Anale sex
zaterdag 12 oktober 2013 om 13:47
zaterdag 12 oktober 2013 om 13:55
Een forum is een online community waarin mensen kunnen lezen over onderwerpen die hen interesseren en waar men reacties kan plaatsen,maar als jij vind dat het een pijler is mij best.quote:Mylene_Valerie schreef op 12 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
PIJLER. Het is het Viva forum die onderverdeeld is in pijlers. De sekspijler is daar eentje van.
[...]
PIJLER. Het is het Viva forum die onderverdeeld is in pijlers. De sekspijler is daar eentje van.
zaterdag 12 oktober 2013 om 14:04
zaterdag 12 oktober 2013 om 14:26
quote:wally70 schreef op 12 oktober 2013 @ 13:55:
Een forum is een online community waarin mensen kunnen lezen over onderwerpen die hen interesseren en waar men reacties kan plaatsen,maar als jij vind dat het een pijler is mij best.
Mylene Valerie heeft toevallig helemaal gelijk. Het Vivaforum bestaat namelijk uit meer dan alleen de sekspijler. Maar ja, daar zul je wel nog nooit geweest zijn.
Een forum is een online community waarin mensen kunnen lezen over onderwerpen die hen interesseren en waar men reacties kan plaatsen,maar als jij vind dat het een pijler is mij best.
Mylene Valerie heeft toevallig helemaal gelijk. Het Vivaforum bestaat namelijk uit meer dan alleen de sekspijler. Maar ja, daar zul je wel nog nooit geweest zijn.
zaterdag 12 oktober 2013 om 14:30
zaterdag 12 oktober 2013 om 14:40