Ander merk pil

vrijdag 30 november 2018 om 18:27

vrijdag 30 november 2018 om 20:30
Inderdaad geen probleem. De generieke variant van dit middel (die jij dus voorheen kreeg) is momenteel niet leverbaar. Daarom krijg je nu de specialité-versie. Werking is precies hetzelfde. Hij is alleen iets duurder. Mijn apotheker gaf aan dat als de ziektekostenverzekeraar daar moeilijk over zou doen mbt de vergoeding, ik even met hem contact op moest nemen.
Maar goed, ontopic: ja, je bent vanaf dag 1 gewoon beschermd.
Life is a party but you must self uphanging de slingers
vrijdag 30 november 2018 om 21:20
De merknamen zijn momenteel ook niet leverbaar. In mijn omgeving niet, in elk geval.Darkcrystal schreef: ↑30-11-2018 20:30Inderdaad geen probleem. De generieke variant van dit middel (die jij dus voorheen kreeg) is momenteel niet leverbaar. Daarom krijg je nu de specialité-versie. Werking is precies hetzelfde. Hij is alleen iets duurder. Mijn apotheker gaf aan dat als de ziektekostenverzekeraar daar moeilijk over zou doen mbt de vergoeding, ik even met hem contact op moest nemen.
¡Apagando las luces!
vrijdag 30 november 2018 om 21:49
In mijn omgeving is het ook niet leverbaar... Anderhalve maand geleden heb ik mijn nieuwe pilstrips online besteld (mijnpil.nu) maar daar lijkt het ook niet meer leverbaarSombraOnline schreef: ↑30-11-2018 21:20De merknamen zijn momenteel ook niet leverbaar. In mijn omgeving niet, in elk geval.
Hopelijk is de pil snel weer gewoon overal verkrijgbaar!
vrijdag 30 november 2018 om 22:05
Ja, ik heb hem dus ook online besteld, daar stond 10+ op voorraad. Kreeg paar dagen later een mailtje dat ie niet leverbaar isBanaantjee schreef: ↑30-11-2018 21:49In mijn omgeving is het ook niet leverbaar... Anderhalve maand geleden heb ik mijn nieuwe pilstrips online besteld (mijnpil.nu) maar daar lijkt het ook niet meer leverbaar
Hopelijk is de pil snel weer gewoon overal verkrijgbaar!

¡Apagando las luces!
vrijdag 30 november 2018 om 22:38
In december worden de eerste leveringen weer verwacht!SombraOnline schreef: ↑30-11-2018 22:05Ja, ik heb hem dus ook online besteld, daar stond 10+ op voorraad. Kreeg paar dagen later een mailtje dat ie niet leverbaar is![]()
https://www.thuisarts.nl/nieuws/meest-g ... -leverbaar
vrijdag 30 november 2018 om 22:42
Oh, ik hoop het zo! Aankomende week is m'n stopweek, dus het zou fijn zijn als ik hem dan kan halenBanaantjee schreef: ↑30-11-2018 22:38In december worden de eerste leveringen weer verwacht!
https://www.thuisarts.nl/nieuws/meest-g ... -leverbaar

¡Apagando las luces!

zaterdag 1 december 2018 om 00:09