Angst voor hiv en andere soa's

10-12-2018 20:12 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, 

Ik zal vast hard veroordeeld worden en dat snap ik ook wel, want ik veroordeel mezelf ook. Maar geloof mij dat ik dit niet voor me lol heb gedaan, maar echt alleen om een deurwaarder te voorkomen.

2 weken geleden heb ik betaalde sex gehad met een man. Ja eigenlijk ben ik dus gewoon een hoer. Ik weet het en geloof me ik vind het vreselijk. Ik voel me zo vies, maar ik ben sinds kort alleenstaande moeder van 2 kinderen en het lukt gewoon niet om de rekeningen te betalen. Ik heb een zoon van 4 en een dochter van 3 maanden en tijdens de zwangerschap is mijn man er vandoor gegaan met een ander. 

 Uiteraard doe ik alles met condoom, maar het condoom is gescheurd. 

Nu ben ik bang dat ik iets opgelopen heb. Mijn grootste angst is hiv. 

Ik heb opeens ook allemaal rare dingetjes... ik heb een pijnlijk plekje op mn tong. Voelt als een soort zweertje, maar ik zie niks. Ik ben moe. Heb gevoel van gespannen schouders. Vaak koud. Diarree en lichte keelpijn. Me lip scheurd elke x. Nu rook ik ook weer als een stekker door de stress...

Ik ben ook bij de huisarts geweest en mag van haar pas over 3 maanden alles testen. Zolang in onzekerheid trek ik niet hoor. 

Is er iemand die mij advies kan geven over wat te doen.? Soa test uiteraard maar ik word gek geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben absoluut niet trots op wat ik heb gedaan, maar het was idd nood.
Ik heb ook niemand thuis ontvangen! Het waren cardates en ik bracht altijd iemand op de hoogte van het adres/straat waar ik was en ik sprak dan af dat als ze binnen 30min niks hadden gehoord dat ze dan langs zouden komen als ik mijn tel niet op nam.

Ik hoop gewoon dat ik snel uitbereiding krijg ik mijn werk en dan red ik het al een stuk makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bangevrouw1982 schreef:
12-12-2018 08:47

Ik heb ook niemand thuis ontvangen! Het waren cardates en ik bracht altijd iemand op de hoogte van het adres/straat waar ik was en ik sprak dan af dat als ze binnen 30min niks hadden gehoord dat ze dan langs zouden komen als ik mijn tel niet op nam.
Ooohhh nou maar dan is het goed hoor :facepalm:

En die vriend(in) die jouw telefoon-backup was... die geeft jou geen tips om je leven op de rit te krijgen maar laat dit jou gewoon doen?? Ik zou je vriendschappen dan ook echt even kritish bekijken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, voor je topic-vraag was het helemaal niet nodig om te vermelden dat je betaalde sex gehad hebt en dat je in geldnood zit. Je had ook die eerste alinea weg kunnen laten en zeggen dat je een 1 night stand gehad hebt waarbij t condoom gescheurd is gevolgd door de info van de huisarts.

Dat extra geklets over je geldzaken en betaalde sex.... ik geloof er geen zak van.

Dus betreft je vraag over een soa of hiv test: luister gewoon naar wat je huisarts je adviseert, die weet dit het beste.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
12-12-2018 13:10
Trouwens, voor je topic-vraag was het helemaal niet nodig om te vermelden dat je betaalde sex gehad hebt en dat je in geldnood zit. Je had ook die eerste alinea weg kunnen laten en zeggen dat je een 1 night stand gehad hebt waarbij t condoom gescheurd is gevolgd door de info van de huisarts.

Dat extra geklets over je geldzaken en betaalde sex.... ik geloof er geen zak van.

Dus betreft je vraag over een soa of hiv test: luister gewoon naar wat je huisarts je adviseert, die weet dit het beste.
Lijkt mij wel van belang, want die man is dus een hoereloper en buiten dat is het niet eens in mij op gekomen om een ander verhaal te verzinnen en dus te liegen.
Die vriendin weet niet dat ik sex heb met mannen. Ik heb vroeger altijd 2e hands kinderspullen gekocht, opgeknapt en verkocht dus dat denkt zij.
Bangevrouw1982 schreef:
12-12-2018 08:47
Ik ben absoluut niet trots op wat ik heb gedaan, maar het was idd nood.
Ik heb ook niemand thuis ontvangen! Het waren cardates en ik bracht altijd iemand op de hoogte van het adres/straat waar ik was en ik sprak dan af dat als ze binnen 30min niks hadden gehoord dat ze dan langs zouden komen als ik mijn tel niet op nam.

Ik hoop gewoon dat ik snel uitbereiding krijg ik mijn werk en dan red ik het al een stuk makkelijker.

En net was het nog een eenmalige actie?
Gek trouwens, die 3 maanden. Bijna alles is met 2 weken al te testen.
Bangevrouw1982 schreef:
12-12-2018 08:47
Ik ben absoluut niet trots op wat ik heb gedaan, maar het was idd nood.
Ik heb ook niemand thuis ontvangen! Het waren cardates en ik bracht altijd iemand op de hoogte van het adres/straat waar ik was en ik sprak dan af dat als ze binnen 30min niks hadden gehoord dat ze dan langs zouden komen als ik mijn tel niet op nam.

Ik hoop gewoon dat ik snel uitbereiding krijg ik mijn werk en dan red ik het al een stuk makkelijker.
Wie dan?
En wat nou als je in die eerste 30 minuten verkracht wordt e/o kapot geslagen?
Wat nou als jij onder dwang zegt dat alles goed gaat?

Volgens mij vind je het vooral een spannende fantasie.
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
12-12-2018 05:54
En wie past er op de kinderen terwijl TO 800 Euro aan schoonmaakwerk doet?
Gewoon, gaan poetsen terwijl je kinderen op school zitten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
12-12-2018 05:54
En wie past er op de kinderen terwijl TO 800 Euro aan schoonmaakwerk doet?
Gewoon, gaan poetsen terwijl je kinderen op school zitten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
12-12-2018 20:06
Gewoon, gaan poetsen terwijl je kinderen op school zitten.
Ze laten tegenwoordig geen kinderen van 3 maanden meer toe.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
12-12-2018 20:08
Ze laten tegenwoordig geen kinderen van 3 maanden meer toe.
En dat kind is in de baarmoeder gewaaid als een paardebloempluisje? Of was er nog een vader bij?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
12-12-2018 20:11
En dat kind is in de baarmoeder gewaaid als een paardebloempluisje? Of was er nog een vader bij?
De vader is er vandoor.

Is de OP bij jou zwart gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
12-12-2018 20:32
De vader is er vandoor.

Is de OP bij jou zwart gemaakt?
Dus op het moment dat het kind werd verwerkt, was alles koek en ei, rozegeur en maneschijn, en een geweldig vadermateriaal, en zodra het kind geboren was opeens niet meer?

Goeie tip: voordat je relatie een wat steviger fundament heeft, je onderbroek aan en je benen bij elkaar houden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
12-12-2018 20:48
Dus op het moment dat het kind werd verwerkt, was alles koek en ei, rozegeur en maneschijn, en een geweldig vadermateriaal, en zodra het kind geboren was opeens niet meer?

Goeie tip: voordat je relatie een wat steviger fundament heeft, je onderbroek aan en je benen bij elkaar houden.
Nou, bedankt voor het advies. Daar heeft TO nu wat aan!
pejeka schreef:
12-12-2018 20:48
Dus op het moment dat het kind werd verwerkt, was alles koek en ei, rozegeur en maneschijn, en een geweldig vadermateriaal, en zodra het kind geboren was opeens niet meer?

Goeie tip: voordat je relatie een wat steviger fundament heeft, je onderbroek aan en je benen bij elkaar houden.
Tsja, soms doet een man dat. Ik denk niet dat TO daar wat aan kan doen of wel?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
12-12-2018 21:05
Tsja, soms doet een man dat. Ik denk niet dat TO daar wat aan kan doen of wel?
Het gebeurt mij wat al te vaak en ik denk zomaar heel misschien dat het heel veel zou kunnen helpen als je eerst tijd zou investeren in het bestendig maken van je relatie en dan pas gaat nadenken over kinderen, in plaats van je zwanger te laten maken door een vent waarvan je niet weet of hij geschikt vadermateriaal is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
12-12-2018 21:12
Het gebeurt mij wat al te vaak en ik denk zomaar heel misschien dat het heel veel zou kunnen helpen als je eerst tijd zou investeren in het bestendig maken van je relatie en dan pas gaat nadenken over kinderen, in plaats van je zwanger te laten maken door een vent waarvan je niet weet of hij geschikt vadermateriaal is.
Ook in een bestendig gemaakte relatie gebeuren dit soort dingen.
De wereld is niet perfect en mensen al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren afgelopen zomer 10 jaar samen en hebben ook al een zoontje van 4 jaar.
Waren we nog super verliefd op elkaar? Nee... maar we waren wel gelukkig of tenminste dat dacht ik.
Door de weeks werkt de vader gewoon 5 dagen. Ik zelf werk 3 dagen en hopelijk binnenkort ook 5 dagen. De jongste staat op de wachtlijst voor extra dagen op de crèche. Nu gaat ze 2 dagen in de week naar de crèche en 1 dag naar mijn moeder, maar mijn moeder werkt ook gewoon dus die kan helaas ook niet vaker oppassen.

Vader ziet de kinderen in het weekend. Hij komt ze thuis ook zoeken of gaat iets leuks met ze doen. Ik ben er nog niet aan toe dat hij ze meeneemt naar zijn nieuwe vriendin... dat vind ik te snel en ik moet nog maar zien dat dat stand houd aangezien ze elkaar pas +- 6 maanden kennen.
Ga naar de GGD in plaats van naar de huisarts. Zij hebben veel meer verstand van soa’s in de risicogroepen zoals vrouwen die pay dates doen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo TO, het is niet aan mij om jouw situatie en daaruit voorgekomen keuzes te beoordelen of te veroordelen.
Heel makkelijk om te zeggen: ''ga maar extra poetsen voor een tientje per uur of leen ergens geld'', ik neem aan dat je die opties al doorlopen had en daarmee jouw financiele problemen ook niet snel genoeg opgelost zouden zijn... anders had je dat wel gedaan lijkt me..
Ik ga dus jouw daad niet veroordelen.. wel ben ik geschrokken van de manier waarop!
cardates?
Na 30 minuten radiostilte had je ergens een vriendin die,, 'wat precies zou doen?'.. Jou appjes sturen? de politie bellen?? wat had dat nog aangehaald terwijl jij al lang verkracht, mishandeld of erger, ergens in een greppel zou liggen??
Je hebt 2 kleine kinderen, een kleuter en een baby! met een vader die al is opgestapt en dan ook nog met een moeder die zulke riskante acties onderneemt.
Het risico dat jij genomen hebt vind ik echt gigantisch!
Ben je niet zuinig genoeg op jezelf.. probeer het dan tenminste wel op je kinderen te zijn!
Alle reacties Link kopieren
xxx
anoniem_379164 wijzigde dit bericht op 01-02-2019 11:18
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even los van dat jij geld gevangen hebt voor seks. Want je had evengoed als recent alleenstaande vrouw een scharrel op kunnen pikken via Tinder, puur omdat je dat wilde, jij mag gewoon seks hebben op jouw voorwaarden.
Dus dan had het ook fout kunnen gaan met het condoom, maar was de kans groter dat je dan een man had getroffen die veel vaker met verschillende Tinderdates seks heeft dan dat je nu toevallig iemand treft bij wie dat niet zo makkelijk te regelen is waardoor hij er voor heeft betaald.

Goed, de rest van jouw symptomen zijn een combinatie van stress, vermoeidheid, de griep/verkoudheid die rondgaat deze tijd van het jaar en zo nog een aantal factoren.

Aan die angst is niets te doen verder zolang jij niet in staat bent om het heel nuchter te bekijken. De oorzaak staat verder helemaal los. En de kans op een geslachtziekte zou zelfs groter zijn geweest wanneer je een geilprater via Tinder geselecteerd had. Verder kan jij nu niets doen, dus wacht gewoon af tot je wel kunt testen. En probeer stress verder te voorkomen want daarmee vererger je jouw gezondheid juist, vooral in deze tijd van het jaar.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
12-12-2018 21:27
Ook in een bestendig gemaakte relatie gebeuren dit soort dingen.
De wereld is niet perfect en mensen al helemaal niet.

Klopt, maar dat we in een maatschappij leven waarin relaties beschouwd worden als inwisselbaar goed, kinderen worden verwekt met partners waarvan men niet zeker weet of die een bestendige relatie nastreven, het aantal (geregistreerde) relaties voor 40% of meer in een breuk eindigt en het aantal alleenstaande moeders met kinderen toeneemt, dat allemaal zijn toch wel eens dingen waar we over na mogen denken en ook de hand in eigen boezem steken hoe het zo ver is kunnen komen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
13-12-2018 19:18
Klopt, maar dat we in een maatschappij leven waarin relaties beschouwd worden als inwisselbaar goed, kinderen worden verwekt met partners waarvan men niet zeker weet of die een bestendige relatie nastreven, het aantal (geregistreerde) relaties voor 40% of meer in een breuk eindigt en het aantal alleenstaande moeders met kinderen toeneemt, dat allemaal zijn toch wel eens dingen waar we over na mogen denken en ook de hand in eigen boezem steken hoe het zo ver is kunnen komen.
Waarom zou ik, of TO, daar over na moeten denken als het geen betrekking heeft op mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven