Anale douche

24-02-2012 18:30 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Viva steunt een seksspullenverkoopzaak die een anale douche verkoopt. Er staat een wat infantiele gebruiksaanwijzing bij. Het komt er op neer dat je het ding vult met water (handwarm zou ik zeggen), in je kont steekt en leeg knijpt. Je blijft dan met een reet vol bruin water zitten. Als je dat in de douche doet en de boel weer laat lopen, komen er allemaal stukjes poep mee. Die willen dan niet door het doucheputje. Dan denk ik dat je ze dan met je grote teen plat duwt waarna ze er doorheen gaan.

Ik heb zelf wel eens de doucheslang zonder douchekop erop op mijn poepgat gezet. Dat werd helemaal een zooitje. Er stroomde enorm veel water (handwarm) naar binnen dat er ook allemaal weer uit moest. Een knetterende scheet en alles spoot in het rond. Ik heb ook wel eens op mijn hurken geprobeerd het water er weer uit te laten lopen, maar toen leek het wel of ik onder de douche had zitten poepen.

Hebben jullie problemen met de anale douche?

en Willem met welke speciale reden kwam je tot deze actie?
Le-zen! Er staat toch nergens dat dat ding ook je douche(putje) schoonmaakt?

Maar... er zijn ook weer handige attributen om je tenen schoon te maken na het prakken:

[img]http://cdn.taylorgifts.com/images/products/p43880b.jpg[/img]

Nog een maar... hoe je daar dan weer de stukjes uit krijgt...?
p.brard heeft er ooit eens een tv programma over gepresenteerd toch?? iets met ontslakken. misschien is er nog wat te zien op uitzending gemist
er zit toch een ontstopper bij?

kan je die ook gebruiken voor het douche putje.
wij slapen nooit.
quote:willem1959 schreef op 24 februari 2012 @ 20:26:

Anale reiniging. Dat als je anale seks hebt er geen klontjes poep aan de eikel blijven hangen. Want die schraap je zo naar buiten toe. En als een man ergens een slappe van krijgt is het van stukjes poep naar buiten schrappen. Tenzij je, zoals een oud forummer ooit, op poepseks gefixeerd bent.O, da's een desillusie dan, ik hoor altijd dat er nauwelijks poep meekomt bij anale seks. Maar zo'n anale douche is dan dus een musthave?
Geef het niet graag toe Willem, maar je bent de eerste die me echt aan het lachen krijgt vandaag.

Dank u!
quote:valentinamaria schreef op 24 februari 2012 @ 20:42:

er zit toch een ontstopper bij?

kan je die ook gebruiken voor het douche putje.Hahahahahaha!! Goed gezien.
krijgen we nog korting als forumleden?

of alleen als we massaal bestellen. ik heb hem dan ook liever in het blauw.
wij slapen nooit.
gewoon boven het toilet uit sproeien lijkt mij en niet te veel chinees eten
Ik heb geen enkele vloeistof nodig om mijn ontlasting kwijt te raken en dus ook geen reden om zoiets hier te schrijven.

Zonder voor anderen te willen spreken denk ik dat jij hier schrijft voor aandacht die jij ergens anders niet krijgt of zelfs opmerkt!
... of heb je insperatie opgedaan door de onlangs geplaatste en weer verwijderde foto's?
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 25 februari 2012 @ 10:23:

Ik heb geen enkele vloeistof nodig om mijn ontlasting kwijt te raken en dus ook geen reden om zoiets hier te schrijven.

Zonder voor anderen te willen spreken denk ik dat jij hier schrijft voor aandacht die jij ergens anders niet krijgt of zelfs opmerkt!Lijkt wel of jij echt mensenkennis hebt. WIllem doet volgens mij niet eens aan anale seks....
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 25 februari 2012 @ 10:23:

Zonder voor anderen te willen spreken denk ik dat jij hier schrijft voor aandacht die jij ergens anders niet krijgt of zelfs opmerkt!Zo, denk jij dat, Kareltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven