Barrierecreme

05-02-2012 06:14 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hierbij even een waarschuwing voor iedereen die barrierecreme wil gebruike als anticonseptie!!!

Ik heb het er met me man over gehad dat ik een beetje klaar was met de anticonseptiepil en we gingen nadenken over wat we dan gingen gebruiken om niet zwanger te worden.

omdat ik al 4 kinderen heb, kon ik wel een spiraaltje laten zette, maar dat vond ik zo'n gedoe.

Bij een vriendin zag ik barrierecreme staan in haar slaapkamer. Die tube heb ik meegenomen en heb mezelf (je weet wel) ermee volgespoten. Ik dacht namelijk dat het een barriere zou vormen voor de zaadjes van me man.

Dat is dus niet zo of ik heb het niet goed aangebracht. Ik ben nu al 3 maanden zwanger van de 5e. Niet dat het niet welkom is hoor, maar dit was dus juist niet de bedoeling!!!!

Wie o wie herkent dit en heeft een andere anticonseptietip voor me want dit gebruik ik dus echt nooit meer!!

sjaantje b
Meen je dit echt na 4 kinderen?

Spiraaltje is echt veel minder gedoe dan 9 maanden zwangerschap en een geboorte.

Hoe heb je die crème meegenomen?

Nee, ik weet het niet? En ik wil het ook niet weten.

Ga naar je huisarts als je niet weet hoe anti-conceptie werkt.

En je "n" doet het soms niet, klopt dat? En je toetsenbord doet ook raar bij bezittelijke voornaamwoorden.
Ik kan dit niet serieus nemen. Googlend op dat soort creme komt naar voren dat het een creme is die bescherming biedt voor de huid tgv incontinentie.

Werkelijk waar, met al die domheid 5 kinderen opvoeden.
Tip: sterilisatie.
jeetje Sjaan,

ik las je berichtje en ik herken het zeker maar dan dat het helpt!

nu ben ik uit 1964 en ik vond het na 2 kinderen genoeg. op aanraden van mijn zus heb ik de creme gebruikt. gewoon dun aanbrengen dus niet de hele tube.

was de tube niet over datum? ik weet niet of de creme nu nog steeds verkocht wordt.

ben wel benieuwd wat je nu gaat doen.

sterkte met de zwangerschap en geniet er ook een beetje van.

liefs,

Claudia
quote:claudia64w schreef op 05 februari 2012 @ 07:11:

jeetje Sjaan,

ik las je berichtje en ik herken het zeker maar dan dat het helpt!

nu ben ik uit 1964 en ik vond het na 2 kinderen genoeg. op aanraden van mijn zus heb ik de creme gebruikt. gewoon dun aanbrengen dus niet de hele tube.

was de tube niet over datum? ik weet niet of de creme nu nog steeds verkocht wordt.

ben wel benieuwd wat je nu gaat doen.

sterkte met de zwangerschap en geniet er ook een beetje van.

liefs,

Claudia Right. En daarom hebben jullie je allebei vandaag aangemeld.
ik zie nu de reactie van anouar... dit is wel heel erg kort door de bocht en niet sympatiek om zo te reageren.

kent niemand anders deze creme? dat kan ik me haast niet voorstellen.

het werkte bij mij heel goed.
quote:Aubrey schreef op 05 februari 2012 @ 07:02:

Ik kan dit niet serieus nemen. Googlend op dat soort creme komt naar voren dat het een creme is die bescherming biedt voor de huid tgv incontinentie.

Werkelijk waar, met al die domheid 5 kinderen opvoeden. Is To soms op een domme manier aan het spammen?
Die gedachte kwam bij mij ook op, Bankje. Maar ik denk dat het een bakerpraatje is uit hocus spocus land.
Megadomheid
Ik denkt dat het alleen een barriere heeft gevormd tussen je linker en rechter hersen helften Sjaantje!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Iemand die het anticonseptie noemt i.p.v. anticonceptie, neem ik sowieso niet serieus.
quote:Aubrey schreef op 05 februari 2012 @ 07:02:

Werkelijk waar, met al die domheid 5 kinderen opvoeden. wou het net zeggen, in mijn werk gebruik ik het dagelijks

quote:mali30 schreef op 05 februari 2012 @ 08:18:

Ik denkt dat het alleen een barriere heeft gevormd tussen je linker en rechter hersen helften Sjaantje!

Dit dus.

@ Starshine: ja, dat is de creme die naar voren komt bij google.
Dat is je straf als je steelt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zucht. Sommige mensen zouden zich niet voort mogen planten.
quote:Aubrey schreef op 05 februari 2012 @ 08:35:

[...]

Dit dus.

@ Starshine: ja, dat is de creme die naar voren komt bij google.

lijkt me niet zo handig om in te brengen bij wijze van anticonceptie.

Jammer, niet zo'n creatieve troll, die met die Durex 'flesjes' (glijmiddel) als ac vond ik origineler.

edit. ik bedoel, deze TO beweert dat ze gewoon die tube gepakt (gejat!) heeft cvan een vriendin. Die met die flesjes had nog gevraag of 'het veilig was' bij de drogist.
Die crème is net zo veilig als een paracetemol, die je tussen jouw knieën klemt (en daar móet houden)
Quote van Claudia64

"ik zie nu de reactie van anouar... dit is wel heel erg kort door de bocht en niet sympatiek om zo te reageren. "

Hoezo? TO vraagt om een doeltreffende vorm van anti-conceptie na 5 kinderen waarvan 1 ongewenst. Wel zo sympathiek om niet weer met een tubetje creme aan te komen lijkt mij
Dat je d'r geen jeuk van hebt gekregen.

Misschien volgende keer vaseline inspuiten , dat legt een vettig laagje tussen de zaadjes van je man en jouw eieren, glijden ze zo weer terug.
Oh trouwens je hoeft ons geen anticonceptie tips te geven wij slikken zaad én de pil......beide een prima oplossing.
Ik sta perplex van dit verhaal!
quote:Lilith75 schreef op 05 februari 2012 @ 09:07:

Dat je d'r geen jeuk van hebt gekregen.

Misschien volgende keer vaseline inspuiten , dat legt een vettig laagje tussen de zaadjes van je man en jouw eieren, glijden ze zo weer terug.
quote:sjaantjeb schreef op 05 februari 2012 @ 06:14:

Hallo allemaal,

Hierbij even een waarschuwing voor iedereen die barrierecreme wil gebruike als anticonseptie!!!

Ik heb het er met me man over gehad dat ik een beetje klaar was met de anticonseptiepil en we gingen nadenken over wat we dan gingen gebruiken om niet zwanger te worden.

omdat ik al 4 kinderen heb, kon ik wel een spiraaltje laten zette, maar dat vond ik zo'n gedoe.

Bij een vriendin zag ik barrierecreme staan in haar slaapkamer. Die tube heb ik meegenomen en heb mezelf (je weet wel) ermee volgespoten. Ik dacht namelijk dat het een barriere zou vormen voor de zaadjes van me man.

Dat is dus niet zo of ik heb het niet goed aangebracht. Ik ben nu al 3 maanden zwanger van de 5e. Niet dat het niet welkom is hoor, maar dit was dus juist niet de bedoeling!!!!

Wie o wie herkent dit en heeft een andere anticonseptietip voor me want dit gebruik ik dus echt nooit meer!!

sjaantje b

En je steelt ook nog van je vrienden???

Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Dames we gaan dit toch niet echt serieus nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven