BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Heel veel plezier Rooss! Hoop dat je hier of op fet er weer een leuke writing over schrijft. :)

Ik word nog steeds iedere dag "lastig gevallen". Nu benaderd Jan me zelfs op mijn werk mail. Ik weet niet waarom dat me het boost maakt. Misschien omdat hij die veilige plek nu ook infiltreert. Heb ook dreigementen gehad dat hij nog wel "belastende foto's" van me heeft als ik naar de politie ga. Echt alles wat ik ooit in vertrouwen heb verteld word nu in mijn gezicht gegooit. Ik voelde me zo gesteund afgelopen jaar. Na een abusive huwelijk iemand te ontmoeten die er echt voor me was, die me heeft geleerd dat ik wel mooi ben, sexy, een vrouw. Dat ik beter verdien. En nu lijkt hij bereid al mijn voortgang kapot te maken als ik dan weer van hem zou zijn. De boodschap is dat ik toch niks ben als hij niet voor me zorgt. Het is pijnlijk, maar ik ga hem nu niet geloven. Ik laat me nooit meer klein maken door een man. Ik sta op het punt een stopgesprek bij de politie aan te vragen, en dan maar hopen dat hij niet nog meer flipt. De gedachte zelf met een andere vriend erbij met hem af te spreken om nog een keer live op hem in te spreken speelt ook door mijn hoofd, maar het is vast niet meer dan wishful thinking dat dat zou helpen.

@sumisa wat ontzettend fijn voor je!
Poe, zhro. Jan is echt een lul. Sterkte!
Raamopen: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje Raam, wat heftig. Echt wat een flippo die Jan.

Ik vrees inderdaad dat een gesprek met hem niet zal helpen. Het lijkt er op dat zijn ware aard nu naar boven komt. Wel heel knap en goed van je dat je je niet laat beïnvloeden door wat hij zegt. Dat heeft namelijk niks met jou te maken :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier gaat het ook zijn gangetje, ik ben weer aan het herstellen van een flinke verkoudheid.

Cloudwalker, beterschap met je knie, en gefeliciteerd voor jou en je vriend met jullie nieuwe banen!

Rooss, jij ook beterschap! Fijn dat H zijn innerlijke sadist ontdekt. Ik weet van BB dat hij zich wel eens heeft afgevraagd hoe het kan dat hij zo veel van iemand kan houden en er dan toch plezier in heeft om me pijn te doen. Gelukkig houdt dat hem niet tegen

@Swingt, ik zeg gewoon Lief. Meester, meneer en sir werken niet voor mij en BB liet zich gelukkig door mij overtuigen
Ik doe trouwens ook niet mee aan dat O/ons en W/wij gedoe, zijn naam en Lief zijn de hoofdletters die BB krijgt, verder hou ik me (als rasechte taalpurist) aan de regels voor hoofdletters dus geen Hem, Zijn enz enz. Hoe Ms_Jingles het beschrijft dus.

@Fromnowon, had zij geen inspraak daarin? Lijkt mij dat het voor beiden moet werken en dat er dus op zijn minst overlegd wordt.

@Sumisa, fijne update, veel plezier samen!

@Raam, wat een klootzak is die Jan toch eigenlijk. En wat vind ik jou een vreselijk stoer wijf! Je laat je maar mooi niet klein krijgen, petje af hoor!
Thanks voor de support allemaal. Het is gewoon lastig om te bepalen wat ik moet doen. Gaat een stopgesprek met de politie de boel escaleren? Kan ik er mee leven als ik gewoon iedere dag mail krijg (alle andere wegen zijn geblokt)? Ik ben niet bang voor Jan en al helemaal niet voor als hij fysiek zou worden als hij op daagt. Ik denk wel dat dat kan gebeuren maar ik denk ook dat ik daar mee kan dealen. Zowel in het moment als achteraf. Wat ik naar vind is dat ik niet meer relax rond loop, ik ben buiten voortdurend op de uitkijk en dat verdien ik niet. Kan ik daar voorlopig mee leven, of moet ik het proberen te stoppen? Zou een persoonlijk gesprek helpen? Ik weet het gewoon niet. De politie zegt dat ik hem het beste ken, maar deze man ken ik helemaal niet. Als iemand zinnig advies of ervaring heeft hoor ik het graag. Ik snap dat dit topic hier eigenlijk niet voor is, maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen.

*edit* voor de referentie: het is nu 6 weken geleden dat ik onze D/s heb verbroken. Geen idee meer of dat lang of kort is. Of 6 weken dit gedrag te lang is. Ik heb 4x een bericht teruggestuurd in die weken met enkel dat ik wil dat hij stopt met contact opnemen en we niet bij elkaar komen. Moet ik het gewoon nog een paar weken tijd moet geven? Inhoudelijk word ik om het bericht een hoer genoemt en het andere beticht is wanneer ik eindelijk weer mijn verstand terug vind en hij van me houd en we voor elkaar gemaakt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Raam, ik zou een stop-gesprek beslist overwegen. Hij mag echt even aan den lijve ondervinden dat het nu menens is. Vertel de politie (als je dat nog niet gedaan hebt) over jullie Ds en de belastende foto's die hij heeft, dan ben je die slag alvast voor.
Wat doet hij naar zeg, allemachtig. Eigenlijk is hij net als je ex maar dan in een compleet ander jasje, je had hem niet kunnen herkennen. Bah.

Oh ja, titels. Ik noem hem H, zo heet hij namelijk. En soms wil hij dat ik hem meester noem en soms wil ik dat best even doen. Gewoon, om hem te plezieren. Er is nog niet een titel voorbijgekomen die me past, wie weet gebeurt dat nog. In het dagelijkse, verticale leven betitel ik hem sowieso niet. Hij is mijn lief en soms schrijf ik dat zomaar met een hoofdletter, ingegeven door het moment. Als ik mijn writings teruglees zie ik inderdaad dat hij soms mijn lief is en soms mijn Lief. En ik ben zijn meisje. Dat staat buiten kijf, dat ben ik gewoon altijd. En hij noemt mij meisje, skatzie, lieve (aaaw, die vind ik zo tof) of Rooss. Koosnaampjes klinken altijd zo suf als je opschrijft ;-D

Moondream, H worstelt nog wel een beetje met deze sado-kant. Hij lijkt het een beetje als verraad te voelen van zijn lijf. Ik herken dat wel, het is ook gewoon even wennen denk ik. Voorheen sloeg hij ook in mijn gezicht, tegen mijn borsten, gewoon omdat het kan en dat vond hij stoer van zichzelf. En nu windt het hem lichamelijk op en dat vindt hij -denk ik- ook gewoon een beetje eng. Nu is onze communicatie bijzonder zuiver, hij hoeft het niet eng te vinden maar die kopworstelpartij snap ik wel.

Raamopen, ik weet niet of er wat te schrijven valt over de workshop, het zal wel gewoon "droge stof" worden denk ik zo. Maar onze rigger gaat mij zéker na de les even mooi knopen dus hou de foto's in de gaten! ;-)
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 14:41
0.08% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieverds,

Ik zie dat het topic eigenlijk vol is. I.v.m. gezondheidsproblemen staat kink momenteel onderaan m'n lijstje met prioriteiten, de dynamiek is ook aan het ont-kinken en m'n hoofd staat er gewoon niet naar (ernstige stuiters daargelaten).

Ik had het stokje overgenomen van Lollypopje met het openen van dit topic, maar geef het bij deze terug.

Sterkte aan diegenen die door een zware, nare tijd gaan, en kink-on! voor degenen die nog op reis zijn. Geniet!
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
@Raam, ik vind 6 weken zeker te lang voor zulk gedrag. Sterker nog, ik vind 1 dag al te lang voor zulk gedrag. Ik kan ook niet beoordelen of een stopgesprek zou helpen of niet. Ik denk dat de politie wel een punt heeft als ze zeggen dat jij hem het beste kent, ook al herken je in hem helemaal niet meer de D die hij was voor jullie breuk. Kun je inschatten hoe hij reageert op autoriteit? Zijn jullie wel eens politie of beveiligers tegen gekomen en hoe reageerde hij daarop? Ik denk dat zoiets een goede indicator kan zijn over hoe hij gaat reageren op een gesprek met de politie erbij.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, SweetC! Ik hoop dat jullie dynamiek snel weer kinkt want het klinkt geweldig wat jullie hebben!

Ik hoop dat Lollypopje zich geroepen voelt een vers deel te openen!
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 12:41
0.29% gewijzigd
...
Sterkte SweetC :hug: lief dat je je even meldt


ZHRO, wat ontzettend naar dat hij nu zo deze kant laat zien. Ik vind 6 weken heel lang, 6 weken gestalkt worden is heel erg zwaar. Knap hoe jij jezelf toch nog overeind weet te houden. Ik denk dat de politie genoeg ervaring heeft met stopgesprekken om in te schatten dat het zou helpen in dit geval. Als dit nog langer duurt ga jij er een keer onderdoor, bah.
Lukt het je (soms) om de mails ongelezen weg te gooien? Helpt dat misschien?
Alle reacties Link kopieren
Raam, ik zou dit zeker niet zijn beloop laten... Dat zijn obsessie niet afneemt vind ik echt heel zorgelijk klinken. De vragen van Moondream over autoriteit vind ik hele goede. En zelfs al komt het niet tot een stopgesprek, hou de politie wel op de hoogte zodat zij snel kunnen ingrijpen wanneer het nodig is. Je houdt je bijzonder sterk, echt enorm bewonderenswaardig!

En voor iedereen die met de gezondheid kampt, beterschap gewenst. Zonde eigenlijk, dat seks/kink er zo snel bij in schiet zodra het wat minder lekker gaat.

Hier zijn we fijn aan het ontdekken. Een aanspreektitel hebben we niet echt, soms noem ik man Meester, maar dat voelt voor mij vooral maf. Ik merk dat man het wel fijn vindt, het geeft hem meer een gevoel van autoriteit/macht. Voor mij is het dus vooral een oefening of ik mezelf daar overheen kan zetten omdat ik dat voor hem over heb.
Gek dat zo'n woordje lastiger kan zijn dan het ondergaan van pijn. Daar kan ik juist van genieten. Ik ben meer masochistisch dan onderdanig. Hoewel ik zijn dominantie wel enorm waardeer.

Rooss, wat bijzonder, dat hij na langere tijd zijn sadistische kant ontdekt! Hoe voelt het voor jou, dat hij daar nu nieuwe ontdekkingen in maakt? En hoe zijn jullie op dit punt gekomen? Wat je beschrijft herken ik wel, mijn man doet het vooral voor de uitwerking die het op mij heeft, en het gevoel van macht dat het hem geeft. Maar hij durft/wil nog niet heel ver gaan, hij beleeft geen direct plezier aan mij pijn doen. Ik probeer hem zijn eigen tempo te laten bepalen maar dat is best lastig.
Alle reacties Link kopieren
AuroraBorealiss schreef:
14-03-2019 13:02
Rooss, wat bijzonder, dat hij na langere tijd zijn sadistische kant ontdekt! Hoe voelt het voor jou, dat hij daar nu nieuwe ontdekkingen in maakt? En hoe zijn jullie op dit punt gekomen? Wat je beschrijft herken ik wel, mijn man doet het vooral voor de uitwerking die het op mij heeft, en het gevoel van macht dat het hem geeft. Maar hij durft/wil nog niet heel ver gaan, hij beleeft geen direct plezier aan mij pijn doen. Ik probeer hem zijn eigen tempo te laten bepalen maar dat is best lastig.
Ik vind het fijn als ik eerlijk ben. Het gezicht dat hij erbij trekt als hij echt gemeen wordt, de uitwerking op zijn lijf, zijn geilheid. Ik vertrouw m volledig, hij zal niet snel te ver gaan en mocht hij daar het randje in gevonden hebben dan kan ik m heel makkelijk stoppen, wij blijven altijd in communicatie.

Hoe zijn we op dit punt gekomen, tja.
Onze bdsm avondjes hebben een poosje stilgelegen wegens lijflijk gedoe aan zijn kant en daarna aan mijn kant. Na een maandje of 2 spraken we naar elkaar uit dat we het misten. Ik heb een korte poos mijn verlangens aangegeven, hem met zoveel woorden verteld wat ik graag van hem wilde, dat werkte heel goed. Nu is dat niet meer nodig, hij heeft het zelf weer helemaal opgepakt en er is dus een dimensie bijgekomen. In al die jaren dat hij hiermee bezig was met al die vrouwen die de revue gepasseerd zijn heeft hij dit nog nooit bij zichzelf ervaren. Ik denk eigenlijk dat het met onze band te maken heeft, met onze enorme verbinding en liefde. Hij haalt alle remmingen bij zichzelf vandaan en dit is dus schijnbaar dat tevoorschijn komt.
...
Alle reacties Link kopieren
:hug: Raam

:hug: SC

Ik ben heel druk, dus als een ander zich geroepen voelt, dan mag het. Anders probeer ik het vanavond te doen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@Raamopen ik ben het helemaal eens met de andere dames, 6 weken dit gedrag is echt niet normaal.
Hoe reageert Jan als je een berichtje stuurt dat hij moet ophouden? Gaat hij dan net erger doen of wordt het net erger als je volledig niet reageert?

@SC veel beterschap, ik krijg altijd spontaan een glimlach van je verhalen en hoop er nog te mogen lezen in de toekomst.

@Aurora je laatste alinea had ik een tijd geleden zelf kunnen schrijven. Inmiddels is ook mijn man zijn sadistische kant aan het ontdekken, al was het voor hem wel een hoge drempel waar hij even overheen moest.
Als niemand zich geroepen voelt wil ik het vanavond wel even doen, maar ik geef liever eerst voorrang aan diegenen die hier al langer meeschrijven.
@Raam ik vind dat stopgesprek een goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, de linkjes komen nog in orde

/seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-vi/ ... ges/439098
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Topic is vol! Slotje!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven