Beetje spanning opbouwen
vrijdag 14 september 2012 om 15:31
Oke, volgens mij mijn eerste topic op de sekspijler
Maar het lijkt me wel leuk om tussen mij en mijn vriend wat spanning op te bouwen. We wonen allebei nog thuis dus het is lastig om hem te verleiden. Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren. Maar hoe pak ik dat aan?
Hebben jullie wat tips voor een onervaren iemand?
Maar het lijkt me wel leuk om tussen mij en mijn vriend wat spanning op te bouwen. We wonen allebei nog thuis dus het is lastig om hem te verleiden. Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren. Maar hoe pak ik dat aan?
Hebben jullie wat tips voor een onervaren iemand?
vrijdag 14 september 2012 om 15:37
Tamara....het meisje woont nog thuis, slaapt nog niet bij haar vriendje.
Denk dat ze eerst maar eens samen naar de film moeten gaan en dan stiekem geen slipje onder haar rokje moet dragen....daarna weer onder de wol bij paps en mams.
En om haar nu direct naar een PC te sturen lijkt me niet zo'n sterk plan, dan komt CP eerst
Denk dat ze eerst maar eens samen naar de film moeten gaan en dan stiekem geen slipje onder haar rokje moet dragen....daarna weer onder de wol bij paps en mams.
En om haar nu direct naar een PC te sturen lijkt me niet zo'n sterk plan, dan komt CP eerst
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 15:37
Reden: aanvulling....
Reden: aanvulling....
% gewijzigd
vrijdag 14 september 2012 om 15:47
quote:valenta schreef op 14 september 2012 @ 15:31:
Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren.
En dat kan wel als jullie allebei nog thuis wonen?
Hebben jullie wel seks, of dat ook (nog) niet?
Je kunt kijken bij nachtjeweg.nl voor een hotelovernachting. Kunnen jullie je gang gaan.
Niet veel echt samen, omdat je beide nog thuis woont en we slapen eigenlijk ook nooit bij elkaar. En dat lijkt me juist zo leuk, elkaar eerst helemaal gek maken en dan de kleren van elkaars lijf scheuren.
Je kunt kijken bij nachtjeweg.nl voor een hotelovernachting. Kunnen jullie je gang gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 14 september 2012 om 15:50
quote:guirne schreef op 14 september 2012 @ 15:49:
Beiden nog zo jong dat je thuis woont, amper ervaring? Hoeveel spanning moet je dan nog opbouwen? Men, ik vond toen de mogelijkheid voor een gelegenheid al spannend genoeg...Het idéé aan een mogelijkheid voor een gelegenheid
Beiden nog zo jong dat je thuis woont, amper ervaring? Hoeveel spanning moet je dan nog opbouwen? Men, ik vond toen de mogelijkheid voor een gelegenheid al spannend genoeg...Het idéé aan een mogelijkheid voor een gelegenheid
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 14 september 2012 om 15:52
quote:himalaya schreef op 14 september 2012 @ 15:47:
[...]
Ja dat hebben we wel hoor, maar ja ik kan hem bijvoorbeeld niet thuis op gaan zitten wachten in een lingeriesetje of zulk soort dingen. Dus ik zou graag wat tips willen die ik wel kan doen.
We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.
[...]
Ja dat hebben we wel hoor, maar ja ik kan hem bijvoorbeeld niet thuis op gaan zitten wachten in een lingeriesetje of zulk soort dingen. Dus ik zou graag wat tips willen die ik wel kan doen.
We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.
vrijdag 14 september 2012 om 15:53
[quote]valenta schreef op 14 september 2012 @ 15:52:
[...]
We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.[/quote]
Lekke rrelaxed zeg!
[...]
We hebben wel seks maar dat is dan vaak in de auto.[/quote]
Lekke rrelaxed zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 14 september 2012 om 15:59
vrijdag 14 september 2012 om 16:06
vrijdag 14 september 2012 om 16:13
vrijdag 14 september 2012 om 16:29
CP heeft ook hotelletjes.....kan je melden dat het niet heel verkeerd hoeft te zijn op die leeftijd.
Met 21 jaar raad ik een weekendje Amsterdam aan....leuk hotel met bad! Sexy kleding mee en shoppen in de stoute shopjes en over de wallen lopen. Wedden dat je je opgeladen hebt voor een spetterende avond in je hotel??
Ik wist het wel!
Met 21 jaar raad ik een weekendje Amsterdam aan....leuk hotel met bad! Sexy kleding mee en shoppen in de stoute shopjes en over de wallen lopen. Wedden dat je je opgeladen hebt voor een spetterende avond in je hotel??
Ik wist het wel!