Anilingus

24-10-2020 20:17 280 berichten
Kontlikken is anno 2020 best wel geaccepteerd, zelf doe ik het graag bij mijn vrouw, maar wil niet ontvangen.
Doen jullie het ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 12:23
Reden: Titel aangepast (aanstootgevend)
0.00% gewijzigd
Thecrew schreef:
24-10-2020 21:04
Ligt ook wel aan je eetgedrag, als je gezond eet en geen bewerkt voedsel wordt je stoelgang beter en zal het minder hard stinken. Maar het blijft wel poep, dus denk aan de hygiëne.
Poep, in welke vorm dan ook, stinkt. Behalve dan van jezelf, maar ja, daar gaat 't 'm net niet om.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-10-2020 20:34
Ik dacht baffen.
Ja toch. Wat is beffen? Het likken van een kutje. Wat is boffen? Als je niet hoeft te baffen. Klassieker.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 21:05
Poep, in welke vorm dan ook, stinkt. Behalve dan van jezelf, maar ja, daar gaat 't 'm net niet om.

Maar poep zit als het goed is niet aan je lichaam. In veel standjes zit je bij het beffen dichter met je neus op de anus dan met baffen, dus als het om de lucht gaat kan je maar beter helemaal stoppen met orale seks.
julius schreef:
24-10-2020 21:08
Maar poep zit als het goed is niet aan je lichaam. In veel standjes zit je bij het beffen dichter met je neus op de anus dan met baffen, dus als het om de lucht gaat kan je maar beter helemaal stoppen met orale seks.
Inderdaad! Als je de juiste geurmatch hebt met je partner wordt je alleen maar wild van de lekkere geuren rond die lichaamsdelen.
Een geurmatch? Tjemig. Is daar ook een app voor?
:rofl:
julius schreef:
24-10-2020 21:08
Maar poep zit als het goed is niet aan je lichaam. In veel standjes zit je bij het beffen dichter met je neus op de anus dan met baffen, dus als het om de lucht gaat kan je maar beter helemaal stoppen met orale seks.
En toch blijft het ruiken in die regio, ook als het goed gewassen is. Laat je partner maar eens op je hoofdkussen zitten in z'n blootje. Als je gaat slapen en je draait je hoofd eens lekker om dan ruik je meteen wat ik bedoel :sick:
Ik ben daar niet zo van :nooo:
Hoe leg je dat toch uit op tinder.
Cateautje schreef:
24-10-2020 21:20
Hoe leg je dat toch uit op tinder.
Als nickname Urbanus van Anus nemen en dan maar hopen dat ze niet op afbeeldingen gaan googlen
RikM schreef:
24-10-2020 21:17
Een geurmatch? Tjemig. Is daar ook een app voor?

Ja Rik de juiste geur match (feromonen) is heel belangrijk. Als jij je partner na het sporten vindt stinken dan klopt er iets niets, als je er juist geil van wordt dan zit het wel goed.
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 21:21
Als nickname Urbanus van Anus nemen en dan maar hopen dat ze niet op afbeeldingen gaan googlen
Daar krijg je geen geurmatch mee toch?
Een beetje duiding:

https://www.salon.com/2015/02/02/ass_is ... e_partner/
Cateautje schreef:
24-10-2020 21:25
Daar krijg je geen geurmatch mee toch?
Ging het om die geurmatch.
Dan wordt het lastig maar om het te romantiseren kan er altijd gezegd gebluft worden dat 't een melange van herfstbladeren als geurnoot heeft met een vleugje merde de cheval en een pittige afdronk. Wel droog.
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 21:19
En toch blijft het ruiken in die regio, ook als het goed gewassen is. Laat je partner maar eens op je hoofdkussen zitten in z'n blootje. Als je gaat slapen en je draait je hoofd eens lekker om dan ruik je meteen wat ik bedoel :sick:
Ik ben daar niet zo van :nooo:
Hoe weet jij dit?
Thecrew schreef:
24-10-2020 21:22
Ja Rik de juiste geur match (feromonen) is heel belangrijk. Als jij je partner na het sporten vindt stinken dan klopt er iets niets, als je er juist geil van wordt dan zit het wel goed.

Afbeelding
LīlyRose schreef:
24-10-2020 21:30
Hoe weet jij dit?
Algemene kennis
LīlyRose schreef:
24-10-2020 21:30
Hoe weet jij dit?

Waarom denk je dat Henk weg is?
Alle reacties Link kopieren
Thecrew schreef:
24-10-2020 21:02
Ja klopt maar anilingus is het likken van de anus en het penetreren van de anus met je tong.
Iew nee bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zo vies! Zou het nooit (kunnen) doen. Ik heb het weleens ontvangen en ik snap niet eens waarom het überhaupt gedaan wordt, raar gedoe, niks te behalen daar.
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 21:29
Ging het om die geurmatch.
Dan wordt het lastig maar om het te romantiseren kan er altijd gezegd gebluft worden dat 't een melange van herfstbladeren als geurnoot heeft met een vleugje merde de cheval en een pittige afdronk. Wel droog.
Verklaar jij mij nou een paard?!!! @(

Als ik het kon bottelen liep ik binnen.
Sjulia schreef:
24-10-2020 21:39
Ik vind dat zo vies! Zou het nooit (kunnen) doen. Ik heb het weleens ontvangen en ik snap niet eens waarom het überhaupt gedaan wordt, raar gedoe, niks te behalen daar.
En hoe was dat bekken erna?
Cateautje schreef:
24-10-2020 21:40
Verklaar jij mij nou een paard?!!! @(

Als ik het kon bottelen liep ik binnen.
Niet persoonlijk nemen, merde de cheval klinkt nou eenmaal luxe en Chanel is daarmee haar parfumcarriére begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-10-2020 21:42
En hoe was dat bekken erna?
Wou ik sowieso nooit doen met hem, echt de vreselijkste kusser ter wereld. Tong in je keel, zijn tanden in je mond. Echt heel erg.
We dragen met z'n allen wel mondkapjes maar ondertussen wordt er geanuslingood
dat 't een lieve lust is :sigh:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-10-2020 21:31
Afbeelding
https://youtu.be/15hvYUOJ_C0
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven