Afgeknapt op date na seks

29-04-2019 19:16 58 berichten
-
anoniem_356668 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 01:07
0.00% gewijzigd
Helaas ook wel eens iets dergelijks in bed gehad; even voelen of ik nat was en hup, zijn ding erin en neuken. Toen hij klaar was was de seks ook klaar en viel hij in slaap! Wat een afknapper. De volgende ochtend heb ik hem wel gezegd dat dit niet was wat ik gewend ben en dat ik wel wat meer verwacht van seks. We hebben het hierna nog wel enkele keren gedaan maar veel verbetering zat er echt niet in. Volgens mij had hij of geen idee hoe een vrouwelijk lichaam werkt óf hij was gewoon te lui. Ik denk het laatste.
Alle reacties Link kopieren
Next. Afknapper...

Als je van alles moet gaan uitleggen hoeft het al niet meer..
Dit doet me in eerste instantie aan Fuck you van Lily Allen denken en in tweede instantie aan mijn inmiddels echtgenoot.

Toen wij elkaar leerden kennen was ik ook de meest ervaren van ons twee. Ik was ook gewend om door mijn minnaar te worden verwend, maar dat begreep hij in eerste instantie ook niet. Ik heb m toen duidelijk gemaakt dat ik dat wel erg fijn zou vinden. En zo zijn we steeds verder gegaan. We zijn nu bijna tien jaar verder en inmiddels weet hij uitstekend mij te plezieren!!!

Er is wel een groot verschil: mijn man wist wel van soa’s en zwangerschappen en hij had m er niet zomaar ingehangen.
Dan was ik waarschijnlijk ook afgeknapt, maar goed, ook beginners kunnen uitstekend leren. Dat wil ik er maar mee zeggen😬
Ik denk dat je hem hebt ontmaagd
FlowerBomb19 schreef:
29-04-2019 19:52
Ik merk ook dat heel veel mannen niet stilstaan bij het feit dat er zoveel SOA’s bestaan... :nope:
Jep, herkenbaar. Het werd wel eens als slutty gezien maar ik had altijd condooms bij me. Better safe than sorry! Bij langere relatie was zonder condoom absoluut door mij ook gewenst maar niet voordat er een soatest gedaan werd. Op 1 verontwaardigd vriendje na uiteindelijk altijd positieve reacties gehad van mannen. En ja ondanks pil en condoom liet ik mij in mijn vrijgezellige tijd ook ieder jaar voor de zekerheid testen.
-
anoniem_356668 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 01:19
0.00% gewijzigd
Da is dus waarom het gied is om geen maanden te wachten voor je seks hebt. Next!
TO ik vind je helemaal niet hard, sterker nog ik snap je teleurstelling.
In een relatie is i.m.o seks niet het enige wat telt natuurlijk maar het is wel belangrijk vind ik dat dat goed voelt en dat daar een klik in is.
En dat heb je bij hem duidelijk niet, dus trek je conclusies zou ik zeggen.
Als je de basistheorie omtrent eisprong en soa's niet kent, dan heb je wel heel matig opgelet op school. Degelijke onnozelheid zou voor mij al een afknapper zijn.

Verder lijkt het mij stug dat hij weet dat zijn vorige bedpartners de pil slikten. Hooguit heeft hij dat gemakshalve aangenomen. Zonder te weten waar dat dan precies tegen beschermt.

Ik zou er verder ook geen moeite meer in steken. Hij komt onvolwassen, onverantwoordelijk en onnozel over.
Ook ik geef jou helemaal gelijk TO.
En ik weet niet of dit bij jouw date ook het geval was, maar vaak zijn dit soort kerels ook nog eens een soort van irritant vol van zichzelf!
Laten ze graag even weten hoeveel bedpartners ze hebben gehad en hoe tevreden deze dames met hun kunsten waren.
Vervolgens krijg je een konijnenbeurtje en blijkt het lezen van de Gouden Gids nog spannender.
Echt een afknapper ja!
En verder ben ik met de rest eens, hij komt behoorlijk onnozel over.. dat is al helemaal A- seksie.
Uit mijn ervaring blijkt het dat het altijd wel even duurt voor je echt op elkaar ingesteld bent, ik heb nog nooit de eerste keer met iemand gelijk vuurwerk gehad.
Niet meteen vuurwerk vind ik wel wat anders dan afknappen.
Ik begrijp je helemaal. Probeer het alleen niet 'goed te praten' door te zeggen dat het gedrag komt door weinig ervaring. Ik ken mannen met veel ervaring die zo zijn, en ook iemand met geen ervaring (<3) die het heel belangrijk vindt dat het voor mij ook heel fijn is.
Jupiter1995 schreef:
01-05-2019 08:16
Probeer het alleen niet 'goed te praten' door te zeggen dat het gedrag komt door weinig ervaring.
Volledig akkoord. Ervaring geeft misschien een effect op die laatste details die het verschil tussen goede en onvergetelijke seks maken, maar als hij überhaupt geen initiatief neemt tot voorspel of orale seks komt dat door zijn luie attitude. Als bedpartner is het fijner als je enkel kleine aanwijzingen hoeft geven en hij die oppikt, niet om ineens nog alles te moeten leren.
Voor sommige mannen bestaat seks nu eenmaal enkel uit neuken.
De ander verwennen/beminnen kennen ze niet, ze doen er geen moeite voor, of zijn er te lui voor.
Als de focus zogezegd alleen op het platweg neuken ligt, is het meestal ook binnen 2 minuten klaar... terwijl de ander nog maar net aan de warming up was begonnen :-?
Als dan ook blijkt dat hij het wel best vind zo.. tja, dan is het wel klaar en wegwezen maar! :bye:
Zaken als condooms, zwangerschap en anticonceptie bespreek je niet pas wanneer je voor het eerst samen in bed ligt en hij hem er al bijna induwt. Hij is raar maar jij net zo goed. Wanneer je geen pil gebruikt, geen condoom hebt en wel een eisprong dan bespreek je die zaken toch voordat je iemand naakt je bed in sleept of was dit een test met gevaar voor eigen leven? Hij is echt niet de enige die een beetje dom is.

Ik raad je aan om je verwachtingen van te voren te bespreken en seks niet als test te gebruiken in je relatie. Testen en spelletjes spelen vind ik sowieso niet passen in een volwassen relatie maar je speelt daarnaast ook nog eens een gevaarlijk spel met je eigen gezondheid, leven en dat van een ander.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Prima dat je er klaar mee ben toch?

Ik vind je wel best rigide in je denken, zoals in onderstaand stukje. Het hoeft helemaal niet te betekenen dat het allemaal niet van een leien dakje ging. Misschien werden hij en zijn sexpartner juist wel wild van elkaar en gingen ze helemaal in elkaar op waardoor praten niet nodig was op dat moment. Of communiceerden ze en begrepen ze elkaar goed op andere manieren dan praten. Jouw manier is niet de enige manier.
zalmfilet schreef:
29-04-2019 19:16
Een paar dagen later gingen we
Daarnaast vroeg ik hem wat hij fijn vond. Daar reageerde hij heel ongemakkelijk op want hij had eerder noooit met iemand besproken wat hij fijn vond of wat de ander fijn vond. Niet erg natuurlijk. Niet iedereen heeft sekspartners gehad met wie het allemaal van een leien dakje ging, maar juist daarom belangrijk om er gewoon over te praten lijkt mij
zalmfilet schreef:
01-05-2019 06:14
Fijn dat het bij jullie allemaal is goedgekomen :D. Ik zou het ook zeker niet erg vinden om iemand wat bij te sturen, maar inderdaad wat jij zegt. De combinatie met de onwetendheid en/of onverantwoordelijkheid met betrekking tot soa’s en zwangerschappen maken het gewoon een flinke afknapper.
Ja, die combinatie maakt m zeker niet aantrekkelijker! En de waarheid gebiedt te zeggen dat ik indertijd ook zeker twijfels heb gehad.
Maar als je niet alleen onervaren, maar ook nog eens gewoon slordig en onverantwoord(elijk) bezig bent dan echt neeeeee!!
Ik had daarvoor een paar scharrels gehad die juist heel goed waren aan het mij pleasen in bed. Alleen dat waren niet zulke sympathieke types buiten bed.
Het was voor mij gewoon het totaalplaatje waar ik voor viel. Dus sympathiek persoon en wel leergierig in bed, zeg maar.
Als het die combi niet was, dan was het m niet geworden😬😬

Uiteindelijk is het pas later echt goed geworden, de seks. Maar het heeft echt heel lang geduurd voordat ik met mijn man alles heb gedaan wat ik daarvoor al met eerdere bedpartners had uitgespookt, zeg een jaar of zeven.
Mijn seksleven is sinds mijn man wel anders geworden dan daarvoor, maar niet slechter.
viva-amber schreef:
01-05-2019 09:50
Zaken als condooms, zwangerschap en anticonceptie bespreek je niet pas wanneer je voor het eerst samen in bed ligt en hij hem er al bijna induwt. Hij is raar maar jij net zo goed. Wanneer je geen pil gebruikt, geen condoom hebt en wel een eisprong dan bespreek je die zaken toch voordat je iemand naakt je bed in sleept of was dit een test met gevaar voor eigen leven? Hij is echt niet de enige die een beetje dom is.

Ik raad je aan om je verwachtingen van te voren te bespreken en seks niet als test te gebruiken in je relatie. Testen en spelletjes spelen vind ik sowieso niet passen in een volwassen relatie maar je speelt daarnaast ook nog eens een gevaarlijk spel met je eigen gezondheid, leven en dat van een ander.
Heb je weleens een ONS gehad? En wanneer en hoe heb je dat wat je hier noemt dan besproken? Lijkt me nuttiger info voor TO, ipv je preek hierover.
Zebra123 schreef:
01-05-2019 00:20
Ik denk dat je hem hebt ontmaagd
Dat zou ook nog kunnen...
Of rook je naar zalmfilet?

Mijn ervaring is dat sommige mannen gewoon echt een beest in bed zijn, andere mannen egoistisch en andere mannen weer onervaren. En dat zal bij vrouwen niet anders zijn. Iemands verleden kan hier ook deel in spelen. Misschien wilde zijn ex er nooit over praten omdat ze niet durfde, misschien daardoor onzeker enz enz. Ik vind niet echt uit je verhaal blijken dat hij geen moeite doet, meer onervaren. Zou het niet meteen afschrijven.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
JollyRider schreef:
29-04-2019 19:26
Raad eens waar die 14 vandaan komt
Johan Cruijff??? Geen idee!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
-
anoniem_356668 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 01:11
99.95% gewijzigd
-
anoniem_356668 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 01:22
0.00% gewijzigd
Als hij nu pas voor het eerst condooms heeft gekocht, dan komt ie op mij over als een mégaN00B!

Ik denk echt dat ie nog nooit eerder zo ver is gekomen uitgaande van je extra info. Ik denk dat je een verstandige jonge tante bent als ik zo je verhaal lees. Ik ben ook weleens in zo’n soort situatie beland, dus dat je toch maar blijft slapen en dat er dan uiteindelijk wat meer gebeurt dan slapen alleen. Lijkt me volstrekt normaal.
En ook dat je geen condooms bij je had omdat je er niet op rekende, nog niet van plan was, ook normaal.

Echt, ga je niet zitten verantwoorden hier hoor Zalmfilet. Nergens voor nodig.

Mocht je date toch nog ergens in je achterhoofd knagen, dan zou ik m toch op de man af vragen of hij niet stiekem nog maagd was. Zonder m dan meteen af te fakkelen, that is.
Want wie weet kun je m toch nog leren om vrouwen beter te pleasen dan hij nu deed en wie weet leer je het m dan wel voor jou exclusief.

Dit laatste is jouw keuze hè? Als jij denkt dat hij relationshipmaterial zou kunnen zijn. Als hij dat niet is, dan is de kous gewoon af lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven