Beppy gebruiken

24-10-2024 19:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Over een paar dagen heb ik een seksdate gepland staan en zal je net zien: doorbraakbloeding van mijn spiraal :roll: Helaas kan dit wel twee weken duren heb ik de vorige keer gemerkt dus ik wil een beppy gaan gebruiken als dat nodig is, maar ik heb al een beetje geoefend, en krijg hem niet zo diep erin dat je hem niet meer voelt met je vingers.

Iemand tips hoe je hem wat dieper naar binnen krijgt toevallig? :roll: Gaat dat wellicht met die vochtige beppy's wat makkelijker?

Ik kan wel wat tips gebruiken, deze afspraak staat al 3 weken gepland en ik zou het echt heel erg balen vinden als ik het nu op het laatste moment af moet zeggen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
frouwke schreef:
24-10-2024 19:17
Over een paar dagen heb ik een seksdate gepland staan en zal je net zien: doorbraakbloeding van mijn spiraal :roll: Helaas kan dit wel twee weken duren heb ik de vorige keer gemerkt dus ik wil een beppy gaan gebruiken als dat nodig is, maar ik heb al een beetje geoefend, en krijg hem niet zo diep erin dat je hem niet meer voelt met je vingers.

Iemand tips hoe je hem wat dieper naar binnen krijgt toevallig? :roll: Gaat dat wellicht met die vochtige beppy's wat makkelijker?

Ik kan wel wat tips gebruiken, deze afspraak staat al 3 weken gepland en ik zou het echt heel erg balen vinden als ik het nu op het laatste moment af moet zeggen :facepalm:
Ik heb die dingen in het verleden wel eens gebruikt. Ja, je merkt niets meer van bloed dat naar buiten komt maar mijn bedpartner kon wel voelen dat er iets zat en dat was niet prettig vond hij. En ik had hem er ver genoeg in gedaan 😊. Dan nog dit; het verwijderen van sat onding was een regelrechte crime en je loopt een groot risico je spiraal mee naar buiten te trekken. Dus ik raad Beppy niet aan. Een echte vent geeft niks om wat bloed en ik neem aan dat jullie toch ook een condoom gebruiken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, zeker met condoom. Ik heb geen idee hoe hij erin staat. Ik had hiervoor ook een date gepland staan waarbij ik geheel toevallig hetzelfde probleem had en die vond het echt walgelijk dus ik ben nu heel voorzichtig wat dat betreft, weet ook nog niet hoe ik het moet gaan aankaarten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik ze ook maar vriend heeft het nog nooit gevoeld. Vind ze wel lastig te verwijderen soms, na de seks zit zo'n beppy soms onder/naast m'n baarmoedermond. Een keer lukte het na vier pogingen nog niet, incl douchen, daar kreeg ik het wel even warm van toen. Uiteindelijk wel gelukt, tot grote opluchting. Ondanks dat vind ik ze toch wel fijn en merk ik er niets van als ik ze draag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voel je jezelf wel op je gemak dan als een seksdate hebt terwijl je bloeding hebt? Zou mij niet kunnen bekoren in ieder geval. Ik zou het even verzetten… kan je date waarschijnlijk ook wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
frouwke schreef:
24-10-2024 19:36
Ja, zeker met condoom. Ik heb geen idee hoe hij erin staat. Ik had hiervoor ook een date gepland staan waarbij ik geheel toevallig hetzelfde probleem had en die vond het echt walgelijk dus ik ben nu heel voorzichtig wat dat betreft, weet ook nog niet hoe ik het moet gaan aankaarten.

Wat een onaantrekkelijk gejank van die date.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nogeffe24 schreef:
24-10-2024 19:48
Voel je jezelf wel op je gemak dan als een seksdate hebt terwijl je bloeding hebt? Zou mij niet kunnen bekoren in ieder geval. Ik zou het even verzetten… kan je date waarschijnlijk ook wel waarderen.

ja hoor. Het is geen complete menstruatie bloeding, het is meer wat spotting. maar wel dusdanig dat ik er wel zeker van wil zijn dat hij er geen last van heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
ldp schreef:
24-10-2024 19:48
Wat een onaantrekkelijk gejank van die date.

Ja achteraf vind ik dat ook wel. Op het moment zelf vond ik het wel heel erg jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
frouwke schreef:
24-10-2024 19:53
ja hoor. Het is geen complete menstruatie bloeding, het is meer wat spotting. maar wel dusdanig dat ik er wel zeker van wil zijn dat hij er geen last van heeft.
Ja stel je voor dat een man er eens 'last' van zou hebben of een druppel zou zien ofzo oeioei.... misschien valt ie wel flauw
Je zou het bijna hopen.

Ben je altijd zo pleasend want dan zouden ze wel voor je deur moeten liggen? (Oh nee wacht, dat is natuurlijk veel te koud en hard voor die schatten)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zelf ook graag een niet-bloederige date als ik eerlijk ben dus dat een evt date afhaakt vind ik niet zo gek. Bij je vaste partner ala maar bij een wildvreemde? Nee, liever niet.

Heeft je man langere vingers dan jij? Misschien kan hij Beppy een beetje doorduwen?

Over het eruit halen, dat lukt vaak met water. Je kunt zo'n fles met tuut vullen met water en in de ingang spuiten, dan wordt Beppy zwaar en zakt ze naar beneden.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik ze nóóit meer. Vroeger 2x gebruikt en beide keren kon ik naar de huisarts om hem te laten verwijderen. Met geen mogelijkheid kreeg ik hem er meer uit, zelfs niet met een lepeltje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het eerst maar aankaarten. Dikke kans dat hij het liever uitstelt en dan is je probleem met inbrengen meteen opgelost.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is inmiddels aangekaart, hij vindt het geen probleem :yes: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik duw de beppy met een dildo verder naar binnen. Werkt voor mij goed.

De beppys die al vochtig zijn schijnen flink te kunnen irriteren. Ik heb de droge beppys, ik smeer hem rondom in met glijmiddel.

Verwijderen is soms een uitdaging, idd verzwaren met water, ik ga op het toilet zitten en vis hem er dan vrij makkelijk uit. Het is handigheid krijgen erin.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven