Anale seks

07-09-2012 13:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik lijken het spannend om een keer anale seks te hebben. Wij hebben allebei geen seksuele aandoeningen of ziektes (SOA's of wat dan ook).

Wat mij duidelijk is, is hoe via anale seks een SOA overgedragen kan worden. Ik vroeg mij af of via anale seks ook een SOA kan ontstaan.

Als zij haar endeldarm goed schoon maakt, en na de seks wij ons goed wassen, kunnen we dan alsnog een SOA of iets dergelijks krijgen?

MVG

Fatmax
ga je ook rimmen?

dan hoef je namelijk niet te douchen.
Haar endeldarm schoonmaken?
SOA; Sexueel OVERDRAAGBARE aandoening.

MAar in jullie specifieke geval zal er zich wel een nieuwe SOA ontwikkelen ja. Een niet in te dammen aandoening.

Als je ergens bang voor bent gebruik je toch condooms? Of doe je het niet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Beiden een klysma zetten van tevoren, dan moet het goedkomen.
Bah, voor mij is dat gat gemaakt om er iets uit te laten komen, niet om er iets in te laten stoppen, maar ok, als je het dan echt wilt weten, de endeldarm zit boordevol vieze bacteriën en van poepbacteriën in een urinebuis kan je een lelijke blaasontsteking krijgen, en verder kan je zelfs van orale seks een voedselvergiftiging krijgen als je poepbacteriën in je mond krijgt.Veel plezier zou ik zeggen.
Mis ik hier iets? Is to een bekende van jullie ofzo?
Ik weet nog niet of ik ga rimmen. Dat zie ik dan wel ;). Klysma is wel heel ingrijpend.

Een goede douche sessie, dat gaat 'm worden dan.
quote:netniet schreef op 07 september 2012 @ 13:59:

Bah, voor mij is dat gat gemaakt om er iets uit te laten komen, niet om er iets in te laten stoppen, maar ok, als je het dan echt wilt weten, de endeldarm zit boordevol vieze bacteriën en van poepbacteriën in een urinebuis kan je een lelijke blaasontsteking krijgen, en verder kan je zelfs van orale seks een voedselvergiftiging krijgen als je poepbacteriën in je mond krijgt.Veel plezier zou ik zeggen.Bedankt. Viespeukjes boven!
Een soa kun je krijgen als je seks hebt met iemand die al een soa heeft. Je zegt zelf al dat jullie allebei geen soa hebben (hebben jullie je laten testen?) dus nee, dan kun je geen soa krijgen van elkaar.
Kijk eerst eens op de kinderboerderij.
quote:fatmax schreef op 07 september 2012 @ 14:03:

[...]

Bedankt. Viespeukjes boven!Je weet niet wat je mist! Love it:P

Bah, voor mij is dat gat gemaakt om er iets uit te laten komen, niet om er iets in te laten stoppen, maar ok, als je het dan echt wilt weten, de endeldarm zit boordevol vieze bacteriën en van poepbacteriën in een urinebuis kan je een lelijke blaasontsteking krijgen, en verder kan je zelfs van orale seks een voedselvergiftiging krijgen als je poepbacteriën in je mond krijgt.Veel plezier zou ik zeggen.je doet ook niet aan pijpen en je laat je niet beffen?
Got, is de "wij zijn overal tegen en vinden alles stom en gek" patrouille weer uitgerukt?

Hup, onder je steen en gauw!

TO, van anale seks ontwikkel je geen SOA, je kunt iets overdragen maar je geeft zelf al aan dat jullie SOA vrij zijn. Waar je om moet denken is dat je als man niet van haar anus haar vagina in gaat want dat kan toch ontstekingen leiden.

In een enkel geval kan de man inderdaad slecht tegen de bacteriën daar aanwezig en krijg hij een infectie aan zijn urinebuis. Een condoom kan een oplossing zijn.

Verder, have fun! Het kan erg lekker en intiem zijn.
Laat jij je ook in je reet neuken, TO?

Bah, voor mij is dat gat gemaakt om er iets uit te laten komen, niet om er iets in te laten stoppen, maar ok, als je het dan echt wilt weten, de endeldarm zit boordevol vieze bacteriën en van poepbacteriën in een urinebuis kan je een lelijke blaasontsteking krijgen, en verder kan je zelfs van orale seks een voedselvergiftiging krijgen als je poepbacteriën in je mond krijgt.Veel plezier zou ik zeggen.

van rimmen kun je geen 'voedsel' vergiftiging krijgen btw.. voedsel vergiftiging is het binnenkrijgen van schadelijke bacteriën via verkeerd bereid voedsel.. en dan heb je het niet over dat onzichtbare stukje ontlasting dat je wellicht hebt ingeslikt.. dat is niet voldoende.. neem aan dat je fecies niet half gaar bakt en het dan naar binnen slurpt?

wel kunnen darm bacterien ernstige infecties veroorzaken aan de mond, ogen en vagina.. bij double dipping na anale seks is er een vergrote kans op schimmel infecties bij de vrouw.. rimmen zelf levert kans op infectie rondom de mond.. en vingeren.. heren en dames.. vergeet niet direct je handen zeer goed te wassen want een infectie met darmbacterien als je daarna in de buurt van je ogen komt ziet er niet frist uit..

infectie in de urinebuis door anale seks heb ik nog noot van gehoord.. de de druk is naar buiten toe bij de man.. betekent dat ie bij het klaarkomen en daarna plassen direct gereinigd wordt.. reken maar dat urine niets van de bacterien heel laat..

dat is ook de reden dat mannen vaak na de daad moeten 'plassen' is een natuurlijk mechanisme van het lichaam om de buis te schonen.. andersom is voorvocht naast glijmiddel ook een lichamelijk mechanisme om de buis te ontdoen van urine resten..

die penis is wel veilig hoor.
jeetje wat zijn jullie vies van elkaar zeg

aan de reacties te zien

Als jij zegt dat jullie beide geen SOA hebben dan kan er niks fouts gaan. Wel moet je opletten dat je na anaal niet gelijk in haar vagina gaat ...dan is er kans op ontsteking ..maar ja dat hoef ook niet. Ik zou zeggen probeer het .

Een mond is toch ook op om te eten ? En wat je daar nou allemaal in stopt he ...Waarom is via de anus dan gelijk een vies verhaal?

Anale sex is goddelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven