angst om soa
donderdag 8 december 2011 om 19:46
Hallo,
Ik heb laatst 2x keer iemand gepijpt, 1 keer kwam er sperma in mijn mond en de andere keer is hij niet in mijn mond klaargekomen. Verder doe ik de seks (de daad) altijd veilig! Is de kans dan groot dat ik van die 2 x een soa heb. Ik heb geen klachten. Ik ben best bang, maar lees ook veel op internet dat de kans op soa met orale seks vele malen kleiner is dan bij de daad. Wie kan mij een goed antwoord geven?
Ik heb laatst 2x keer iemand gepijpt, 1 keer kwam er sperma in mijn mond en de andere keer is hij niet in mijn mond klaargekomen. Verder doe ik de seks (de daad) altijd veilig! Is de kans dan groot dat ik van die 2 x een soa heb. Ik heb geen klachten. Ik ben best bang, maar lees ook veel op internet dat de kans op soa met orale seks vele malen kleiner is dan bij de daad. Wie kan mij een goed antwoord geven?
donderdag 8 december 2011 om 19:58
donderdag 8 december 2011 om 20:05
donderdag 8 december 2011 om 20:15
quote:Fame schreef op 08 december 2011 @ 20:05:
Carola, Carola, waar ben je nu weer mee bezig? Je man waar je al een paar jaar getrouwd mee bent en waar je zwanger van probeert te worden aan het belazeren?
Ja, ik loep graag.Heeft ze eindelijk haar man eens willen pijpen, denk jij meteen dat ze vreemd gaat
Carola, Carola, waar ben je nu weer mee bezig? Je man waar je al een paar jaar getrouwd mee bent en waar je zwanger van probeert te worden aan het belazeren?
Ja, ik loep graag.Heeft ze eindelijk haar man eens willen pijpen, denk jij meteen dat ze vreemd gaat
donderdag 8 december 2011 om 20:18
quote:mademoisellelexie schreef op 08 december 2011 @ 20:15:
[...]
Heeft ze eindelijk haar man eens willen pijpen, denk jij meteen dat ze vreemd gaat
Tja, het is natuurlijk wel een hele geruststellende gedachte dat je je druk moet maken om Soa's als je je eigen vent pijpt!
Weet TO trouwens wel of je van pijpen zwanger kan worden als je sperma inslikt?
(Wordt het volgende Ik ben bang-topic van TO!)
[...]
Heeft ze eindelijk haar man eens willen pijpen, denk jij meteen dat ze vreemd gaat
Tja, het is natuurlijk wel een hele geruststellende gedachte dat je je druk moet maken om Soa's als je je eigen vent pijpt!
Weet TO trouwens wel of je van pijpen zwanger kan worden als je sperma inslikt?
(Wordt het volgende Ik ben bang-topic van TO!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 8 december 2011 om 20:50
quote:zionomi schreef op 08 december 2011 @ 20:47:
sorry maar die kans is heeel klein zoniet nihil
ja je kan gonoeroe en chlamidya krijgen of herpes maar is verwaarloosbaar klein...
Vooral als je geen klachten hebt
Bij Chlamidya heb je geen klachten en is daarom zo verraderlijk!
Maar van pijpen....nee, dan krijg je geen chlamydia of gonoroe...
sorry maar die kans is heeel klein zoniet nihil
ja je kan gonoeroe en chlamidya krijgen of herpes maar is verwaarloosbaar klein...
Vooral als je geen klachten hebt
Bij Chlamidya heb je geen klachten en is daarom zo verraderlijk!
Maar van pijpen....nee, dan krijg je geen chlamydia of gonoroe...