afspraakjes

23-10-2021 11:28 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn datingavontuur als single heb ik weleens afspraken met mannen die in online heb ontmoet. Ze verblijven dan voor hun werk etc in een (vaak middenklasse of luxer) hotel. Wanneer wij hebben gevideochat en het klikt dan hebben wij de date daar omdat ik liever niet thuis afspreek. Nu vraag ik mij af of het personeel mij niet als prostitué ziet (wat niet het geval is er komt geen geld bij kijken). Zo’n man is dan al op zijn kamer en ik loop langs de balie door naar zijn kamer. Groet het personeel niet omdat ze dan misschien gaan vragen wie ik ben? Of moet ik het juist wel doen omdat het anders verdacht is. Hoe doen andere mensen dit die een uurtje op een hotelkamer zijn en diegene jou niet ophaalt in de hal?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vindt je het belangrijk wat de baliemedewerker denkt?
Alle reacties Link kopieren
nou ik zou het als baliemedewerker raar vinden als een vrouw die ik niet herken als gast zomaar het hotel binnen komt lopen en doorloopt naar een kamer en een uur later weer terugkomt. Daarbij zou ik qua voorkomen leeftijd en uiterlijk best als prostitutee gezien kunnen worden. Als mijn 90jarige oma langs de balie gaat of een onverzorgde vrouw van 200 kilo is de kans toch wel kleiner dat ze zo gezien wordt
Alle reacties Link kopieren
Daarvij vindt er nogal wat prostitutie in hotels plaats en is de kans kleiner dat iemand een gewone date heeft daar. Prostitutie is in sommige hotels aan de orde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn wel wat gewend aan zo'n balie, je zal echt de enige niet zijn. Bovendien, je gaat toch niet elke keer naar hetzelfde hotel neem ik aan?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een soort (Coronacode) achtig date paspoort moeten hebben ;) is ook niet prettig om als makkelijke dater te worden gezien maar fijner dan als prostitué
Alle reacties Link kopieren
Afgaande op mijn ervaring als baliemedewerker: ja, ze denken dat je prostituee bent.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
23-10-2021 11:38
Ze zijn wel wat gewend aan zo'n balie, je zal echt de enige niet zijn. Bovendien, je gaat toch niet elke keer naar hetzelfde hotel neem ik aan?
Moet ik het personeel dan wel groeten of niet. Het was vorige week doodstil in de hotelhal en vier medewerkers van de balie keken mij doordringend aan.
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
23-10-2021 11:40
Afgaande op mijn ervaring als baliemedewerker: ja, ze denken dat je prostituee bent.
Ok dankje voor je reactie :) zou je kunnen uitleggen waarom je dat dacht tijdens je werk en hoe jullie hier naar kijken wat verdacht en geen verdacht gedrag is?
Alle reacties Link kopieren
Maakt toch niks uit wat de baliemedewerker vindt? Die ken je helemaal niet. En wat maakt het jou uit wanneer iemand de vergelijking trekt tussen een vrouw die van casual seks houdt en een prostitué? Waarbij ik dan wel denk dat die prostitué het slimmer doet, want zij heeft en casual seks, en houdt er geld aan over :)
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
23-10-2021 11:36
nou ik zou het als baliemedewerker raar vinden als een vrouw die ik niet herken als gast zomaar het hotel binnen komt lopen en doorloopt naar een kamer en een uur later weer terugkomt. Daarbij zou ik qua voorkomen leeftijd en uiterlijk best als prostitutee gezien kunnen worden. Als mijn 90jarige oma langs de balie gaat of een onverzorgde vrouw van 200 kilo is de kans toch wel kleiner dat ze zo gezien wordt
Da's geen antwoord op mijn vraag. Het zou best kunnen dat ze je aanzien voor een prostitué, of een vreemdgangsters of whatever. Maar waarom zou het jou wat uitmaken? Je hebt toch geen invloed op wat mensen denken
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
23-10-2021 11:42
Ok dankje voor je reactie :) zou je kunnen uitleggen waarom je dat dacht tijdens je werk en hoe jullie hier naar kijken wat verdacht en geen verdacht gedrag is?
Het gaat toch niet om “verdacht” gedrag? Je loopt voor een uurtje een hotel in en uit. Dat is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er niet zo'n mening over. Hotels zijn nu eenmaal ontmoetingsplaatsen, als je me zenuwachtig gaat groeten zou ik hoogstens denken dat het je eerste klant is of dat je stiekem vreemd komt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
23-10-2021 11:40
Afgaande op mijn ervaring als baliemedewerker: ja, ze denken dat je prostituee bent.
Hahaha, ik denk het ook. Of dat je getrouwd bent en daarom niet thuis kan seksen. Maar ik denk ook dat ze je al weer vergeten zijn op het moment dat de liftdeuren sluiten. Lekker boeiend.
Alle reacties Link kopieren
ja maar ik wil niet dat het hotel mij gaat aanspreken van mevrouw u bent hier geen gast bij welke kamer moet u zijn en waarom? En ik weet ook niet goed of ik ze moet groeten ja of nee om niet als prostitué over te komen.
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
23-10-2021 11:41
Moet ik het personeel dan wel groeten of niet. Het was vorige week doodstil in de hotelhal en vier medewerkers van de balie keken mij doordringend aan.
Ja hoor, waarom niet? Gewoon voorbij lopen, vriendelijk lachen en gedag zeggen. Ze denken wat ze denken, of je nou schichtig met lange regenjas en grote hoed naar binnen schiet of jubelend en huppelend naar binnen rent.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
23-10-2021 11:48
Ik had er niet zo'n mening over. Hotels zijn nu eenmaal ontmoetingsplaatsen, als je me zenuwachtig gaat groeten zou ik hoogstens denken dat het je eerste klant is of dat je stiekem vreemd komt gaan.
Zelfverzekerd groeten dan of in gedachten verzonken negeren?
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
23-10-2021 11:50
ja maar ik wil niet dat het hotel mij gaat aanspreken van mevrouw u bent hier geen gast bij welke kamer moet u zijn en waarom? En ik weet ook niet goed of ik ze moet groeten ja of nee om niet als prostitué over te komen.
Waarom zou dat zo erg zijn. Dan zeg je gewoon, " ik ben een gast van meneer Jansen op kamer 315" En wat dan nog als je voor prostituée aangezien wordt? Hoe beïnvloedt dat verder jouw leven?
Alle reacties Link kopieren
glitterrosa schreef:
23-10-2021 11:50
ja maar ik wil niet dat het hotel mij gaat aanspreken van mevrouw u bent hier geen gast bij welke kamer moet u zijn en waarom? En ik weet ook niet goed of ik ze moet groeten ja of nee om niet als prostitué over te komen.
@Duratys, gebeurt dat?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat maak je dit een groot ding. Waarom is het erg als ze denken dat je een prostituee bent, je moeder zit daar toch niet achter de balie?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
maar mensen die geen klant zijn mogen eigenlijk toch niet doorlopen zonder zich te melden. Toen ik terugkwam zat mijn haar helemaal door de war wel tikkeltje verdacht
Alle reacties Link kopieren
Ja, je ziet er waarschijnlijk rete verdacht uit. Maar ja. Je maakt het echt veel te groot.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als baliemedewerker zou ik je als prostituee zien. En dan ben je ook nog gratis. Hier gaat iets mis....

En eens met bovenstaande je maakt de situatie en jezelf wel heel belangrijk. Denk je het echt dat het de buitenwereld boeit wat jij doet in je vrije tijd. Er is niks verdachts aan een lekker potje seks, hoe kom je bij die gedachte?
because wijzigde dit bericht op 23-10-2021 11:59
52.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
23-10-2021 11:56
Ja, als baliemedewerker zou ik je als prostituee zien. En dan ben je ook nog gratis. Hier gaat iets mis....
wat gaat er dan precies mis volgens jou?
Denk je nou echt dat een baliemedewerker exact weet wie er allemaal in het hotel verblijft en wie niet?

Die denken gewoon dat je een gast bent. Tenzij je je kleedt als Julia Roberts in Pretty Woman, dan denken ze dat je in de jaren 90 bent blijven hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven