32 en nog maagd
zondag 22 juni 2014 om 10:13
Ik heb een geheim dat mij beetje parten speelt
ik heb nog nooit sex gehad..
krijg altijd te horen dat ik een hele lieve jongen ben,
maar daar houdt t op.....vaak kunnen mensen dit niet begrijpen
Kijken me raar aan of doen er lacherig over
en dan zakt de moed me in de schoenen.
ben me bewust dat ik niet de knapste ben of een gespierd lichaam heb
soms maakt me dat onzeker en durf niet op iemand af te stappen.
Uitgaan is ook niet mijn ding...
hoorbwel eens of lees wel eens dat voor sommige meiden dit juist welaantrekkelijk is een maagd...nou ik ben ze niet tegen gekomen...dua zal wel niet kloppen....klinkt misschien beetje zielig nu..maar ik weet t ff niet meer
ik heb nog nooit sex gehad..
krijg altijd te horen dat ik een hele lieve jongen ben,
maar daar houdt t op.....vaak kunnen mensen dit niet begrijpen
Kijken me raar aan of doen er lacherig over
en dan zakt de moed me in de schoenen.
ben me bewust dat ik niet de knapste ben of een gespierd lichaam heb
soms maakt me dat onzeker en durf niet op iemand af te stappen.
Uitgaan is ook niet mijn ding...
hoorbwel eens of lees wel eens dat voor sommige meiden dit juist welaantrekkelijk is een maagd...nou ik ben ze niet tegen gekomen...dua zal wel niet kloppen....klinkt misschien beetje zielig nu..maar ik weet t ff niet meer
woensdag 25 juni 2014 om 19:05
quote:bugs schreef op 23 juni 2014 @ 20:25:
Lijkt mij niets, langs een prostituee. Dan zou ik nog eerder een one night stand proberen, dan ben je nog wat langer samen en komt er iets meer sociale interactie bij kijken. Hoewel dat voor mij ook al niet zo'n succes zou zijn, vermoed ik.
Je zegt dat iets een mislukking zal worden, zonder dat je het ooit gedaan hebt. Hoe weet je dat dan?
Er zijn hierboven al veel nuttige dingen gezegd, maak er gebruik van. Zorg dat je vrouwen eerst gaat zien als "gewone mensen", en niet als toekomstig relatie-materiaal (of seks-materiaal).
Zo kun je er op den duur gewoon contact mee hebben zonder dat je dichtklapt of je anders voor gaat doen.
En wanneer je iets meer vertrouwen hebt in jezelf, komt de rest vanzelf. Echt waar, ook al geloof je er nu niet in.
Succes
Lijkt mij niets, langs een prostituee. Dan zou ik nog eerder een one night stand proberen, dan ben je nog wat langer samen en komt er iets meer sociale interactie bij kijken. Hoewel dat voor mij ook al niet zo'n succes zou zijn, vermoed ik.
Je zegt dat iets een mislukking zal worden, zonder dat je het ooit gedaan hebt. Hoe weet je dat dan?
Er zijn hierboven al veel nuttige dingen gezegd, maak er gebruik van. Zorg dat je vrouwen eerst gaat zien als "gewone mensen", en niet als toekomstig relatie-materiaal (of seks-materiaal).
Zo kun je er op den duur gewoon contact mee hebben zonder dat je dichtklapt of je anders voor gaat doen.
En wanneer je iets meer vertrouwen hebt in jezelf, komt de rest vanzelf. Echt waar, ook al geloof je er nu niet in.
Succes
Tralalala