ik snap - de meeste - mannen prima. En wat ik niet snap neem ik gewoon aan dat het zo is.
En zou jij naar een workshop gaan om mannen beter te leren begrijpen? Nee
Zou je dit echt willen leren? Zijn mannen echt zo vaag voor jullie? Nee, de meeste mannen zijn niet vaag .
ondoorgrondelijk?Ook niet Ik krijg soms namelijk het idee dat mannen jullie verdomd onzeker weten te maken. Oja joh? Mannen zijn wat mij betreft helemaal niet ondoorgrondelijk of mysterieus of wat dan ook. Ze zijn eigenlijk vrij simpel.Het zijn net mensen, bedoel je ? Misschien communicatief lang niet zo sterk als vrouwen en daar zit volgens mij dan ook een groot deel van het probleem. Het verschil in communiceren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 3 november 2009 om 19:15
En oja er was pas een documentaire over de vrouwenfluisteraar! Daar leerden mannen dus echt hoe ze een vrouw moesten aanspreken en wat vrouwen graag willen horen etc hoe je om moet gaan met vrouwen! En ja ik vond het nogal bizar net als dat ik een mannenfluisteraar cursus bizar vind!! Maar er is kennelijk vraag naar!!!! En nogmaals ik noem of vindt mijzelf geen vrouwenfluisteraar!! Ben slechts een luisteraar!