anale sex "lekkerder" van vaginale sex?

29-08-2011 10:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anaal is al geruime tijd een vast onderdeel van sex voor mij.

De laatste tijd betrap ik mijzelf er op dat ik het eigenlijk lekkerder en intenser vind dan "normale' vaginale sex.

Is dit vreemd of juist wel herkenbaar?

Naar mijn vriend toe laat ik merken dat erg lekker vind,maar ik ga naar hem niet zo ver, om hem dit te vertellen. Terwijl ik elke keer niet af kan wachten om er toe over te gaan.

Ben ergens toch bang dat hij dit vreemd vind.



Loes
Alle reacties Link kopieren
Dingen die je lekker vindt niet tegen je partner vertellen omdat je bang bent dat de ander het vreemd vindt, is nooit een goed idee.



Ik kan (als man) zeker genieten van anale seks op z'n tijd (als "gever" dan, heb als "ontvanger" geen ervaring) maar lekkerder dan vaginaal zou ik het niet noemen. Het is gewoon anders, intens inderdaad, lekker strak, lekker "stout" en leuk voor de afwisseling. Maar voor mij hoeft het nou ook weer zo vaak, niet iedere week ofzo.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin vind het ook geweldig zeker als ze wat gedronken heeft zelf heb ik meer de voorkeur aan vaginale sex.

Maar vind het zeker niet vervelend om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouwen is de spanning van het stoute idd wat het zo lekker maakt, dat gaat er ook wel weer van af hoor, zelfs het gevulde gevoel ed overtreft het niet meer als het nieuwe eraf is
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mij niet herkenbaar, maar ik vind het ook niet vreemd. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren.

Misschien kun je het toch bespreken met je partner.

Het feit dat hij het bij iedere vrijpartij toch doet geeft mijn inziens wel aan dat hij het ook fijn vind.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sander74 schreef op 29 augustus 2011 @ 10:38:

mijn vriendin vind het ook geweldig zeker als ze wat gedronken heeft zelf heb ik meer de voorkeur aan vaginale sex.

Maar vind het zeker niet vervelend om te doen.



Zo een ben ik er ook. Meer vriendinnen hebben dat. Grappig hè?



TO, mijn vriend vind het juist geweldig als ik zeg wat ik lekker vind en graag wil. Gewoon doen dus.
Ik heb het nog niet zo vaak gedaan en ik vind het niet vies of vervelend (wel wat pijnlijk bij het begin ervan), maar ik kan niet zeggen dat ik het echt geweldig vind. Voelt eigenlijk neutraal.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolove89 schreef op 29 augustus 2011 @ 11:11:

Bij vrouwen is de spanning van het stoute idd wat het zo lekker maakt, dat gaat er ook wel weer van af hoor, zelfs het gevulde gevoel ed overtreft het niet meer als het nieuwe eraf isEn bij mannen?
Alle reacties Link kopieren
@ donderstraal

Je doet je naam wel eer aan met zulke wedervragEn lol
Delen doe je samen
Even een gekke nieuwsgierige vraag tussendoor: rekt de boel niet op als je het regelmatig doet?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 29 augustus 2011 @ 13:05:

Even een gekke nieuwsgierige vraag tussendoor: rekt de boel niet op als je het regelmatig doet?Ja maar dat is makkelijk bij het boodschappen doen toch?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het met periodes Loes. Soms indd een periode dat ik er wel pap van lust en soms weer een periode veel minder.

Hoe dat komt weet ik niet/ben ik nog niet achter.



Ik zou het wel gewoon aangeven bij je vriend, je hoeft het toch niet expliciet te zeggen tegen hem? Ik bedoel... als hij lekker bezig is dan kun je best vragen of hij je kontje nog en keer zo lekker wilt verwennen omdat je daar zo van kunt genieten.

Nah niks engs aan en niet zo plat, en hij weet gelijk wat jij lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal zo'n gedoe, het moet daar wel eerst helemaal schoon zijn.
quote:sito1970 schreef op 29 augustus 2011 @ 13:32:

Ik vind het allemaal zo'n gedoe, het moet daar wel eerst helemaal schoon zijn.



Dat valt toch wel mee met een condoom om?



En wederom schaamteloos nieuwsgierig: zijn er voor jou zónder nog genoeg andere leuke dingen om te doen in bed?
Voor mij in ieder geval wel.

Het is bij mij een paar keer niet helemaal goed gegaan met mijn ex, in de zin dat het pijn deed. Ik doe het dus juist liever niet (maar Loes, dat betekent niet dat ik je raar vind hoor! de keren dat het wel goed ging waren erg lekker, heel erg lekker, dat weegt voor mij persoonlijk alleen niet op tegen de pijn van als...)



Andere spannende dingen genoeg als je niet anaal wilt gaan. Maar als je het zo ontzettend prettig vind, zou ik het ook bespreekbaar maken.
Alle reacties Link kopieren
hallo Loes,

nou ik ken een lotgenote van je hoor..:-)

mijn vrouw vind anaal lekkerder dan vaginaal (niet dat ze dat wil missen maar ik krijg regelmatig het vriendelijke verzoek (en ik wil dat je NU..) om toch aandacht aan haar kontje te gaan besteden.



het voelt voor een man anders, ik wil niet zeggen lekkerder, maar het is duidelijk een ander gevoel,en ik houd er zelf ook wel van (zie mijn andere topic daarover..:-)



en voor wat betreft gedoe met schoonmaken.. je gaat toch altijd eerst lekker douchen voordat je een lekker avondje met elkaar hebt? als je dan ook gewoon zorgt dat alles lekker gespoeld is , en dat is een kleine moeite, dan heb je nergens last van.



voor ons is het dus duidelijk een vast belangrijk deel van de sex en ze vraagt er graag om....(en dat vind geen enkele man vreemd,erg of raar...integendeel denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor meid,

Er is niks vreemd aan. Zelf kan ik er ook ontzettend van genieten.

Je moet gewoon doen wat je niet laten kunt (maar dan in "positieve" zin natuurlijk....)
Alle reacties Link kopieren
Voor een man is het vooral spannend om anaal binnen te mogen dringen en in het begin is dit zeer nauw. Als je er echter eenmaal in zit voelt het eigenlijk helemaal niet zo nauw aan. Als de eikel eenmaal voorbij de kringspier is is een anus eigenlijk best wel "ruim" waardoor en minder druk is op de eikel van de man. Een vagina daarintegen blijft over de volle lengte de eikel stimuleren en heeft daarom ook voor mij de voorkeur. Neemt niet weg dat anaal best wel eens lekker kan zijn en verandering van smaak doet eten! En als een vrouw dit lekker vind zeg je als man nooit nee natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet zo dat het niet bespreekbaar is ofzo, hij weet heel goed dat ik het erg prettig vind.

Bedoel meer dat ik hem niet verteld heb zoals hier, dat ik het lekkerder vind dan vaginale sex. Wil niet overkomen als een freak ofzo (stom woord,sorry)



Ben er benieuwd naar of er meer zijn zoals mij dit het lekker(der) vinden.



@iris1969, volgens mij valt dat oprekken wel mee, gaat wel veel makkelijker dan de eerste paar keer dat wel.Maar verder nergens last van, dat terwijl ik het juist lekker vind als het stevig gaat net als "normaal"neuken.



@sito1970, ik heb eigenlijk nooit geen gedoe met schoon zijn, schijnt ook aan de voedig te liggen ik eet vrij veel vezels en weinig vlees.

Douchen voor de tijd of spoelen doe ik zelden,gewoon ruim voor de tijd naar het toilet en een washandje er over.



Loes
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me niets, ik vind het ook erg lekker. En soms lekkerder dan vaginaal inderdaad, omdat het minder 'makkelijk' gaat als vaginale seks, en daarom intenser voelt.



Dit gaat samen met het feit dat ik ruwere seks lekkerder vind, en mijn minnaar juist van het lieve en zorgzame type is. Daardoor is dit een fijne vorm voor ons, omdat het voor mij wat rauwer voelt en hij gewoon lekker lief en zorgzaam kan blijven zijn.
Ik vind het inderdaad lekkerder. Bijna geen vrijpartij zonder!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat niet veel dingen in bed als freaky gezien worden, dus ik zou zeggen, zeg het hem.



De meeste mannen houden wel van vrouwen die weten wat ze wil in bed.



Het risico dat je nu wel loopt is dat het je misschien nu zo vaak gaat doen dat het speciale en lekkere er wel afgaat. Misschien vind je het juist lekkerder nu jouw vriend nog niet van jouw "geheimpje" weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad ook 'n periode gehad dat ik het lekkerder vond.

Als je het vaak doet, meerdere keren in week, gaat het steeds soepelder.

Vervolgens tijdje niet doet en dan weer... dan is het meteen weer minder soepel.



Mijn man houdt trouwens ook van anaal verwent te worden....
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar vind het volgens mij ook wel lekker tijdens het pijpen, maar ik heb dan een serieus smeringsprobleem

Hoe doen jullie dat? Het pijpen afbreken om een beetje spuug op je vinger te doen? Of een pakje roomboter (was toch overdatum... ) onder het bed verstoppen?
Alle reacties Link kopieren
Of je stopt je vinger gewoon bij je minnaar in z'n mond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven