BDSM topics, zoooo 2012?

11-04-2013 06:27 19 berichten
Aangezien ik geen recente topics kan vinden en de bestaande al lang niet meer actief zijn dacht ik dat het leuk zou zijn een nieuw BDSM topic te openen.

Zal me even voorstellen: Redhothead, ergens voorin de 40 en sinds een jaar bezig met BDSM. Op een speelse manier, en beiden nog niet erg ervaren. Het is leuk om samen als beginners die weg te bewandelen en dingen te ontdekken, grenzen af te tasten.

Ik zou het leuk vinden om over dit onderwerp van gedachten te wisselen met mensen die ook van BDSM houden.
Alle reacties Link kopieren
Van gedachten wisselen kun je misschien beter op een site als fetlife doen. Daar zul je eerder gelijkgestemden vinden.
Dat is mss zo, maar tot voor kort waren hier goedlopende topics over dit onderwerp. Dus dacht ik: ik probeer 't gewoon.
Ik ben sinds kort ook into BDSM dus beginner...maar mijn minnaar is ervaren en veel ouder
quote:stoutem schreef op 11 april 2013 @ 09:51:

Ik ben sinds kort ook into BDSM dus beginner...maar mijn minnaar is ervaren en veel ouder

Ideale combinatie denk ik, kan hij je veel leren over bdsm en over jezelf.

Bevalt het tot nu toe? Is het wat je ervan verwacht had?
Hallo,ook in onze relatie is BDSM aanwezig ,waar wij beide enorm van genieten.Veel succes,en als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
He Fransesco

Het bevalt tot nu toe heel goed:) ik kan inderdaad veel leren over van alles, mezelf enz

Het is beter dan verwacht, ik had namelijk totaal geen ervaring en was dus van te voren best bang dat ik niks kon hebben oTaiwan gelijk al stopwoord zou gebruiken maar was niet zo. Wil alleen maar meer en harder
ik loop al een tijdje rond in de bdsm scene. Heb vroeger hier wel meegeschreven, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik er vaak toch liever over praat op een meer kinky website.

Maar zal hier zeker af en toe meelezen en misschien wel even meepraten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:redhothead schreef op 11 april 2013 @ 06:27:

Aangezien ik geen recente topics kan vinden en de bestaande al lang niet meer actief zijn dacht ik dat het leuk zou zijn een nieuw BDSM topic te openen.

Zal me even voorstellen: Redhothead, ergens voorin de 40 en sinds een jaar bezig met BDSM. Op een speelse manier, en beiden nog niet erg ervaren. Het is leuk om samen als beginners die weg te bewandelen en dingen te ontdekken, grenzen af te tasten.

Ik zou het leuk vinden om over dit onderwerp van gedachten te wisselen met mensen die ook van BDSM houden.

Hoi,

Goed idee Redhothead, maar topics die zo vaag beginnen zijn er al meer dan genoeg en dat soort topics vallen vrij snel dood. Mijn advies: wees concreet, als je wilt spreken over bepaalde details die jou boeien, ga op los en wij zullen je gegarandeerd volgen en inspireren. Of anders achter de schermen, maar op die manier is het een beetje moeilijk.
Neuh, niet zooooo 2012, maar wel wat te open en kwetsbaar hier. Elders op internet zijn er genoeg mogelijkheden wat meer over BDSM te schrijven.
quote:lollypopje schreef op 11 april 2013 @ 18:47:

ik loop al een tijdje rond in de bdsm scene. Heb vroeger hier wel meegeschreven, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik er vaak toch liever over praat op een meer kinky website.

Maar zal hier zeker af en toe meelezen en misschien wel even meepraten.Welke kinky website, want hier is het echt triest ......
BDSMzaken.nl
ik heb lang aan mezelf moeten wennen, maar nu kan ik niet meer zonder
bdsmzaken.nl vind ik iets minder persoonlijk, maar ook in dit topic en in oude topics worden al een andere genoemd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 14 april 2013 @ 10:17:

bdsmzaken.nl vind ik iets minder persoonlijk, maar ook in dit topic en in oude topics worden al een andere genoemd.

Lollypopje: je loopt al een tijdje rond in de bdsm scene en bent tot de conclusie gekomen dat je er vaak toch liever over praat op een meer kinky website en je kunt die site niet noemen !?

Beetje vreemd, vind je niet ?
@alisio meer omdat hij hier boven in dit topic door een ander wordt genoemd en je daar dus gewoon over heen hebt gelezen
quote:lollypopje schreef op 14 april 2013 @ 11:09:

@alisio meer omdat hij hier boven in dit topic door een ander wordt genoemd en je daar dus gewoon over heen hebt gelezen Ha, Fetlife dus. It had niet goed gelezen. Bedankt !
Up nog bdsmers hier?
Nope. Vergeten los te maken.

Flaaaauuuuwwww!!!
Niks 2012 toch? Ik denk dat er meer achter de voordeuren gebeurd dan waar mensen over durven te praten.

Ik houd er wel van

Het ligt nu een beetje stil omdat wat andere zaken in het leven op de voorgrond treden momenteel. Heb al eerder gemerkt wanneer dit het geval is dat het 'spel' ( ben geen 24/7 sub) wat minder wordt.

Iemand diezelfde ervaring?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven