Angst voor hiv en andere soa's

10-12-2018 20:12 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, 

Ik zal vast hard veroordeeld worden en dat snap ik ook wel, want ik veroordeel mezelf ook. Maar geloof mij dat ik dit niet voor me lol heb gedaan, maar echt alleen om een deurwaarder te voorkomen.

2 weken geleden heb ik betaalde sex gehad met een man. Ja eigenlijk ben ik dus gewoon een hoer. Ik weet het en geloof me ik vind het vreselijk. Ik voel me zo vies, maar ik ben sinds kort alleenstaande moeder van 2 kinderen en het lukt gewoon niet om de rekeningen te betalen. Ik heb een zoon van 4 en een dochter van 3 maanden en tijdens de zwangerschap is mijn man er vandoor gegaan met een ander. 

 Uiteraard doe ik alles met condoom, maar het condoom is gescheurd. 

Nu ben ik bang dat ik iets opgelopen heb. Mijn grootste angst is hiv. 

Ik heb opeens ook allemaal rare dingetjes... ik heb een pijnlijk plekje op mn tong. Voelt als een soort zweertje, maar ik zie niks. Ik ben moe. Heb gevoel van gespannen schouders. Vaak koud. Diarree en lichte keelpijn. Me lip scheurd elke x. Nu rook ik ook weer als een stekker door de stress...

Ik ben ook bij de huisarts geweest en mag van haar pas over 3 maanden alles testen. Zolang in onzekerheid trek ik niet hoor. 

Is er iemand die mij advies kan geven over wat te doen.? Soa test uiteraard maar ik word gek geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
13-12-2018 19:24
Waarom zou ik, of TO, daar over na moeten denken als het geen betrekking heeft op mij?
Gewoon omdat het wel in de maatschappij speelt? Of denk jij alleen over dingen na die direct van toepassing zijn op jou en zal de rest van de maatschappelijke ontwikkeling je worst zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
13-12-2018 19:49
Gewoon omdat het wel in de maatschappij speelt? Of denk jij alleen over dingen na die direct van toepassing zijn op jou en zal de rest van de maatschappelijke ontwikkeling je worst zijn?
Ik vind het niet zo relevant in wat voor gezinssamenstelling een kind opgroeit, zolang het maar liefdevol en stabiel is.

Het voordeel van cardates is trouwens dat je geen oppas hoeft te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom krampachtig boven je stand blijven leven? Ik snap dat nooit dat er mensen zijn die eigenlijk de voor hen veel te hoge huur/hypotheek willen blijven betalen omdat het 'vernederend' is om toe te geven dat het niet kan. Ik zou liever goedkoop wonen dan de hoer spelen.
Nemaìn’ schreef:
13-12-2018 19:54
Het voordeel van cardates is trouwens dat je geen oppas hoeft te regelen.
Dat vond deze mevrouw blijkbaar ook: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2924117 ... prostituee
Moest meteen aan dit topic denken toen ik de kop zag.
Geen betrouwbare bron, ik weet het... Maar op een grijze zondagmiddag best vermakelijk om even te kijken op de site.
KaleKip schreef:
16-12-2018 15:40
Dat vond deze mevrouw blijkbaar ook: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2924117 ... prostituee
Moest meteen aan dit topic denken toen ik de kop zag.
Geen betrouwbare bron, ik weet het... Maar op een grijze zondagmiddag best vermakelijk om even te kijken op de site.
Stond ook op de NOS.
Ik vind het intriest. Hoe wanhopig ben je dan wel niet.
Dat is het ook. Al kan ik me toch ook niet aan de indruk onttrekken, dat je ook altijd nog een andere keuze zou kunnen maken. Maar ik ken de situatie natuurlijk niet, dus wellicht is dat een vooroordeel. Als dit de enige oplossing is die je nog kunt bedenken, dan is het wel heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven