Zoveel gedaan voor vriendin, nu is het uit

23-04-2018 10:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-04-2018 13:02
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.60% gewijzigd
Krulliebollie73 schreef:
23-04-2018 11:54
heb je haar soms ook een tweedehands tv gegeven, die je uiteraard nu weer terug wil?
Inderdaad en stuur dan gelijk een factuurtje met de gewerkte uren (rolgordijn ophangen, muur verven, heb je haar toevallig ook weleens ergens gebracht met de auto?)
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
23-04-2018 11:54
heb je haar soms ook een tweedehands tv gegeven, die je uiteraard nu weer terug wil?
Afbeelding
Ah....vandaar dat het me zo bekend voorkwam.

Alle reacties Link kopieren
Yeah right, hoe dom denk je dat we hier zijn?

Er zijn hopelijk niet veel mensen die zo weinig zelfinzicht hebben, maar moest jij echt zijn, dan hoop ik dat je geen vriendin meer krijgt voordat je keihard aan jezelf gewerkt hebt.
Life is short. Eat dessert first.
Weken moed verzameld om hier een topic te plaatsen? :rofl:
Je had ook genoeg moed om haar het leven zuur te maken.
Wel een oude DVD speler toch?
Alle reacties Link kopieren
Je zit overspannen thuis omdat je vriendin her uit heeft gemaakt?
Wow!

En verder, het jou of nou niet echt alsof jullie een liefdevolle fijne relatie hadden


Ik lees: stiekem, liegen, boos worden, met spullen gooien....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat mij pijn doet is dat zij straks met een andere man in het huis zit waar ik zoveel in heb gedaan. Ook bed in elkaar gezet, laminaat gelegd enz. Dat voelt zo verkeerd. Ik word in één keer uitgewist en vergeten. Voor zogenaamde sexdatingsites. Dat doet pijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde topic als in de voorjaarsvakantie, wel handig, weten we meteen wat we in de zomervakantie kunnen verwachten.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Mansworld53 schreef:
23-04-2018 12:35
Wat mij pijn doet is dat zij straks met een andere man in het huis zit waar ik zoveel in heb gedaan. Ook bed in elkaar gezet, laminaat gelegd enz. Dat voelt zo verkeerd. Ik word in één keer uitgewist en vergeten. Voor zogenaamde sexdatingsites. Dat doet pijn hoor.
:rofl:
Iets met billen en blaren.
Mansworld53 schreef:
23-04-2018 12:35
Wat mij pijn doet is dat zij straks met een andere man in het huis zit waar ik zoveel in heb gedaan. Ook bed in elkaar gezet, laminaat gelegd enz. Dat voelt zo verkeerd. Ik word in één keer uitgewist en vergeten. Voor zogenaamde sexdatingsites. Dat doet pijn hoor.
Die pijn heb je jezelf aangedaan. Flut zeg, een man die aangeeft dat hij wel moet liegen... Je hebt gelogen en bedrogen, je bent onbetrouwbaar en gedraagt je als een slachtoffer.
En simpel gezegd: een bed opbouwen, laminaat leggen en gordijnen ophangen is niet zoveel (voor mij dan). Bij veel begin ik te denken aan een aanbouw, stukadoren, alle elektra vervangen, waterleidingen aanleggen, een nieuw dak erop leggen, een fundering graven en zelf storten en dan ook nog allemaal tegelijkertijd, zoiets dan. Wat jij opnoemt kan ik zelf in 1 dag.
En zelfs als iemand dit allemaal voor mij gedaan heeft: op het moment dat ik erachter kom dat hij tegen me liegt ondanks dat hij dat niet meer zou doen is het exit (en zonder schuldgevoelens). Als hij een keer boos wordt en met deuren smijt, soit. De tweede keer is exit.
M.a.w. ik zou je heel hard uitlachen als ik dit zou lezen en ik was de dame in kwestie en mezelf feliciteren en trakteren vanwege het feit dat ik stoer genoeg ben om voor mezelf te kiezen en gebroken hebt met een lapschwans.
Oh, de OP is verwijderd. Dus alvast dagdag TO. De mods zullen zo wel in actie komen! Veel plezier met je zelfmedelijden.
Alle reacties Link kopieren
De op is verwijderd omdat er wordt gedaan alsof ik in elke vakantie kom spammen hier. Dit is mijn eerste keer hier. Ik lieg niet!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mansworld53 schreef:
23-04-2018 12:57
De op is verwijderd omdat er wordt gedaan alsof ik in elke vakantie kom spammen hier. Dit is mijn eerste keer hier. Ik lieg niet!!!!
Je mag de OP niet verwijderen.
Is vast al eerder geschreven, beste TO in een veilig gehechte emotioneel volwassen relatie geldt: jij bent mij niets schuldig en ik ben jou niets schuldig.

Jij ambieert klaarblijkelijk een onveilig gehechte emotioneel onvolwassen relatie. Veel plezier daarmee. Het gaat wel pijn doen na verloop van tijd.
Als zij ondankbaar is en niks voor je doet en er voor zorgt dat je liegt en boos wordt, waarom wil je haar dan terug?
Mansworld53 schreef:
23-04-2018 12:35
Wat mij pijn doet is dat zij straks met een andere man in het huis zit waar ik zoveel in heb gedaan. Ook bed in elkaar gezet, laminaat gelegd enz. Dat voelt zo verkeerd. Ik word in één keer uitgewist en vergeten. Voor zogenaamde sexdatingsites. Dat doet pijn hoor.
Ach gut, ik zou bijna medelijden krijgen.
Ik heb helaas ook zo n ex gehad als jou, die bleef erop hameren dat hij zoveel in mijn huis had gedaan.
Dus omdat jij zoveel in haar huis heb gedaan moet zij tot haar dood bij je blijven?
Get a life!
Alle reacties Link kopieren
Mansworld53 schreef:
23-04-2018 12:57
De op is verwijderd omdat er wordt gedaan alsof ik in elke vakantie kom spammen hier. Dit is mijn eerste keer hier. Ik lieg niet!!!!
Dan ben je een zak en is ze beter af zonder jou.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
TO, jij denkt dat liefde een soort investering is in moeite doen, die zich terugverdient, beloond hoort te worden met positieve gevoelens en fladderende vlinders in de buik voor jou?
Dat dat een soort "recht" is, of dat ze bij jou in het krijt staat?

Als iemand iets voor je doet/klust/helpt zal dat misschien waardering en dankbaarheid op kunnen leveren, maar daar kun je geen liefdesgevoelens of verliefdheid aan koppelen.
Mensen worden ook niet verliefd omdat iemand dat verdiend zou hebben, het is geen bewuste keuze of zo op wie je valt en vaak is ook niet met redenen aan te geven waarom nou precies wel op die ene en niet op anderen, daar spelen veel onbewuste factoren een rol, oa aantrekkingskracht, smaak, wisselwerking tussen 2 mensen, chemie, enz.

Apart beeld heb jij van de liefde iig, als je denkt dat je iemand kunt veroveren of verliefd maken door wat je voor haar doet.
Het gaat juist om een combi van uiterlijk en persoonlijkheid, gedrag en omgang met elkaar die je totale uitstraling bepaalt en hoe leuk je elkaar vindt, hoe betrokken, zorgzaam en begaan je voor/met elkaar bent.

Er bestaat geen recht op liefde van iemand, hoe je ook je best doet, en zij heeft het volste recht om te bepalen wie en wat zij in haar leven wil, en om geen genoegen te nemen met een partner voor wie zij niet die speciale liefde / verliefdheid voelt.
Ook al zou je alleen maar pluspunten hebben, (OP is weggehaald, maar ik maak op uit de reacties dat dat het geval niet is) dan nog gaan mensen geen relatie met elkaar beginnen "omdat er niks aan mankeert".

Liefde gaat niet om "goed (genoeg) zijn", het waard zijn, verdiend hebben oid, dan zou je met wie dan ook die ook maar gewoon aardig, leuk en behulpzaam is een relatie kunnen hebben.
Het is iets heel bijzonders, juist precies die ene en niemand anders, die dat gevoel wekt, en niet te beredeneren is waarom, dat kun je niet bij een ander afdwingen, niet met gedrag, niet met een geweldige persoonlijkheid, knapheid of wat dan ook.

Zo'n vonk is er of niet, gaat buiten de eigen wil om, dat kun je niet van iemand verlangen omdat jij dat graag wil (of voor haar dat wel voelt), of door daar moeite/ je best voor te doen kunt bereiken.






OP is weggehaald, maar ik lees
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
23-04-2018 11:56
:wtf:
Oef :facepalm:
:whistle:
;-))
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Gewoon gaan werken. Zo heeft iedereen er last van :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
23-04-2018 13:35
TO, jij denkt dat liefde een soort investering is in moeite doen, die zich terugverdient, beloond hoort te worden met positieve gevoelens en fladderende vlinders in de buik voor jou?
Dat dat een soort "recht" is, of dat ze bij jou in het krijt staat?

Als iemand iets voor je doet/klust/helpt zal dat misschien waardering en dankbaarheid op kunnen leveren, maar daar kun je geen liefdesgevoelens of verliefdheid aan koppelen.
Mensen worden ook niet verliefd omdat iemand dat verdiend zou hebben, het is geen bewuste keuze of zo op wie je valt en vaak is ook niet met redenen aan te geven waarom nou precies wel op die ene en niet op anderen, daar spelen veel onbewuste factoren een rol, oa aantrekkingskracht, smaak, wisselwerking tussen 2 mensen, chemie, enz.

Apart beeld heb jij van de liefde iig, als je denkt dat je iemand kunt veroveren of verliefd maken door wat je voor haar doet.
Het gaat juist om een combi van uiterlijk en persoonlijkheid, gedrag en omgang met elkaar die je totale uitstraling bepaalt en hoe leuk je elkaar vindt, hoe betrokken, zorgzaam en begaan je voor/met elkaar bent.

Er bestaat geen recht op liefde van iemand, hoe je ook je best doet, en zij heeft het volste recht om te bepalen wie en wat zij in haar leven wil, en om geen genoegen te nemen met een partner voor wie zij niet die speciale liefde / verliefdheid voelt.
Ook al zou je alleen maar pluspunten hebben, (OP is weggehaald, maar ik maak op uit de reacties dat dat het geval niet is) dan nog gaan mensen geen relatie met elkaar beginnen "omdat er niks aan mankeert".

Liefde gaat niet om "goed (genoeg) zijn", het waard zijn, verdiend hebben oid, dan zou je met wie dan ook die ook maar gewoon aardig, leuk en behulpzaam is een relatie kunnen hebben.
Het is iets heel bijzonders, juist precies die ene en niemand anders, die dat gevoel wekt, en niet te beredeneren is waarom, dat kun je niet bij een ander afdwingen, niet met gedrag, niet met een geweldige persoonlijkheid, knapheid of wat dan ook.

Zo'n vonk is er of niet, gaat buiten de eigen wil om, dat kun je niet van iemand verlangen omdat jij dat graag wil (of voor haar dat wel voelt), of door daar moeite/ je best voor te doen kunt bereiken.






OP is weggehaald, maar ik lees
Suzy65 heel mooi beschreven stuk. :yes: Ik hoop dat het ooit binnenkomt bij TO
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, hoe verzin je het :rofl: ?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven