BDSM, voor de liefhebbers - deel VI

14-03-2019 17:51 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Het vorige topic vind je hier.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... ges/391049


Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:


Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
https://www.youtube.com/user/CountBoogie
lollypopje wijzigde dit bericht op 17-03-2019 15:23
12.69% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Raam merendeel van mijn kleding kwam trouwens gewoon bij de h&m of andere gewone winkels vandaan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-05-2019 13:26
Dragen jullie iets bij je dat relateert aan je voorkeuren?
Een sieraad of iets anders dat je zou kunnen "verraden"?

Hier is een heel bijzonder sieraad in de maak, custom made, dat niets te raden overblijft. In juli laten we dezelfde tattoo zetten met een flinke knipoog naar onze hobby.
Voor mijn Lief is dit de tweede "bdsm" tattoo, hij heeft al sinds jaar en dag de triskele op zijn lijf staan.
Ik heb een armband gekregen, niet specifiek met betekenis, maar wel door hem omgedaan. Voor ons zit er een gevoel bij, maar het is een ‘normale’ armband. Zwart gevlochten leer met zilver erin verwerkt en een zilveren magneet sluiting.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vrij grote tatoeage die er zeker aan linkt en mensen dat ook zeker wel kunnen bedenken. Is op mijn onderarm, dus ook niet altijd te verbergen.
Maar kan er ook een andere uitleg aangeven, dus het bdsm-gedeelte is voor insiders :)
Alle reacties Link kopieren
Lees al enige (laaaaange) tijd mee en vind het erg leuk te zien hoe open en vriendelijk men hier met elkaar omgaat.

Ik ben al lange tijd geïnteresseerd in kink en specifiek BDSM. Met mijn huidige partner ben ik pas echt begonnen dit uit te diepen. Wij hebben samen redelijk snel een machtsdynamiek opgebouwd die neigt naar een 24/7 D/s.
Hoewel het om allerhande redenen niet altijd even makkelijk gaat zijn we er allebei erg gelukkig mee en ik vind het heerlijk een goed slaafs en soms wat opstandig subje te hebben.

Sommige onderwerpen die de afgelopen jaren aan bod zijn gekomen hebben ons trouwens enorm geholpen. Dus dank jullie zeer voor de openhartige discussies.

Ik kom voortaan graag meeschrijven en om maar gelijk te beginnen: zij draagt een ketting die ik voor haar heb gekocht bij een winkeltje dat oa discrete collars verkoopt.
:whip:
Alle reacties Link kopieren
Welkom Hendrik, leuk dat je je voorstelt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-05-2019 22:45
:whip:
oooeeehhh lekker :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-05-2019 20:57
@Raam merendeel van mijn kleding kwam trouwens gewoon bij de h&m of andere gewone winkels vandaan :P


Niet perse voor burlesque, meer in het algemeen voor (kinky) party's en zo: zo jammer dat Coolcat failliet is...
Ik draag niets specifieks bij me. Mijn vriend is niet zo van de sieraden, dus ik heb bijna nooit een ketting of armbanden om.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
17-05-2019 22:55
Niet perse voor burlesque, meer in het algemeen voor (kinky) party's en zo: zo jammer dat Coolcat failliet is...
jep, ook daarvoor :proud:

Heb ook weleens een lange neglige als jaren 20 jurk gedragen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Marana schreef:
17-05-2019 22:55
Niet perse voor burlesque, meer in het algemeen voor (kinky) party's en zo: zo jammer dat Coolcat failliet is...
C.oolcat is nog te bestellen via W.ehkamp
Ik draag nauwelijks juwelen maar krijg volgend jaar als ik gecollard word wel een ring die ik langs mijn trouwring zal dragen.
Ben ook benieuwd naar dat custom made sieraad van jullie Rooss.

En hallo Hendrik :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn partner nu 22 jaar samen, daarvan ca 10 jaar 24/7.... ... Omdat ik in de gezondheidszorg werk zal het nooit een ketting of zo worden....

Heb van hem een intimpiercing gekregen, uit goud, en alleen hij en ik weten dat.... En we zijn er beide blij mee.....
Welkom Hendrik! Leuk dat je mee kan schrijven.

Bedankt voor de link Lollypopje en bedankt allemaal voor de tips! Ik geloof dat ik wat vaker moet opletten als ik aan het regulier shoppen ben of ik iets leuks tegenkom wat eens van pas kan komen. Mijn favo leren rokje komt voor 15 euro uit de tweedehands, daar vind ik nog wel eens wat!
Aangenaam verrast dat in het normale circuit al zoveel inspiratie voor kledij te vinden is. Als dominante man leg ik minder focus op kledij, maar op attributen. Seks bijvoorbeeld verloopt dan meestal volledig naakt. Kettingen en touwen, handboeien kies ik altijd met het oog op hun sterkte en niet enkel de looks. Tijdens een sessie wil ik absoluut niet dat iets los komt.
Alle reacties Link kopieren
@Charles Ik snap dat je de focus liever op atributen legt, echter voor de genen die ook uitgaan binnen de bdsm-scene is kledij vaak een logisch onderdeel.
Als ik echter privé afspreek is het enige waar ik op let dat ik een rok en sexy lingerie/kousen draag. Tenzij, uiteraard, anders opgedragen.

Overigens vind ik kledij wel een heel leuk onderdeel van het uitgaan. Voor mij hoort het bij het maken van de sfeer en de voorpret.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@lollypopje mag ik uit nieuwsgierigheid vragen waarom je bij het afspreken altijd een rok draagt? Is dat omdat je dat zelf leuk vindt of is er een ongeschreven regel waar ik niet vanaf weet?
Alle reacties Link kopieren
@Tardis Er zijn geen ongeschreven regels van hoe het hoort, maar het is iets wat Dominanten waar ik mee omga of wat mee heb gehad wel waardeerden. Het is namelijk lekker toegankelijk ;) Dat past ook bij hoe ik mijzelf zie als slavin. Daarnaast vind ik het fijn om mij sexy te voelen als ik een date heb en die kleding draagt er aan bij.

@Charles Overigens vind je in het normale circuit ook veel atributen :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Bedankt voor de uitleg. Die van mij heeft gelukkig niet zo veel met rokjes, broek gaat ook snel uit zegt hij :P
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
21-05-2019 18:58
Bedankt voor de uitleg. Die van mij heeft gelukkig niet zo veel met rokjes, broek gaat ook snel uit zegt hij :P
Als het ook niet jouw ding is, dan komt dat inderdaad goed uit ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-05-2019 17:12
@Charles Ik snap dat je de focus liever op atributen legt, echter voor de genen die ook uitgaan binnen de bdsm-scene is kledij vaak een logisch onderdeel.
Als ik echter privé afspreek is het enige waar ik op let dat ik een rok en sexy lingerie/kousen draag. Tenzij, uiteraard, anders opgedragen.
Heel begrijpelijk. De dates die ik heb zijn altijd privé geweest en sowieso ook 1 op 1. De juiste lingerie is vaak een heel belangrijk begin. De rest komt voort uit de handelingen en actie.

Inderdaad, veel gewone stukken krijgen plots een bijzondere betekenis in BDSM context. Ik betrap me ook op die link vaak te leggen.
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 23-05-2019 08:30
0.29% gewijzigd
Ik denk dat kleding kiezen, zeker als je geen vaste partners bent die elkaar vaak zien (of misschien juist dan af en toe), een belangrijk onderdeel van mentale voorbereiding kan zijn. Zo werkt het voor mij in ieder geval wel. Zo zou je zelfs kunnen beargumenteren dat laten zien dat je je best hebt gedaan via kleding een heel praktische manier kan zijn om te laten zien dat je zin hebt in de date/je best wil doen/ wil pleasen. Ik denk niet (no judgement :P ) dat er iemand in dit topic roze pluche plastic handboeien boven een stevig paar verkiest. Maar een D die zijn knopen mooi afwerkt en niet alleen maar aan praktisch denkt vind ik persoonlijk dan wel weer heel sexy. (En ik heb ook een crop met een glitter handvat omdat hij zo goed bij mijn outfit paste. Hij bleek praktischer dan verwacht ;-D )
Eens met Raamopen, kan er zelf ook echt van genieten als we eens uit gaan (of thuis een avondje gepland hebben) een outfit uit te kiezen en extra lang in de badkamer bezig te zijn. Als je samen woont in dat soms een fijne afwisseling, aangezien je mekaar ook vaak in werkkleding en pyjama en dergelijke ziet.
Gister op een feestje van Be Priveledged geweest. Was ontzettend leuk, maar dat lag vooral aan het gezelschap dat me had meegevraagd. Ik denk niet dat ik zo snel in mijn eentje naar een swingersfeestje opnieuw zou gaan, dan vind ik bdsm themed feestjes toch leuker. Maar als +1 van een stel zou ik zeker wel opnieuw doen. Leuk om eens een "andere scene" te zien.

Hoop dat jullie ook allemaal een leuk weekend hebben gehad!
ZetHetRaamOpen schreef:
26-05-2019 20:10
Gister op een feestje van Be Priveledged geweest. Was ontzettend leuk, maar dat lag vooral aan het gezelschap dat me had meegevraagd. Ik denk niet dat ik zo snel in mijn eentje naar een swingersfeestje opnieuw zou gaan, dan vind ik bdsm themed feestjes toch leuker. Maar als +1 van een stel zou ik zeker wel opnieuw doen. Leuk om eens een "andere scene" te zien.

Hoop dat jullie ook allemaal een leuk weekend hebben gehad!

Leuk dat je jullie als driespan zijn gegaan (begrijp ik hier uit toch goed?). Ik vind zelf de feestjes waarbij beide gecombineerd worden toch het leukste ook al is die combinatie niet altijd even gemakkelijk. Een puur bdsm-feestje heb ik toch als een beetje eenzijdig ervaren. En alleen swingers is dan weer snel een beetje oppervlakkig. Maar de combinatie maakt het voor mij juist wel interessant; een beetje bdsm setting en mogelijkheden, maar dan meer relaxed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven