10 jaar getrouwd maar nog nooit seks gehad

04-03-2018 16:48 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanuit een katolieke achtergrond getrouwd met een lieve vrouw. Ze wilde geen seks voor het huwelijk wat ik respecteerde. Eenmaal getrouwd en wel bleek echter dat ze vaginisme heeft. Tot op de dag van vandaag heeft ze dit nog steeds. De afgelopen 10 jaar heb ik alle stadia van frustratie wel doorgemaakt. Mijn vrouw is tevreden met een seksloze relatie. Ik zou inmiddels ook geen seks meer met haar willen, veel afwijzingen stompen je af. Want ook met vaginisme kun je natuurlijk nog wel het ea doen op seksueel gebied. Helaas had ze daar geen behoefte aan, wat mijn inziens haar vaginisme zowieso verklaart: diep van binnen wil ze het helemaal niet..

Van gefrustreerd naar verdrietig naar berustend ben ik op dit moment op een punt in mijn leven dat ik eigenlijk (weer) boos ben. Niet alleen op mijn vrouw maar ook op mijzelf dat ik dit maar laat gebeuren.. door dit hele gebeuren zijn we ver uit elkaar gegroeid. Ik ben nooit katholiek geweest en zij wel. Ik ben sportief en zij is inmiddels 100 kilo plus schat ik. Ze houdt meer van mij dan ik van haar ben ik bang.

Het voelt zo egoistisch om voor mezelf te kiezen en de impact zal enorm zijn. Maar ik heb steeds meer het gevoel dat ik voor mezelf moet gaan. Ben benieuwd wat jullie denken..

En nog een andere vraag. Hoe realistisch is het dat je als vrouw van 21 jaar (toen ze met mij trouwde) niet wist dat ze vaginisme had? Was ze gewoon enorm preuts of heeft ze wat verzwegen voor mij? Een gedachte die me niet meer loslaat..

Oja, van die 10 jaar heb ik 9.5 jaar als een heilige geleefd. Nooit ben ik met een ander gegaan.. recent heb ik het wel elkers gezocht, mijn frustratie werd te groot. Ben ik vreemd gegaan? Of kun je alleen vreemdgaan t.o.v. iemand waar je een seksuele relatie mee hebt?
Natuurlijk kon ze dat niets eten als ze nog nooit seks had gehad. Een bieb zal ze ook niet hebben.
Waarom niet op andere manieren seks?
Ja, het is vreemd gaan.
Ga bij haar weg.
Tuurlijk was het wel vreemdgaan.

Nooit naar een seksuoloog geweest met haar klachten?
Waarom liet je dit huwelijk tien(!) jaar voortduren?
Het was een test van God :P

Maar als dit echt is, ja scheiden. Neem aan dat er geen kinderen zijn...
Er kan zoveel aan de hand zijn. Soms is vaginisme iets wat ontstaat uit (seksueel) trauma.
Misschien vind ze het alleen eng. Bang voor pijn, waardoor het ook pijn doet. Zoveel mogelijkheden. Ze hoeft het niet perse al geweten te hebben.

Maar wanneer ze er niet over wil praten, komt er geen oplossing. Vind het absoluut niet egoistisch om voor jezelf te kiezen, jemig. 10 jaar..
Alle reacties Link kopieren
Ze kon het wel weten als ze voor het trouwen zelf geexpirimenteerd zou hebben, er gaat nog geen sateprikker naar binnen. Voor mij als man vreemd dat je jezelf tot je 21ste nooit hebt aangeraakt en dat dus niet weet.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat jullie allebei jullie trouwbeloften hebben gebroken. Zij door jou niet lief te hebben en jij door haar ontrouw te zijn. En nu?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:52
Ze kon het wel weten als ze voor het trouwen zelf geexpirimenteerd zou hebben, er gaat nog geen sateprikker naar binnen. Voor mij als man vreemd dat je jezelf tot je 21ste nooit hebt aangeraakt en dat dus niet weet.
Als ze zo streng katholiek is heeft ze dat vanzelfsprekend niet gedaan. Doe niet zo dom/naïef/zeikerig/what ever.
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:52
Ze kon het wel weten als ze voor het trouwen zelf geexpirimenteerd zou hebben, er gaat nog geen sateprikker naar binnen. Voor mij als man vreemd dat je jezelf tot je 21ste nooit hebt aangeraakt en dat dus niet weet.

Tsja als ze echt zo katholiek is dan is haar wellicht ik weet niet wat aangepraat.
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:52
Ze kon het wel weten als ze voor het trouwen zelf geexpirimenteerd zou hebben, er gaat nog geen sateprikker naar binnen. Voor mij als man vreemd dat je jezelf tot je 21ste nooit hebt aangeraakt en dat dus niet weet.
Ik masturbeerde rond die leeftijd ook niet 'inwendig'. Clitoris is toch wel the place to be. Later na meer ervaringen veranderde dat pas.

Maar ik kan me voorstellen dat als je lang maagd bent, je het enger gaat vinden..
Ze zal dus ook nooit een tampon naar binnen hebben gekregen, dat doet dan meestal al pijn.
Als dat niet lukt kan ik me voorstellen dat je niet gaat experimenteren met vingers.
Hou je verre van ooit, dat is geweest en heeft geen antwoorden meer waar je nu iets mee kan.

Kan me voorstellen dat een leven zonder sexualiteit je over de rand van het redelijke duwt en omdat je vrouw geen behoefte heeft om iets aan de situatie te veranderen, zou ik, als ik jou was, voor mezelf kiezen en alsnog voor een compleet leven gaan, zeker als je aangeeft dat je toch niet meer helemaal voor haar gaat.

Het zou ook kunnen dat je misschien nog kinderen wilt, dan is het nu de tijd om daaraan te gaan denken en het niet langer voor je uit te schuiven.

Ik wens je een liefdevol en vruchtbaar leven toe.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-03-2018 16:51
Tuurlijk was het wel vreemdgaan.

Nooit naar een seksuoloog geweest met haar klachten?
Zeker wel. Allemaal geen nut gehad. Therapie gedaan etc etc.

En over de definitie van vreemdgaan: vreemdgaan implicieert dat je iets wat je met persoon 1 hebt met persoon 2 ook doet. Dat is bij mij dus niet het geval.

Volgens wikipedia: Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die hiervoor toestemming heeft gegeven. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag

Ik heb maar met 1 persoon een seksuele relatie, niet zijnde mijn vrouw.

Oja nu lijkt het vast of ik wil horen dat ik niet vreemdgegaan ben. Maar dat boeit me niet (meer). Vond het meer een interssante definitie kwestie.
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:58
Zeker wel. Allemaal geen nut gehad. Therapie gedaan etc etc.

En over de definitie van vreemdgaan: vreemdgaan implicieert dat je iets wat je met persoon 1 hebt met persoon 2 ook doet. Dat is bij mij dus niet het geval.

Volgens wikipedia: Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die hiervoor toestemming heeft gegeven. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag

Ik heb maar met 1 persoon een seksuele relatie, niet zijnde mijn vrouw.

Oja nu lijkt het vast of ik wil horen dat ik niet vreemdgegaan ben. Maar dat boeit me niet (meer). Vond het meer een interssante definitie kwestie.

Wat wil ze zelf? Vindt ze dat jullie een fijne relatie hebben?
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:58
Zeker wel. Allemaal geen nut gehad. Therapie gedaan etc etc.

En over de definitie van vreemdgaan: vreemdgaan implicieert dat je iets wat je met persoon 1 hebt met persoon 2 ook doet. Dat is bij mij dus niet het geval.

Volgens wikipedia: Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die hiervoor toestemming heeft gegeven. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag

Ik heb maar met 1 persoon een seksuele relatie, niet zijnde mijn vrouw.

Oja nu lijkt het vast of ik wil horen dat ik niet vreemdgegaan ben. Maar dat boeit me niet (meer). Vond het meer een interssante definitie kwestie.
Ach ja, zo kan je alles recht praten?

Wat wil je nou eigenlijk horen?
Wees een vent en neem een beslissing.
Ga bij haar weg en ga lekker neuken.
Of blijf bij haar en wees haar trouw.
Of spreek met haar af dat jij buiten jullie huwelijk mag neuken.

Meer opties zijn er niet.
Het is niet echt vreemdgaan. Het huwelijk is immers nooit geconsumeerd?
Anyways. Ik zou mijn eigen weg gaan en een andere vrouw zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:58
Zeker wel. Allemaal geen nut gehad. Therapie gedaan etc etc.

En over de definitie van vreemdgaan: vreemdgaan implicieert dat je iets wat je met persoon 1 hebt met persoon 2 ook doet. Dat is bij mij dus niet het geval.

Volgens wikipedia: Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die hiervoor toestemming heeft gegeven. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag

Ik heb maar met 1 persoon een seksuele relatie, niet zijnde mijn vrouw.

Oja nu lijkt het vast of ik wil horen dat ik niet vreemdgegaan ben. Maar dat boeit me niet (meer). Vond het meer een interssante definitie kwestie.
Ik snap je frustratie..
Volgens de definitie ben je misschien niet vreemdgegaan.. Maar denk je dat ze dit prima zal vinden als ze het hoort? Dat ze niet gekwetst zou zijn? Dat lijkt me belangrijker dan het goed te praten voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet zo zijn dat ze eigenlijk op vrouwen valt maar haar geaardheid nooit heeft uitgesproken ivm geloof?
Alle reacties Link kopieren
Is ze niet gigantisch aseksueel??
Alle reacties Link kopieren
heavenishere schreef:
04-03-2018 17:05
Kan het niet zo zijn dat ze eigenlijk op vrouwen valt maar haar geaardheid nooit heeft uitgesproken ivm geloof?
Klinkt eerder aseksueel
Gooi het op tafel. Jullie hebben beide een keuze.
Dit is geen leven!
Ben je buitenom de seks wel gelukkig met haar?
Jullie hebben opties;
Jij zoekt het seksgedeelte buiten de deur, of jullie gaan scheiden.
De optie samen in therapie is al een gepasseerd station begrijp ik.
Maar ga ellaar niet lopen bedriegen.
Had gewoon tegen haar gezegd: ik ga neuken, als jij niet wil zoek ik iemand anders.

Zo logisch en begrijpelijk als wat, maar zég het haar.

Ik zou uit elkaar gaan. Snap niet dat je dit 10 jaar hebt volgehouden.
Michael123 schreef:
04-03-2018 16:58
Zeker wel. Allemaal geen nut gehad. Therapie gedaan etc etc.

En over de definitie van vreemdgaan: vreemdgaan implicieert dat je iets wat je met persoon 1 hebt met persoon 2 ook doet. Dat is bij mij dus niet het geval.

Volgens wikipedia: Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die hiervoor toestemming heeft gegeven. Vaak wordt dit gezien als immoreel gedrag

Ik heb maar met 1 persoon een seksuele relatie, niet zijnde mijn vrouw.

Oja nu lijkt het vast of ik wil horen dat ik niet vreemdgegaan ben. Maar dat boeit me niet (meer). Vond het meer een interssante definitie kwestie.
Ga weg bij je vrouw als er nooit sprake is geweest van een seksuele relatie die jij wel wilde, in plaats van op wikipedia te gaan zoeken of je bent vreemd gegaan.
Slappe hap, niks interessants aan.
Alle reacties Link kopieren
Als ze zo katholiek is, mag je haar er wel op wijzen dat jullie huwelijk kerkelijk nietig is, en niet voltrokken. Burgerlijk kunnen jullie scheiden, kerkelijk zijn jullie nooit getrouwd geweest.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
04-03-2018 17:05
Is ze niet gigantisch aseksueel??
Dat is idd wat ik denk. En wat denk ik ook een mogelijke oorzaak is van het vaginisme.

Tnx voor reacties so far.. lekker ongenuanceerd zeggen wat je er van denkt / vind, dat kan ik wel waarderen.

Mijn vrouw is redelijk tevreden in onze relatie. Laatst gaf ze die een 7.5.. Ze is ook uit eigen beweging gestopt met bekkenbodemtherapie.. niet dat ik daar vervolgens heel moeilijk over heb gedaan maar goed..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven